search
menu

هتل Pentahotel Moscow, Arbat

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Pentahotel Moscow, Arbat
امکانات و خدمات عمومی پنتا هتل مسکو آربات
انواع اتاق‌های هتل و امکانات آنها
امکانات تفریحی هتل
رستوران هتل
فاصله پنتا هتل مسکو آربات تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل Pentahotel Moscow, Arbat


پنتا هتل مسکو آربات در سال ۱۹۶۸ به بهره‌برداری رسیده است و تجربه خوبی در زمینه هتلداری دارد. Pentahotel Moscow, Arbat از هتل‌های ۴ ستاره مسکو به شمار می‌رود. این هتل در منطقه آربات مسکو قرار گرفته و دسترسی خوبی به جاهای دیدنی مسکو دارد. با اقامت در پنتا هتل کمتر از ۲ کیلومتر تا کاخ کرملین و میدان سرخ فاصله خواهید داشت. یکی از امتیازات اقامت در پنتا هتل، نزدیکی به ایستگاه‌های مترو است؛ با بهره‌گیری از وسایل نقلیه عمومی می‌توانید آسان و ارزان در سرتاسر مسکو گردش نمایید. شهر مسکو جاذبه‌های متعددی دارد که با خرید آنلاین بلیط هواپیما مسکو می‌توانید از آن‌ها بازدید نمایید. پنتا هتل مسکو گزینه‌ای ایده‌آل برای سفرهای دونفره است. با اقامت در این هتل لحظات جذابی پیش رو خواهید داشت.

امکانات و خدمات عمومی پنتا هتل مسکو آربات


در پنتا هتل مسکو آربات امکانات و خدمات رفاهی متعددی برای مهمانان تدارک دیده شده است. اینترنت رایگان و پرسرعت در تمام نقاط هتل در دسترس است و ارتباط راحتی را برای مهمانان فراهم می‌کند. پذیرش هتل Pentahotel Moscow, Arbat ۲۴ ساعته است؛ در این قسمت خدمات فاکتور و اتاق چمدان به مهمانان ارائه می‌شود. تیم حرفه‌ای هتل مسلط به زبان‌های روسی، انگلیسی، فرانسه، اسپانیایی و بلاروسی هستند و با خوش‌رویی تمام برای ایجاد اقامتی راحت تلاش می‌کنند. در پنتا هتل آربات چک‌این از ساعت ۱۴ تا ۲۴ و چک‌اوت تا پیش از ساعت ۱۲ انجام می‌گیرد. این هتل پذیرای کودکان در تمام رده‌های سنی است و امکانات مناسبی برایشان تدارک دیده است. ناگفته نماند هتل آربات برای استفاده معلولین عزیز بهینه‌سازی شده است. امکانات برگزاری همایش، فکس، فتوکپی و مرکز تجاری هتل آربات را به گزینه مناسبی برای سفرهای کاری تبدیل کرده است. از امکانات دیگر هتل می‌توان به پارکینگ، آسانسور، کپسول آتش‌نشانی، دوربین مداربسته در مناطق مشترک، سیستم اعلام حریق، دزدگیر و صندوق امانات اشاره کرد. فرودگاه‌های بین‌المللی ونوکووا و شرمتیوو به ترتیب در ۲۷ و ۲۸ کیلومتری هتل قرار دارند و خدمات شاتل فرودگاهی برای مهمانان تدارک دیده شده است. ناگفته نماند ورود حیوانات خانگی به این هتل بلامانع است، ممکن است هزینه‌ای بابت این سرویس از مهمانان دریافت شود. پیشنهاد می‌کنیم از استعمال دخانیات در قسمت‌های مشترک خودداری کرده و برای این منظور به اتاق سیگار تشریف ببرید.

انواع اتاق‌های هتل و امکانات آنها


Pentahotel Moscow دارای ۲۲۸ واحد اقامتی زیبا و مدرن است. منظره زیبایی از شهر از اتاق‌ها دیده می‌شود. تنوع واحدهای اقامتی این مجموعه شامل اتاق استاندارد دوبل، اتاق استاندارد تویین، اتاق پنتا پلاس و اتاق پنتا پلیرپد است. تمامی واحدها عایق صدا بوده و دارای سیستم تهویه مطبوع هستند. از امکانات دیگر موجود در اتاق‌ها می‌توان به نشیمن، مینی‌بار، کتری برقی، تلویزیون صفحه‌تخت، سیستم گرمایش، پنکه، تلفن و میز اشاره کرد. هر واحد دارای ۱ حمام خصوصی با دوش، سشوار، دمپایی، حوله و لوازم بهداشتی رایگان است. ناگفته نماند هیچ‌یک از واحدهای اقامتی این مجموعه ظرفیت پذیرش نفر اضافه ندارند و لازم است هنگام رزرو اتاق به این نکته توجه نمایید. برای کودکان زیر ۳ سال گهواره رایگان ارائه می‌شود.

امکانات تفریحی هتل


در اوقات فراغتتان می‌توانید به همراه اعضای خانواده به بازی‌های تخته‌ای بپردازید. برای سرگرمی بیشتر، فعالیت‌هایی نظیر پخش زنده مسابقات ورزشی، بیلیارد و اتاق بازی تدارک دیده شده است. با اجاره دوچرخه می‌توانید در اطراف هتل دوچرخه‌سواری نمایید. علاقه‌مندان تناسب‌اندام از وجود باشگاه ورزشی مجهز داخل Pentahotel Moscow خشنود خواهند شد.

رستوران هتل


در Pentahotel Moscow صبحانه هر صبح از ساعت ۶.۳۰ تا ۱۰.۳۰ صبح سرو می‌شود. صبحانه کانتیننتال و بوفه از گزینه‌های موجود هستند. برای ناهار و شام می‌توانید از غذاهای روسی، آمریکایی، آلمانی و بین‌المللی رستوران نوش جان کنید. غذای کودک، انواع میوه و نوشیدنی نیز موجود است. ناگفته نماند با توجه به موقعیت مکانی هتل، رستوران‌های متنوعی در نزدیکی هتل قرار دارند که انتخابشان خالی از لطف نیست.

فاصله پنتا هتل مسکو آربات تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا کاخ کرملین: ۱.۶ کیلومتر
فاصله تا آرامگاه لنین: ۱.۸ کیلومتر
فاصله تا میدان سرخ: ۱.۸ کیلومتر
فاصله تا تالار نمایش بلشوی: ۱.۸ کیلومتر
فاصله تا کلیسای جامع سنت باسیل: ۲ کیلومتر
فاصله تا گالری ترتیاکوف: ۲.۲ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی آزاد
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ با هزینه
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است