search
menu

هتل SunFlower Park Hotel Moscow

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل SunFlower Park Hotel Moscow
فاصله هتل سان فلاور پارک مسکو تا جاهای دیدنی نزدیک

درباره هتل SunFlower Park Hotel Moscow


اگر در پی یافتن هتلی شیک، تمیز و مقرون‌به‌صرفه در مسکو هستید، هتل ۴ ستاره سان فلاور پارک مسکو شاید یکی از بهترین گزینه‌های شما باشد. هتل (SunFlower Park Hotel) نه‌تنها از موقعیت جغرافیایی بسیار مناسبی برخوردار است، بلکه با امکانات فراوانی نظیر کتابخانه، رستوران، مرکز تناسب‌اندام، مرکز اسپا، سونا، اتاق بازی، پارکینگ و اینترنت رایگان، اقامتی فراموش‌نشدنی را برای میهمانان خود رقم خواهد زد.
علاوه بر امکانات فوق، هتل SunFlower Park Hotel Moscow خدمات بسیاری از جمله پذیرش سریع، سرویس خریداری بلیط، سرویس رفت و برگشت فرودگاهی، اینترنت رایگان و پارکینگ را به میهمانان خود عرضه می کند و کلیه نیازهای آن‌ها را در طول اقامتشان برآورده خواهد ساخت.
گفتنی است که تمامی اتاق‌های هتل سان فلاور از اتاق‌هایی روشن و دکوراسیونی مدرن برخوردار بوده و به امکاناتی نظیر تلویزیون ماهواره‌ای صفحه تخت، سوئیت‌های ماه‌عسل برای زوج‌ها، تهویه مطبوع، حمام اختصاصی، دمپایی، سشوار و تمامی اسباب و لوازم موردنیاز برای حمامی دلچسب و آرامش‌بخش تجهیز شده است. اگر با حیوان خانگی خود سفر می‌کنید نگران نباشید زیرا ورود این حیوانات دوست داشتنی به هتل سان فلاور پارک مسکو در قبال پرداخت هزینه آزاد می‌باشد. هتل سان فلاور پارک مسکو با داشتن امکاناتی چون فکس، فتوکپی و اتاق جلسات گزینه‌ی مناسبی برای سفرهای کاری شما به مسکو است. چنان‌که دوری از حیوان خانگی‌تان برای‌تان دشوار است، نگران نباشید؛ در هتل سان فلاور پارک مسکو ورود حیوان خانگی آزاد و کاملا رایگان است.
ازآنجایی‌که هتل SunFlower Park Hotel Moscow در مکانی مناسب و روبروی پارکی سرسبز و آرام واقع شده، میهمانان می‌توانند علاوه بر استشمام هوایی پاکیزه، با ۳ دقیقه پیاده‌روی به ایستگاه متروی پراژسکایا رفته و از آنجا به کلیه جاذبه‌های شهر دیدنی مسکو دسترسی داشته باشند. همچنین گردشگران با اقامت در این هتل می‌توانند در مدت‌زمانی اندک و تنها با طی ۴۰۰ متر به مرکز خرید مشهور کلمبوس رفته و اقلام و سوغات موردنیاز خود را از این مکان تهیه کنند.

فاصله هتل سان فلاور پارک مسکو تا جاهای دیدنی نزدیک


فاصله تا مجموعه زیبای کولومنسکویه مسکو: ۷ کیلومتر
فاصله تا کاخ کرملین مسکو: ۱۵.۲ کیلومتر
فاصله تا میدان سرخ مسکو: ۱۵.۴ کیلومتر
فاصله تا تالار نمایش بالشوی مسکو: ۱۶.۱ کیلومتر




امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی آزاد
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است