search
menu

هتل Renaissance Moscow Monarch

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Renaissance Moscow Monarch
امکانات و خدمات عمومی هتل رنسانس مسکو مونارک
اتاق‌های هتل و امکانات اتاق‌ها
امکانات تفریحی و رفاهی هتل
رستوران هتل
فاصله هتل رنسانس مسکو مونارک تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل Renaissance Moscow Monarch


هتل رنسانس مسکو مونارک که با نام هتل مونارک مسکو هم شناخته می‌شود یکی از هتل‌های لوکس مسکو است که سابقه زیادی در عرصه گردشگری داشته است. این هتل در یکی از منطقه‌های تجاری بزرگ شهر واقع شده و به ایستگاه‌های “Dynamo” و “Begovaya” نزدیک است. نزدیکی به مرکز شهر و همچنین ارائه خدماتی در سطح استانداردهای جهانی این هتل را چه برای سفرهای تفریحی و چه کاری اقامتگاه ایده‌آلی ساخته است تا با خرید بلیط هواپیما و رزرو آن اقامتی به یاد ماندنی برای خود خلق کنند. این هتل از جاذبه‌های دیدنی مسکو مثل کلیسای جامع سنت باسیل، کاخ کرملین، تئاتر بولشوی و میدان سرخ به اندازه ۵ کیلومتر فاصله دارد.

امکانات و خدمات عمومی هتل رنسانس مسکو مونارک


این هتل که قریب به یک دهه پیش در مسکو افتتاح شده است از آن دست هتل‌هایی است که در بین گردشگران محبوب واقع شده و از جهات مختلف امتیاز بالایی از آن‌ها کسب کرده است. هتل رنسانس مسکو مونارک دارای پارکنیگ مسقفی است که استفاده از آن برای مهمانان رایگان است. این هتل با اینکه قدیمی است ولی بازسازی شده و مبلمان و امکانات مدرن و شیکی در آن‌ها قرار داده شده است. هتل دارای استخر، مرکز اسپا، اتاق‌های جلسه، ماساژ، سونا، رستوران، فروشگاه و اینترنت رایگان است. این هتل برای گشت و گذار راحت مهمانان خدمات سرویس شاتل و ترانسفر فرودگاهی ارائه می‌دهد و حتی می‌توان خودرو یا دوچرخه‌ای از هتل کرایه کرد و به نقاط مختلف شهر رفت. هتل Renaissance Moscow Monarch Hotel حیوانات خانگی مهمانانش را هم پذیرش می‌کند.

اتاق‌های هتل و امکانات اتاق‌ها


هتل رنسانس مسکو مونارک در مجموع ۴۷۵ واحد اقامتی را به مهمانانش ارائه می‌دهد و این واحدها در قالب اتاق‌های دلوکس و اگزکیوتیو و سوئیت‌های جونیور، کرنر، پرمیر، رزیدنتال و پرزیدنتال هستند. سوئیت‌های این هتل واحدهای بزرگ و لوکسی هستند که با مبلمان مدرن و به زیبایی دکور شده‌اند. به طبع این سوئیت‌ها گران‌ترین واحدهای هتل نیز هستند. رنگ‌های به کار رفته در دکوراسیون اتاق‌ها رنگ‌های گرمی بوده و استفاده از المان‌های چوبی فضای دلنشینی به آن‌ها داده است. امکاناتی که در اتاق‌ها و سوئیت‌های هتل Renaissance Moscow Monarch Hotel گنجانده شده شامل تلویزیون صفحه‌تخت، مینی‌بار، مینی یخچال، میز کار، کمد، چای‌ساز، تهویه مطبوع، اینترنت پرسرعت و صندوق امانات است. برخی از حمام‌های مرمرین این هتل دارای وان هم هستند.

امکانات تفریحی و رفاهی هتل


با اقامت در هتل رنسانس مسکو مونارک کمبودی نخواهید داشت؛ می‌توانید در باشگاه مجهز این هتل همراه با مربی شخصی به تمرین بپردازید یا در هر فصلی از سال به استخر سرپوشیده آن سر بزنید. مرکز اسپای هتل Renaissance Moscow Monarch Hotel نیز دارای سولاردوم، انواع خدمات ماساژ، جکوزی، حمام بخار ترکی و همچنین سالن زیبایی است. این خدمات و امکانات با پرداخت هزینه در اختیار مهمانان قرار می‌گیرند. کسانی که برای سفرهای کاری این هتل را انتخاب کرده‌اند، می‌توانند در یکی از چندین اتاق‌های جلسه هتل رنسانس مسکو مونارک گردهمایی‌ها و کنفرانس‌های خود را برگزار کنند. پذیرش ۲۴ ساعته هتل نیز در اموری همچون روم سرویس ۲۴ ساعته، صندوق امانات، خدمات لاندری، تبدیل ارز، روزنامه، خدمات نگهداری از کودک و همچنین خرید سوغاتی راهنمای مهمانان هستند.

رستوران هتل


هتل Renaissance Moscow Monarch Hotel دارای ۲ رستوران بزرگ و مجلل با نام‌های “Mozaic” و “Premier” است که در آن‌ها طیف گسترده‌ای از غذاهای لذیذ طبخ و سرو می‌شوند. صبحانه‌های هتل هر روز صبح ساعت ۶:۳۰ تا ۱۱ در رستوران موزائیک سرو می‌شوند. کسانی که در واحدهای اگزکیوتیو هتل اقامت دارند، می‌‌توانند در تراس‌های تابستانه هتل غذای خود را میل کنند. رستوران موزائیک بوفه بزرگی دارد که انواع غذاهای بین‌المللی در آن پیدا می‌شوند و در تمامی وعده‌ها پذیرای مهمانان است. در مقابل رستوران پرمیر برای وعده‌ها و قرارهای رسمی مناسب‌تر بوده و در منوی آن انواع غذهای اروپایی پیدا می‌شود. کافه کاستانه هتل نیز محل سرو نوشیدنی‌های تازه و دلچسب متنوعی است.

فاصله هتل رنسانس مسکو مونارک تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا تئاتر بولشوی مسکو: ۴.۴ کیلومتر
فاصله تا مرکز خرید گوم مسکو: ۴.۹ کیلومتر
فاصله تا میدان سرخ: ۵ کیلومتر
فاصله تا کاخ کرملین: ۵ کیلومتر
فاصله تا کلیسای سنت باسیل: ۵.۲ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی آزاد
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر سرپوشیده
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است