search
menu

هتل DAVINCI Hotel on Nelson Mandela Square Johannesburg

star star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل DAVINCI Hotel on Nelson Mandela Square Johannesburg
امکانات رفاهی هتل
خدمات رفاهی هتل
واحدهای اقامتی هتل
اماکن دیدنی نزدیک به هتل داوینچی آن نلسون ماندلا اسکوئر

درباره هتل DAVINCI Hotel on Nelson Mandela Square Johannesburg


هتل داوینچی آن نلسون ماندلا اسکوئر (به انگلیسی: DAVINCI Hotel on Nelson Mandela Square) صرفاً مکانی برای اقامت نیست، بلکه بهشتی رنگارنگ از تفریحاتی جذاب و هیجان‌انگیز و غذاهایی لذیذ و نوشیدنی‌هایی گواراست، مکانی برای توقف و لذت بردن از زندگی و غوطه‌ور شدن در دریای عمیقی از آرامش و آسودگی و گذراندن تعطیلاتی رویایی. این هتل ۵ ستاره، همان‌طور که از نامش نیز مشخص است، در میدان ماندلا، جایی که با برترین مراکز خرید ژوهانسبورگ هم‌جواری می‌کند، قرار گرفته است و ازاین‌رو، مناسب‌ترین نقطه برای گردشگرانی محسوب می‌شود که بلیط هواپیما خارجی سفرمارکت را برای گشت‌وگذار در مراکز خرید ژوهانسبورگ و خرید کالاهایی رنگارنگ تهیه می‌کنند. امکانات رفاهی بی‌شمار، کارکنانی مجرب و مبادی‌آداب و موقعیت مکانی مناسب از جمله عواملی هستند که اقامت در هتل داوینچی آن نلسون ماندلا اسکوئر را به تجربه‌ای متفاوت و به‌یادماندنی تبدیل کرده‌ است.

امکانات رفاهی هتل


نقطه اصلی قوت هتل داوینچی آن نلسون ماندلا اسکوئر، امکانات فراوانی است که به میهمانان خود ارائه کرده است. مهم نیست که هدف شما از سفر به ژوهانسبورگ تفریحی است یا کاری، بدون هیچ اغراقی، این هتل، آسایش و آرامش کامل شما را تضمین می‌کند. چه به سالن وسیعی برای کنفرانس نیاز داشته باشید و چه به محیطی ساکت برای تمرکز و انجام کار، امکانات هتل داوینچی شما را ناامید نخواهد ساخت. اگر اهل ورزش هستید و قصد دارید در طول اقامت در داوینچی هتل آن نلسون ماندلا اسکوئر میزان قابل‌توجهی کالری بسوزانید، مرکز تناسب‌اندام هتل، شما را در دستیابی به این هدف تشویق خواهد کرد. این مرکز پیشرفته به گران‌ترین و مدرن‌ترین وسایل ورزشی مجهز و از مربیانی تشکیل گردیده که قادرند شما را برای رسیدن به وزن ایدئالتان یاری رسانند. وظیفه تأمین غذای میهمانان هتل بر عهده سرآشپزان کارکشته رستوران مجلل و دوست‌داشتنی ماکسی میلین است؛ رستورانی شگفت‌انگیز و دل‌نشین با چیدمانی دل‌نواز و تماشایی، متشکل از کارکنانی کار بلد و سرآشپزانی کارآزموده و ماهر که غذاهایی لذیذ را مطابق با ذائقه و رژیم غذایی میهمانان، طبخ و در فضایی بسیار دلگشا سرو می‌کنند. استخر، پارکینگ رایگان، کافی‌شاپ، فروشگاه، دستگاه خودپرداز، سونا و اسپا از دیگر امکاناتی است که در این هتل به میهمانان عرضه خواهد شد.

خدمات رفاهی هتل


در هتلی با چنین سطحی از کیفیت انتظار می‌رود که کارکنان نیز رفتاری درخور شأن و رتبه هتل از خود بروز دهند، فی‌الواقع نیز این‌چنین است؛ به اعتقاد کارکنان، کسانی که هتل داوینچی آن نلسون ماندلا اسکوئر را برای اقامت برگزیده‌اند، لایق احترام‌اند و همگی در طول اقامت در هتل، افرادی مهم و وی آی پی تلقی می‌شوند. بنابراین خدماتی با بالاترین کیفیت ممکن، خواه خشک‌شویی و لباسشویی باشد و خواه خانه‌داری و پذیرش شبانه‌روزی، به آن‌ها عرضه خواهد گشت. خدماتی نظیر ماساژ، پرستاری از کودکان، ترانسفور رفت‌وبرگشت فرودگاهی و خدمات آرایشی و بهداشتی با دریافت هزینه‌ای نه‌چندان گزاف در این هتل برای میهمانان صورت خواهد پذیرفت.

واحدهای اقامتی هتل


هتل داوینچی آن نلسون ماندلا اسکوئر از تعداد ۱۶۶ واحد اقامتی مختلفی تشکیل شده که در طرح‌های گوناگونی نظیر سوئیت‌های ماه‌عسل، جونیور کینگ، دلوکس و گزینه‌های اقتصادی استاندارد به گردشگران ارائه می‌گردند تا امکان انتخاب مناسب‌ترین گزینه برای خریداران بلیط ارزان هواپیما سفرمارکت فراهم گردد. گفتنی است که واحدهای اقامتی هتل همگی فراخ و دل‌باز بوده و با دکوری تماشایی متشکل از اسباب و وسایل شیک و مدرنی از قبیل: تلویزیون ماهواره‌ای، چای‌ساز، قهوه‌جوش، میز و صندلی، سشوار، یخچال و آباژور طراحی گردیده‌اند. در طراحی واحدهای اقامتی هتل، از پنجره‌هایی وسیع و رنگ‌هایی سیاه‌وسفید و چیدمانی مینیمال استفاده شده است تا حس آسودگی و امنیت توأم با آرامشی خدشه‌ناپذیر به میهمانان القا گردد.

اماکن دیدنی نزدیک به هتل داوینچی آن نلسون ماندلا اسکوئر


فاصله هتل تا میدان نلسون ماندلا: ۱۰۰ متر
فاصله هتل تا مرکز خرید ساندتون سیتی: ۲۰۰ متر
فاصله هتل تا باشگاه گلف آبسرواتوری: ۸.۳ کیلومتر
فاصله هتل تا ورزشگاه ژوهانسبورگ: ۹.۶ کیلومتر
فاصله هتل تا موزه آپارتاید: ۱۵.۳ کیلومتر
فاصله هتل تا فرودگاه بین‌المللی لانسریا: ۲۳ کیلومتر


امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر سرپوشیده
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است