search
menu

هتل Lodge Mabula Game Lodge

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Lodge Mabula Game Lodge
واحدهای اقامتی هتل
امکانات رفاهی هتل
اماکن نزدیک هتل مابولا گیم لاژ بلا بلا

درباره هتل Lodge Mabula Game Lodge


هتل مابولا گیم لاژ (Lodge Mabula Game Lodge) هتلی چهار ستاره در منطقه ای کوهستانی و سرسبز است. این هتل مقصدی عالی برای تماشای حیات وحش آفریقا تجربه زندگی در کنار این طبیعت حیرت آور است. مابولا گیم لاژ در فاصله دو ساعتی از شمال ژوهانسبورگ قرار گرفته و با وسعتی بیش از هزار هکتار انواع حیوانات و پرندگان را در دل خود جای داده است.

واحدهای اقامتی هتل


کنار هم بودن این طبیعت وحشی و این هتل چهار ستاره تصویر بسیار زیبا و تماشایی بوجود آورده که خاطره آن تا مدت ها با شما خواهد بود. هتل مابولا با توجه به این که در محاصره حیات وحش آفریقا قرار گرفته، تلاش کرده تا دکوراسیون اتاق های هتل را نیز مطابق و هماهنگ با این طبیعت طراحی کند به همین دلیل رنگ های قهوه ای، کرمی و سبز نقش عمده ای در دکوراسیون این هتل دارند. از طرفی استفاده از وسیله های چوبی در اتاق ها و هتل باعث ایجاد حس نزدیکی به طبیعت را به مهمانان می دهد. در برخی از اتاق های هتل مابولا فضای نشیمن طراحی شده تا مهمانان حس راحتی و آزادی بیشتری داشته باشند.
تمامی اتاق های مابولا گیم لاژ مجهز به سیستم تهویه مطبوع بوده و دارای تلویزیون صفحه تخت با کانال های ماهواره ای هستند. در آب و هوای آفریقای جنوبی و پس از گشت و گذار و تماشای حیوانات نوشیدن فنجانی قهوه بسیار دلچسب خواهد بود اما اگر حال و حوصله رستوران و وکافی شاپ را ندارید می توانید از قهوه/ چای سازی استفاده کنید که در تمامی اتاق های هتل قرار گرفته است. اما اگر انرژی کافی برای کمی تفریح دارید، بد نیست سری به بار هتل زده و با مجموعه ای از نوشیدنی های خوب آن گلویی تازه کنید.

امکانات رفاهی هتل


هتل مابولا گیم لاژ امکانات اسپا و ماساژ هم دارد که بد نیست پس از گشت و گذار و تفریح در طبیعت آفریقای جنوبی سری به آن زده و خستگی در کنید. پس از یک ماساژ حسابی، غذایی خوش مزه خواهید چسبید؛ در بخشی از هتل، رستوران هتل را مشاهده خواهید کرد که با انواع غذاهای محلی و بین المللی و غذاهای مخصوص کودکان آماده پذیرایی از مهمانان مابولا گیم لاژ است.
هتل مابولا گیم لاژ همانطور که از نامش می توان حدس زد، انواع امکانات تفریحی از اسپا و ماساژ گرفته تا زمین بازی و کلاب را برای مهمانان خود تدارک دیده است. سافاری در طبیعت محبوب ترین تفریحی است که در مابولا گیم لاژ وجود دارد. بخش سافاری مابولا روزانه فعالیت دارد و هزینه آن مطابق نرخ هتل اخذ خواهد شد. گرچه بسیاری از تفریحات مابولا پر هیجان و مناسب جوانان و بزرگسالان است اما مابولا کودکان را فراموش نکرده و برای مهمانان کم سن و سال خود زمین بازی مخصوصی تدارک دیده است. مهمانان مابولا در اتاق های خود امکان دسترسی و اتصال به اینترنت هتل را خواهند داشت.
البته بد نیست بدانید که اینترنت هتل رایگان نبوده و استفاده از آن شامل هزینه خواهد بود. در محوطه هتل پارکینگ رایگان برای مهمانان وجود دارد و ترانسفر فرودگاهی برای مسافران دارای بلیط هواپیما نیز در صورت درخواست هماهنگ خواهد شد. دیگر امکانات و خدمات مابولا عبارتند از: صندوق امانات، گیفت شاپ، سوییت عروس، اتاق خانواده، نظافت روزانه، خدمات معلولین، کانال تلویزیونی کودکان، بار، استخر روباز، اتاق چمدان و غیره. پذیرش هتل مابولا به صورت بست و چهار ساعته آماده پاسخگویی و راهنمایی مهمانان است.

اماکن نزدیک هتل مابولا گیم لاژ بلا بلا


فاصله هتل مابولا گیم لاژ تا زمین گلف زبولا: ۴٫۱ کیلومتر
فاصله هتل مابولا گیم لاژ تا آبگرم و اسپا زبولا: ۴٫۱ کیلومتر
فاصله هتل مابولا گیم لاژ تا مرکز حیات وحش فِراکر: ۱۲٫۳ کیلومتر
فاصله هتل مابولا گیم لاژ تا منطقه طبیعی حفاظت شده : ۱۶٫۷ کیلومتر

امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر رو باز
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است