search
menu

هتل SK Royal Hotel Moscow

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل SK Royal Hotel Moscow
امکانات کلی هتل اس کی رویال مسکو
اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل اس کی رویال مسکو تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل SK Royal Hotel Moscow


هتل چهار ستاره مجلل و لوکس اس کی رویال مسکو تنها ۲۰ دقیقه با ماشین تا مرکز نمایشگاهی کروکوس فاصله دارد. ۲۵ طبقه و ۱۶۰ اتاق به سبک کلاسیک تزئین شده و به خوبی با آخرین فناوری‌ها مجهز شده‌اند. نزدیک‌ترین فرودگاه، فرودگاه بین المللی شرمتیوو است که ۱۹ کیلومتر تا هتل اس کی رویال مسکو فاصله دارد. مرکز خرید و سرگرمی محبوب RIO1 تنها ۲۰ متر با هتل فاصله دارد. همچنین در نزدیکی آن یک Oceanarium و سینما قرار دارد. اتوبوس‌های شاتل رایگان به ایستگاه متروی Altufevo از مرکز خرید ریو در دسترس هستند. از جاهای دیدنی مسکو می‌توان به باغ وحش مسکو، باغ گیاه شناسی فرهنگستان علوم، کاخ کرملین و موزه دولتی تاریخ روسیه اشاره کرد. از خود در مقابل GUM که در ۱۸ کیلومتری آن قرار دارد، عکس بگیرید، که مردم برای دیدن آن مسافت‌های زیادی را طی می‌کنند. اگر قصد خرید بلیط هواپیمای خارجی و سفر به مسکو را داشته باشید، هتل SK Royal Hotel Moscow با ارائه امکانات رفاهی عالی گزینه ایده‌آلی برای اقامت به شمار می‌آید.

امکانات کلی هتل اس کی رویال مسکو


هتل اس ‌کی رویال مسکو با طیف گسترده‌ای از خدمات که هم برای مسافران تجاری و هم برای مسافران تفریحی ارائه می‌کند گزینه مناسبی برای اقامت به شمار می‌آید. پذیرش هتل به صورت ۲۴ ساعته آماده ارائه خدمات به میهمانان گرامی است. دسترسی به اینترنت بی‌سیم رایگان در سراسر هتل امکان‌پذیر است. امکانات رفاهی داخل اتاق مانند سرویس اتاق ۲۴ ساعته و نظافت روزانه، اقامت را به انتخابی عالی تبدیل خواهد کرد. این هتل کاملاً غیر سیگاری است. برای کشیدن سیگار می‌توانید به اتاق‌های مخصوصی که به این امر اختصاص داده شده بروید تا مزاحمتی برای سایر مسافران ایجاد نشود. کسانی که با خودروی شخصی سفر می‌کنند، می‌توانند از خدمات پارکینگ هتل اس کی رویال مسکو با پرداخت هزینه اضافی بهره‌مند شوند. کارکنان میز تور می‌توانند در مورد گشت و گذارها مشاوره ارائه دهند. برای راحتی میهمانان یک دستگاه پول نقد نیز در این هتل ارائه شده است. جا به جایی بین طبقات از طریق آسانسور صورت می‌گیرد. آوردن حیوانات خانگی به داخل هتل مانعی ندارد. برای آسودگی خاطر خود به هنگام گردش و تفریح می‌توانید پول و اشیای قیمتی خود را به صندوق امانات هتل سپرده و نگرانی از این بابت نداشته باشید. شاتل رفت و برگشت فرودگاهی نیز برای راحتی میهمانان در نظر گرفته شده است. با امکانات تناسب اندام هتل، می‌توانید تمرینات روزانه خود را انجام دهید. جکوزی و سونا نیز در این هتل وجود دارد. از دیگر امکانات این هتل می‌توان به فکس، فتوکپی، خشکشویی، لباسشویی و اتوکشی اشاره کرد. پرسنل مجرب و کارآزموده هتل SK Royal Hotel Moscow به زبان‌های انگلیسی و روسی مسلط بوده و با خوشرویی از میهمانان استقبال می‌کنند. ورود به هتل از ساعت ۱۵ و تخلیه اتاق تا ساعت ۱۲ ظهر صورت می‌گیرد.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل


انواع اتاق‌های هتل SK Royal Hotel Moscow عبارتند از:
• اتاق خانوادگی لوکس
• اتاق دبل استاندارد
• سوئیت
• سوئیت امباسدور
• اتاق توئین استاندارد
اتاق‌های شیک و مجهز به تهویه مطبوع دارای قسمت نشیمن و کار، تلویزیون صفحه تخت با کانال‌های ماهواره‌ای، تلفن، وای فای رایگان، کمد لباس و مینی‌بار هستند. حمام شامل دمپایی، سشوار و لوازم بهداشتی رایگان است. وسایل اتو و کتری برقی در صورت درخواست در دسترس هستند.

رستوران هتل


هتل اس کی رویال مسکو دارای رستورانی با غذاهای اروپایی و روسی است. غذای مخصوص کودک، منوهای رژیم غذایی و غذاهای گیاهی در صورت درخواست در دسترس میهمانان قرار می‌گیرد. میهمانان می‌توانند با انواع نوشیدنی‌های خوشمزه در بار هتل از خود پذیرایی کنند.

فاصله هتل اس کی رویال مسکو تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا موزه فرهنگ اسلاو: ۲.۱ کیلومتر
فاصله تا باغ گیاه شناسی فرهنگستان علوم: ۸ کیلومتر
فاصله تا چشمه دوستی ملل: ۱۱ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
fitness_center باشگاه ورزشی
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ با هزینه
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است