search
menu

هتل Hilton Cape Town City Centre

star star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل هیلتون کیپ تاون سیتی سنتر کیپ تاون
موقعیت مکانی هتل
امکانات رفاهی هتل
رستوران هتل
دیگر امکانات هتل
اماکن نزدیک به هتل هیلتون کِیپ تاون سیتی سنتر کیپ تاون

درباره هتل هیلتون کیپ تاون سیتی سنتر کیپ تاون


هتل ۵ ستاره هیلتون کِیپ تاون سیتی سنتر یکی از بهترین و لوکس‌ترین مجموعه‌های اقامتی شهر کیپ تاون است. اما خود کیپ تاون بعد از ژوهانسبورگ یکی از پرجمعیت‌ترین شهرهای آفریقای جنوبی است که در این زمینه توانسته مقام دوم را کسب کند. کیپ تاون یکی از پرطرفدارترین مقاصد گردشگری است که نظر اکثر جهانگردان و گردشگران را به خودش جلب کرده است.
Hilton Cape Town City Centre جایی است که در آن می‌توان به تماشای طبیعت بکر، حیات‌وحش، سواحل زیبا و... رفت و از فراز کوه‌های بلند و زیبا بخشی از چشم‌انداز آفریقای جنوبی را تماشا کرد. چرا که همه چیز در آنجا از جنس قاره آفریقا بوده و با تمام مناظری که تا به حال در آسیا و اروپا و ... دیده‌اید به طور کل فرق دارد و متفاوت است.

موقعیت مکانی هتل


با قرار داشتن هتل هیلتون کِیپ تاون سیتی سنتر کیپ تاون در این شهر شگفت‌انگیز نه تنها قادر خواهید بود با خیال راحت از تمام اماکن گردشگری کیپ تاون دیدن کنید بلکه می‌توانید هر زمان که خواستید در کمترین زمان ممکن به محل اقامتتان بازگردید. چرا که این هتل دسترسی بسیار خوبی به اکثر اماکن گردشگری و... دارد و قادر خواهید بود در کمترین زمان ممکن به هر کجا که دوست داشتید بروید.
اول از هر چیز باید راجع به نمای زیبای این هتل در شب به شما بگوییم که توسط نورپردازی‌های بسیار جذاب در شب، زیبایی‌اش دوچندان می‌شود و سپس باید به چشم‌انداز اطراف این هتل اشاره کنیم که اگر در یکی از طبقات بالای این هتل باشید متوجه چشم‌انداز شگفت‌انگیز اطرافتان خواهید شد. چرا که در ابتدا خانه‌های کیپ تاون بسیار زیبا و چشم‌نواز بوده و اکثرا شیروانی‌هایشان رنگارنگ هستند و این رنگ‌های شاد و متنوع نظر شما را به خودش جلب خواهد کرد.
علاوه بر آن اگر دست از تماشای خانه‌های رنگارنگ برداشته و کمی بالاتر را نگاه کنید متوجه کوه‌های سربه‌فلک کشیده‌شده از جمله کوه معروف تیبل مانتن خواهید شد که به شکل یک میز کاملا تخت و غول‌پیکر است و میان ابرها پنهان شده‌ است و شما چنین احساس خواهید کرد از دور در حال تماشای یک نقاشی یا یک ویدئو با کیفیت بسیار بالا (4K) هستید!

امکانات رفاهی هتل


اما چیزی که می‌تواند شما را در انتخاب این هتل نسبت به هتل‌های دیگر کمی مصمم‌تر کند، امکان شاتل فرودگاهی است که هتل هیلتون کِیپ تاون سیتی سنتر در اختیار شما و تمام گردشگران قرار می‌دهد. چرا که بعد از رزرو هتل و به محض رسیدن به فرودگاه، یک ماشین از سمت هتل به دنبال شما خواهد آمد و راننده با کاغذی در دست که نام شما را در آنجا نوشته، شما را پیدا خواهد کرد.
در این صورت می‌توانید با خیال راحت و بدون نگرانیِ پیدا کردن مسیر هتلتان و یا پیدا کردن تاکسی و ... در کمترین زمان ممکن به هتلتان برسید و اتاقتان را تحویل بگیرید. اتاق‌های این هتل همگی، بزرگ و جادار هستند و شما به اکثر امکانات رفاهی دسترسی خواهید داشت. از طرفی دیگر در این هتل نظافت روزانه انجام می‌شود و خودتان با ورود به اتاقتان متوجه تمیزی و پاکیزگی اتاق، تخت‌ها، ملافه‌ها، حمام و سرویس بهداشتی و ... خواهید شد.
کنار تخت‌تان یک میز دونفره کوچک چوبی قرار دارد تا هرگاه که دوست داشتید در آنجا نشسته و هر زمان که حوصله رفتن به رستوران یا کافی‌شاپ را نداشتید، با یک تماس ساده و استفاده از امکان روم سرویس هتلتان نوشیدنی، دسر و یا غذای مورد نظرتان را به راحتی سفارش داده و همان‌جا میل کنید و همزمان مشغول تماشای تلویزیون و یا تماشای منظره اطراف هتلتان شوید و از وقت گذراندن در اتاق خود نهایت لذت را ببرید.
هتل هیلتون کِیپ تاون سیتی سنتر دارای یک استخر بسیار تمیز و جذاب است که دورتادور آن صندلی‌های چوبی و سایبان‌های بزرگ چیده شده‌اند. شما می‌توانید هر زمان که دوست داشتید برای شنا به این استخر بروید. برای مثال برخی بر این باورند که شنای صبح زود بلافاصله بعد از بیدار شدن از خواب می‌تواند برای سلامتی بسیار مناسب بوده و حتی موجب لاغری شود و به خاطر فعالیت قبل از صبحانه‌ حتی اشتهای شما برای صبحانه‌های خوشمزه این هتل هم بیشتر خواهد شد.
برخی دیگر دوست دارند عصرها به استخر سر زده و در آنجا شنا کنند و از تماشای غروب آفتاب نهایت لذت را ببرند. حالا که صحبت از صبحانه‌‎های خوشمزه رستوران هتل هیلتون کیپ تاون سیتی سنتر شد، اجازه بدهید در مورد رستوران این مجموعه بی‌نظیر هم به شما توضیح بدهیم. رستورانی که فضای داخلی آن به قدری زیبا طراحی شده است که به محض ورود نظرتان را کاملا به خودش جلب خواهد کرد.

رستوران هتل


علاوه بر فضای جذاب، تمیز و آرام رستوران، غذاهای بی‌نظیر و با کیفیتش نیز شما را کاملا غافلگیر خواهد کرد. چرا که عطر و طعم غذاها با روح و روانتان بازی خواهد کرد و شکل جذاب و فریبنده غذاها شما را مجبور خواهد کرد تا قبل از شروع به میل کردن آن‌ها ابتدا از غذایتان عکس‌های مختلفی بگیرید تا بعدها باورتان شود وعده دلچسبی که نوش جان کرده بودید یک خواب شیرین نبوده و در واقعیت اتفاق افتاده است!
یکی از وعده‌های بسیار محبوب این رستوران صبحانه‌های خوشمزه آن است. به شما پیشنهاد می‌کنیم حتما وافل با توت‌فرنگی آن را امتحان کنید تا تمام روزهایی که آنجا هستید یکی از مشتری‌های ثابت و پروپاقرص وافل‌های این رستوران شوید. کافی‌شاپ هتل هیلتون کِیپ تاون سیتی سنتر نیز فضای گرم و صمیمی دارد و طوری طراحی شده است که در آن احساس راحتی کنید.
در آنجا یکی از بهترین قهوه‌های عمرتان را امتحان خواهید کرد و تا عمر دارید طعم دل‌نشین آن را فراموش نخواهید کرد. خدمه کافی‌شاپ که بسیار حرفه‌ای و کار بلد هستند، خودشان همان‌جا شیرینی‌، کیک، دسر و یک عالمه خوراکی‌های خوشمزه را درست می‌کنند که داخل یخچال کوچکشان گذاشته تا مشتریان هر کدام را که دوست داشتند را انتخاب و نوش جان کنند.

دیگر امکانات هتل


اگر احساس می‌کنید چند روز اقامتتان تبدیل به یک نگرانی برای اضافه‌وزنتان شده که البته به شما حق می‌دهیم این اتفاق بیفتد، (چرا که با وجود غذاهای خوشمزه و آسایش و آرامش این هتل لوکس بدون شک چنین اتفاقی هم خواهد افتاد) می‌توانید بعد از هر وعده غذایی بخصوص وعده‌های سنگین به باشگاه بدن‌سازی این هتل ۵ ستاره مراجعه کنید.
اگر ورزشکار حرفه‌‎ای نیستید لازم نیست روز اول را با وزنه‌های سنگین و حرکات بسیار سخت شروع کنید، بلکه کافی است فقط چند دقیقه ورزش‌های ساده هوازی، نظیر تردمیل، دوچرخه و... را انجام بدهید تا هم غذایتان هضم شود و هم بعد از بازگشت از سفر، دوستان و اطرافیانتان به شما نگویند که چقدر چاق شده‌اید.

اماکن نزدیک به هتل هیلتون کِیپ تاون سیتی سنتر کیپ تاون


فاصله هتل هیلتون کِیپ تاون سیتی سنتر کیپ تاون تا موزه بوکاپ: ۹۵۰ متر
فاصله هتل هیلتون کِیپ تاون سیتی سنتر کیپ تاون تا مسجد درخت نخل: ۱ کیلومتر
فاصله هتل هیلتون کِیپ تاون سیتی سنتر کیپ تاون تا مرکز خرید خیابان جورجز: ۲ کیلومتر
فاصله هتل هیلتون کِیپ تاون سیتی سنتر کیپ تاون تا کوه تیبل مانتین: ۷ کیلومتر

امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
store نظافت روزانه
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر رو باز
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است