search
menu

هتل Bakubung Bush Lodge Sun City

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Bakubung Bush Lodge
انواع اتاق های هتل باکوبانگ و امکانات آن ها
رستوران های هتل
امکانات تفریحی ورزشی هتل
امکانات و خدمات کلی هتل
فاصله هتل باکوبانگ بوش تا اماکن و جاهای دیدنی نزدیک

درباره هتل Bakubung Bush Lodge


اقامتگاه جنگلی باکوبانگ بوش یکی از خاص ترین هتل هایی است که می توانید در آن اقامت داشته باشید. این هتل در آفریقای جنوبی، زادگاه یکی از بزرگترین مبارزان راه آزادی، نلسون ماندلا واقع شده است. آفریقا حیات وحش غنی، خط ساحلی در کنار آب های نیلگون اقیانوس، پارک های جنگلی متعدد را مدیون همین مبارز است. همه این عوامل آفریقای جنوبی را به یکی از مقصد های هیجان انگیز گردشگری در جهان تبدیل کرده است. با خرید بلیط هواپیما و رزرو هتل شما سفر رویایی خود را به آفریقای جنوبی و منطقه ی حفاظت شده پیرانسبرگ آغاز می کنید. اقامتگاه جنگلی باکوبانگ درهمین پارک ملی پیلانسبرگ قرار دارد که با کلبه های جنگلی و سقف پوشالی زیبا و تماشای حیوانات هر گردشگر و مهمانی را مجذوب خود خواهد کرد.

انواع اتاق های هتل باکوبانگ و امکانات آن ها


این اقامتگاه با کلبه های تزیین شده و چشم انداز منحصر به فرد و بکر، هر چیزی را که در یک پارک جنگلی نیاز داشته باشید برای شما آماده کرده اند. این اتاق ها مجهز به تمام امکانات اقامتی مثل چند اتاق دوتخته استاندارد، اتاق های دلوکس و مجلل با امکانات پیشرفته، رو به باغ و تخت خواب های کینگ سایزهستند. حمام های مجهز به دوش و تمام لوازم بهداشتی لوکس بعلاوه تلفن، چای سازو تلویزیون با شبکه های ماهواره ای در تمامی اتاق ها موجود است. تمام اتاق ها دارای تراس بوده و پنجره هایشان رو به جنگل و استخر هستند. دیدن جنگل و حیواناتش، صدای آواز پرندگان خوش صدا و چشم انداز سرسبز و طبیعی از پنجره اتاق شما را هیجان زده خواهد کرد.

رستوران های هتل


یکی از لذت های سفر بدون شک بخش هیجان انگیز و دلچسب چشیدن مزه هاست. اینجا درست همان جایی است که این حس ناب را برای شما رقم می زند. رستوران های هتل با استفاده از مواد اولیه تازه غذاهای محلی، بومی و بین المللی را تهیه و در همه ی وعده های غذایی صبحانه، ناهار و شام آماده پذیرایی از مهمانان هستند. استخری که در نزدیکی کافی شاپ و بار قرار دارد، فضایی را به وجود آورده که مهمانان بتوانند در کنار استخر و چشم انداز جنگلی و سرسبز منطقه از نوشیدنی های خنک لذت ببرند.

امکانات تفریحی ورزشی هتل


اگر می خواهید در کنار لذت بردن از سفر، از تناسب اندام خود و برنامه های روزانه ورزشی خود غافل نشوید نگران نباشید با رزرو این اقامتگاه می توانید از زمین گلف، تنیس، بیلیارد، دارت، کوهنوردی و باشگاه بدن سازی و اسپا استفاده کنید. همچنین با وجود سالن های مجهز آرایشی و بهداشتی که خدمات پدیکورو ومانیکور ناخن، اپیلاسیون، پاک سازی صورت و لایه برداری پوست را انجام می دهند می توانید در عکس هایی که می گیرید مانند الماس بدرخشید. بعد از گشت و گذار در این اقامتگاه قطعا خستگی سراغتان خواهد آماد ولی می توانید با ماساژ درمانی به جنگ آن رفته و انرژی از دست رفته خود را باز یابید. کودکان عاشق آب بازی هستند، اگر بلیط ارزان هواپیما همراه خانواده و کودکان خود تهیه کرده اید، نگران تفریح و سرگرمی آن ها نباشید چرا که این اقامتگاه پارک ویژه کودکان، استخر کودکان، شبکه های تلویزیون کودکانه، پازل ها و گیم های مخصوص کودکانه را فراهم کرده است.

امکانات و خدمات کلی هتل


از امکانات دیگر این هتل می توان به خشکشویی، خدمات تبدیل ارز، شاتل فرودگاهی، اتاق های کنفرانس، صندوق امانات و تسهیلات ویژه برای مهمانان با ناتوانی جسمی را نام برداینترنت رایگان در تمام نقاط قابل دسترسی است و شما می توانید لحظات هیجان انگیز و ناب خود را با دوستان خود به اشتراک بگذارید تا آن ها همزمان با شما از طبیعت سرسبز و بکر این اقامتگاه لذت ببرند. دوربین های مدار بسته و نگهبانی ۲۴ ساعته محیطی امن و پر از آرامش را برای شما فراهم می کند. پذیرش این هتل به صورت ۲۴ ساعته فعال و آماده ارائه خدمات به مهمانان است. اگر به دنبال اقامتی خاص و متفاوت هستید پس فرصت را از دست نداده و با خرید بلیط هواپیما خارجی و رزرو این هتل ۴ ستاره از امکانات لوکس و طبیعت سرسبز آن استفاده کنید.

فاصله هتل باکوبانگ بوش تا اماکن و جاهای دیدنی نزدیک


فاصله تا کوه پیلانسبرگ: ۰.۵ کیلومتر
فاصله تا ریسورتس سان سیتی: ۳.۱ کیلومتر
فاصله تا مرکز گلف لاست سیتی: ۳.۶ کیلومتر
فاصله تا دره امواج: ۴ کیلومتر
فاصله تا معدن پلاتینیوم بافوکنگ: ۱۵کیلومتر

امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
child_care کلاب کودکان
pool استخر رو باز
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است