search
menu

هتل Prince Park Hotel Moscow

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Prince Park Hotel Moscow
امکانات کلی هتل پرینس پارک مسکو
اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل پرینس پارک مسکو تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل Prince Park Hotel Moscow


هتل ۴ ستاره مجلل و لوکس پرینس پارک مسکو در جنوب غربی مسکو واقع شده است و ۳ دقیقه پیاده تا ایستگاه مترو Tyoply Stan فاصله دارد. این هتل طیف وسیعی از خدمات را هم برای مسافران تجاری و هم برای مسافران تفریحی ارائه می‌کند. این هتل همچنین با موقعیت مناسب خود دسترسی آسان به تمام امکانات مسکو را فراهم می‌کند. با یک روز در کرملین مسکو که در ۱۶ کیلومتری آن قرار دارد، با تاریخ هنر شهر آشنا شوید، جایی که می‌توانید مجموعه‌های هنرمندان مشهور را ببینید. همچنین می‌توانید از خود در مقابل GUM عکس بگیرید. طاق پیروزی مسکو، باغ وحش مسکو، گاراژ موزه هنرهای معاصر و بنای یادبود پیتر کبیر از دیگر جاذبه‌های گردشگری مسکو به شمار می‌آیند که توجه گردشگران بسیاری را به سوی خود جلب می‌کنند. این هتل دسترسی مستقیم به مرکز خرید با سینما را فراهم می‌کند. مرکز شهر مسکو ۳۰ دقیقه با مترو و فرودگاه بین‌المللی ونوکوو ۱۸.۶ کیلومتر تا هتل پرینس پارک فاصله دارد. اگر قصد خرید بلیط هواپیمای خارجی و سفر به مسکو را داشته باشید با اقامت در هتل Prince Park Hotel Moscow سفر بی‌نظیری را تجربه خواهید کرد.

امکانات کلی هتل پرینس پارک مسکو


خدمات و امکانات عالی ارائه شده در هتل پرینس پارک اقامتی خاطره انگیز را برای شما رقم خواهد زد. در طول اقامت خود می‌توانید دسترسی رایگانی به اینترنت داشته باشید. پارکینگ به صورت رایگان برای میهمانان در نظر گرفته شده است. هیچ مشکلی برای برنامه ریزی روزها و نیازهای حمل و نقل خود با خدمات پذیرش از جمله خدمات دربان، تحویل سریع، انبار چمدان و صندوق امانات نخواهید داشت. برای رفتن به طبقات فوقانی می‌توانید از آسانسور استفاده کنید. به لطف خدمات خشکشویی، لباسشویی و اتوکشی ارائه شده در هتل پرینس پارک، می‌توانید لباس‌های مورد علاقه خود را بارها و بارها بپوشید. امکانات رفاهی داخل اتاق مانند سرویس اتاق ۲۴ ساعته و نظافت روزانه، اقامتتان در این هتل را به انتخابی عالی تبدیل خواهد کرد. همچنین می‌توانید اقلام کوچک سفر و اقلام مختلف را از فروشگاه‌های رفاهی بدون نیاز به ترک هتل پرینس پارک تهیه کنید. استعمال دخانیات فقط در مناطق محدود شده مجاز است. قبل از رزرو هتل توجه داشته باشید که آوردن حیوانات خانگی به داخل هتل ممنوع است. هتلPrince Park Hotel Moscow به شما نوید یک تعطیلات مفرح با فعالیت‌ها و امکانات متنوع را می‌دهد. با امکانات تناسب اندام هتل، می‌توانید تمرینات روزانه خود را انجام دهید. بعد از شام نیازی به رفتن به جایی نیست، می‌توانید با دوستان یا خانواده خود در سالن مشترک و منطقه تلویزیونی بازی کنید. پرسنل مجرب و با اخلاق هتل به زبان‌های آلمانی، انگلیسی و روسی مسلط بوده و با خوشرویی از میهمانان استقبال می‌کنند.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل


انواع اتاق‌های هتل پرینس پارک مسکو عبارتند از:
• استودیو
• سوئیت پریزیدنتال
• سوئیت کنسولی
• اتاق دو نفره تجاری
• اتاق دو نفره استاندارد
• اتاق توئین استاندارد
• اتاق یک نفره استاندارد
• اتاق خانوادگی
اتاق‌های هتل Prince Park Hotel Moscow مجهز به تهویه مطبوع بوده و دارای تلویزیون صفحه تخت با کانال‌های ماهواره‌ای، وای فای رایگان، آباژور، میز، دراور و مینی بار هستند. حمام دارای دوش، لوازم آرایشی رایگان، حوله و سشوار است. قهوه‌ساز یا چای‌ساز نیز در برخی از اتاق‌های منتخب موجود است.

رستوران هتل


صبحانه بوفه‌ای در رستوران Imperia هتل ارائه می‌شود که غذاهای روسی و اروپایی و همچنین منویی با گزینه‌های چینی سرو می‌کند. همچنین میهمانان می‌توانند در بار لابی هتل پرینس پارک مسکو، تنقلات سفارش دهند. یک خواربارفروشی نیز با ۲ دقیقه پیاده روی در دسترس است. غذاهای گیاهی و بدون گلوتن و غذای مخصوص کودک نیز در صورت درخواست در اختیار میهمانان گرامی قرار می‌گیرد.

فاصله هتل پرینس پارک مسکو تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا پارک آبی مور آن: ۲.۷ کیلومتر
فاصله تا اوچاکوو: ۷.۷ کیلومتر
فاصله تا سیرک بزرگ دولتی مسکو: ۸.۶ کیلومتر
فاصله تا موزه داروین: ۸.۶ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
fitness_center باشگاه ورزشی
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است