search
menu

هتل AC Hotel by Marriott Waterfront Cape Town

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل AC Hotel by Marriott Cape Town Waterfront
امکانات رفاهی هتل ای سی هتل بای ماریوت کیپ تاون واترفرانت
خدمات هتل
واحدهای اقامتی هتل
موقعیت مکانی هتل ای سی هتل بای ماریوت کیپ تاون واترفرانت
اماکن دیدنی نزدیک به ای سی هتل بای ماریوت کیپ تاون واترفرانت

درباره هتل AC Hotel by Marriott Cape Town Waterfront


هتل ای سی هتل بای ماریوت کیپ تاون واترفرانت، اقامتگاهی است شیک، مدرن و چهار ستاره واقع در شهر بندری و پرگردشگر کیپ تاون آفریقای جنوبی که به لطف بکارگیری از کارکنانی مجرب و بهره گیری از موقعیت مکانی مناسب و امکاناتی بی شمار، چند سالی است جایگاه رفیعی را در فهرست برترین اقامتگاه های کیپ تاون به خود اختصاص داده است. این هتل که به تازگی نوسازی و برای اقامت طولانی مدت میهمانان بهینه سازی شده است، آمادگی کامل را برای میزبانی از خریداران بلیط هواپیما سفرمارکت و گردشگرانی که قصد دارند در مکانی خوش منظره در شهر دیدنی کیپ تاون اقامت کنند، دارد و قادر است اقامتی بیادماندنی را برایشان رقم بزند.

امکانات رفاهی هتل ای سی هتل بای ماریوت کیپ تاون واترفرانت


برای بسیاری از گردشگران، دلیل اصلی انتخاب هتلی چهار ستاره برای اقامت، وجود امکانات رفاهی فراوانی است که به میهمانان خود عرضه می کند. هتل AC Hotel by Marriott Cape Town Waterfront نیز از این بابت کمبودی ندارد و قادر است با ارائه محدوده وسیعی از امکانات رفاهی، آسایش و رفاه کامل گردشگران و خریداران بلیط ارزان هواپیما کیپ تاون را تضمین سازد. گفتنی است امکاناتی از قبیل: پارکینگ، سالن برگزاری اجلاس، کتابخانه، اینترنت پرسرعت، فمیلی روم، اتاق چمدان، آسانسور و فروشگاه در این هتل به میهمانان ارائه خواهد گشت تا کلیه نیازهای آن ها در طول اقامت در این هتل تامین گردد. خوب است بدانید که برای جلب رضایت میهمانان، استخری روباز و وسیع در محوطه این هتل تعبیه شده تا بر لذت اقامت در این هتل افزوده گردد. وظیفه تامین نیازهای خورد و خوراک میهمانان بر دوش رستوران هتل است. این رستوران که «ای سی لانج اند بار» نام دارد، همان طور که از نام آن پیداست، نه تنها مسئولیت طبخ و سرو غذاهایی لذیذ برای میهمانان را بعهده دارد، بلکه انواع و اقسام نوشیدنی های دلچسب را نیز برای میهمانان فراهم می کند. اگر نگرانید که در طول اقامت در هتل ای سی هتل بای ماریوت کیپ تاون واترفرانت، وزن اضافه کنید، بهتر است بدانید که باشگاه تناسب اندام مجهزی در این هتل قرار داده شده تا حتی در طول تعطیلات نیز قادر باشید کالری بسوزانید و وزن خود را در شرایط ایده آل حفظ کنید.

خدمات هتل


هتل ای سی هتل بای ماریوت کیپ تاون واترفرانت در این بخش نیز، همانند بخش امکانات، نمره قبولی را دریافت خواهد کرد، چراکه به خوبی توانسته تمام نیازهای میهمانان را شناسایی و با خدماتی قابل قبول رفع کند. در واقع هر خدماتی که برای اقامتی آسوده بدان نیاز دارید، در این هتل در اختیار شما قرار خواهد گرفت: از خشکشویی، لباسشویی و اتوشویی گرفته تا ترانسفر رفت و برگشت فرودگاهی و خدمات تهیه بلیط هواپیما خارجی، طیف وسیعی از خدمات رفاهی در این هتل به کلیه گردشگران ارائه خواهد شد. هتل ای سی هتل بای ماریوت کیپ تاون واترفرانت برای رفاه و آسایش افراد ناتوان و معلولینی که قصد دارند با تهیه بلیت هواپیما سفرمارکت به کیپ تاون سفر و در این هتل اقامت کنند، معابری را برای حرکت ویلچر در محوطه هتل در نظر گرفته است تا این عزیزان نیز به راحتی قادر باشند بدون هیچ مانعی از تمام امکانات هتل بهره مند گردند.

واحدهای اقامتی هتل


وجود واحدهایی شیک، مدرن، مبله و مجهز به کلیه تجهیزات رفاهی از قبیل: تلویزیون صفحه تخت، چای ساز، قهوه جوش، میز و صندلی، تخت خواب هایی نرم و وسایل بهداشتی و استحمام موجب گردیده که ای سی هتل بای ماریوت کیپ تاون واترفرانت در زمینه امکانات رفاهی واحدهای اقامتی نیز عملکردی قابل قبول داشته باشد. دکور و معماری جذاب واحدهای اقامتی این هتل و همچنین مناظر شگفت انگیزی که در پنجره های عریض اتاق های هتل قاب گرفته شده اند، باعث شده است که اقامت در این هتل، حتی در طولانی مدت نیز لذت بخش باشد.

موقعیت مکانی هتل ای سی هتل بای ماریوت کیپ تاون واترفرانت


گردشگرانی که دوست دارند در مکانی خوش منظره اقامت کنند، به هیچ وجه فرصت اقامت در هتل ای سی هتل بای ماریوت کیپ تاون واترفرانت را از دست ندهند، چراکه این هتل نمای چشم نوازی از شهر کیپ تاون را به میهمانان خود عرضه می دارد. افزون بر این، اقامت در این هتل شما را قادر می سازد که در اندک زمانی به برخی از جاذبه های گردشگری و جاهای دیدنی کیپ تاون نظیر موزه هنرهای معاصر زئیتس و باغ ملی گیاهشناسی کیرستنبوچ دسترسی داشته باشید.

اماکن دیدنی نزدیک به ای سی هتل بای ماریوت کیپ تاون واترفرانت


فاصله هتل تا موزه هنرهای معاصر زئیتس: ۴۸۲ متر
فاصله هتل تا کوه تیبل: ۴.۶ کیلومتر
فاصله هتل تا باغ ملی گیاهشناسی کیرستنبوچ: ۸.۳ کیلومتر
فاصله هتل تا پناهگاه دنیای پرندگان کیپ تاون: ۱۳ کیلومتر
فاصله هتل تا فرودگاه بین المللی کیپ تاون: ‌۱۶ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
store نظافت روزانه
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ با هزینه
wifi اینترنت رایگان
pool استخر رو باز
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است