search
menu

هتل Moscow Holiday Hotel

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Moscow Holiday Hotel
امکانات و خدمات عمومی هتل هالیدی مسکو
اتاق های هتل
امکانات اتاق های هتل
امکانات تفریحی و سرگرمی هتل
رستوران هتل
فاصله هتل هالیدی مسکو تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل Moscow Holiday Hotel


آمادگی برای سفر به شهری شگفت‌انگیز و دیدنی مانند مسکو، پایتخت درخشان کشور روسیه می‌تواند با رزرو آنلاین هتل، آن هم هتل هالیدی مهیا شود. هتل چهار ستاره هالیدی مسکو برای مسافرانی که به همراه خانواده، دوستان، همکاران و یا به تنهایی سفر می‌کنند و خواستار اقامتی مجلل و آسوده هستند، بسیار انتخابی هوشمندانه و عالی است. هتل Holiday Hotel مسکو به ایستگاه مترو و وسایل حمل و نقل عمومی دسترسی خوبی دارد. برای رسیدن به هتل هالیدی مسکو، خرید اینترنتی بلیط هواپیما سفرمارکت راهی مناسب است تا سپس به فرودگاه بین‌المللی شرمتیوو پرواز داشته باشید. زمانی که در شهر زیبا و سپیدپوش مسکو اقامت دارید، حتماً از جاهای دیدنی مسکو ازجمله تپه گنجشک‌ های مسکو بازدید کنید تا سفری دوچندان مفرح و دل‌چسب را تجربه کنید.

امکانات و خدمات عمومی هتل هالیدی مسکو


تجهیزات و خدماتی که در هتل هالیدی مسکو برای مسافران و مهمانان از سراسر جهان فراهم است، شایسته هتلی باشکوه و راحت است. برای میل کردن صبحانه‌ای رایگان و یا وعده‌ای مفصل و خوشمزه به رستوران‌های هتل بروید. هتل Moscow Holiday Hotel مسکو اینترنت وای فای در تمامی فضاهای هتل در اختیار مسافران قرار می‌دهد تا در طول سفر آنلاین بمانند و از دنیای مجازی فاصله نگیرند. اگر دارای خودرو شخصی هستید، از پارکینگ رایگان در مقابل هتل استفاده کنید. خدمات و امکانات دیگر هتل هالیدی مسکو روسیه شامل مواردی است از قبیل: نظافت روزانه، خدمات اتاق، لباسشویی و اتو، بیدارباش، پذیرش ۲۴ ساعته، باشگاه ورزشی، سونا و جکوزی، آسانسور، نگهداری از چمدان، بیزنس سنتر، اتاق کنفرانس و جلسات، دسترسی معلولین و خدمات شاتل. اگر می‌خواهید آسان به هتل بروید و یا بلیط هواپیما ارزان دارید و می‌خواهید آسوده به فرودگاه برسید، از ترانسفر فرودگاهی هتل هالیدی بهره‌مند شوید.

اتاق های هتل


آنچه درباره اتاق‌ها و سوئیت‌های هتل هالیدی مسکو باید بدانید، این است که هتل خارجی هالیدی دارای انواع اتاق‌ استاندارد با تخت دابل و یا تخت تویین، اتاق بیزینس با تخت دابل و یا تخت تویین، اتاق‌ استودیو با تخت دابل و یا تخت تویین، سوئیت با یک تخت دابل بزرگ و سوئیت ویژه و اتاق‌ مخصوص اقامت دو و یا سه فرد است.

امکانات اتاق های هتل


در اتاق‌ها و سوئیت‌های هتل هالیدی مسکو در کنار خانواده و دیگر هم‌سفران خود اقامتی با آسودگی خیال کامل را تجربه کنید و از وسایل و امکاناتی مختلف با کیفیتی خوب بهره‌مند شوید. تلویزیون تماشا کنید، از یخچال و مینی بار، صندوق امانات، کتری برقی، مبلمان، کمد لباس و تلفن استفاده کنید. در سرویس بهداشتی و حمام وسایلی مانند حوله، صابون و شامپو و سشوار نیز قرار دارد. دیگر امکانات فنی داخل اتاق‌ها شامل سیستم سرمایشی و گرمایشی و سیستم اطفا حریق است که به همین دلیل توجه داشته باشید که امکان سیگار کشیدن در فضای داخلی اتاق‌های هتل هالیدی وجود ندارد.

امکانات تفریحی و سرگرمی هتل


اگر می‌خواهید خستگی‌های روزمره اخیر خود را فراموش کنید و تمدید اعصاب کنید، می‌توانید به سونا و جکوزی هتل هالیدی بروید و ساعاتی را به آرامش و سلامتی خود اختصاص دهید. همچنین یک باشگاه ورزشی مجهز برای ورزش دوستان و یک سالن زیبایی نیز در هتل لوکس هالیدی مسکو وجود دارد.

رستوران هتل


در هتل Moscow Holiday Hotel دو رستوران شیک قرار دارد که هر کدام خوراک‌هایی ویژه و لذیذ را ارائه و سرو می‌کنند و در فضاهایی چشم‌نواز و دنج آماده پذیرایی از مهمانان هستند. در یک رستوران خوراک‌های محلی روسیه‌ای و اروپایی و در رستوران دیگر انواع خوراک‌های بین‌المللی و آسیای میانه را سفارش دهید و یا به صورت بوفه میل کنید و لحظاتی به‌یادماندنی و دلپذیر را سپری کنید.

فاصله هتل هالیدی مسکو تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا آسمان نمای مسکو: ۶ کیلومتر
فاصله تا موزه هنرهای زیبا پوشکین: ۷ کیلومتر
فاصله تا کاخ کرملین مسکو: ۸ کیلومتر
فاصله تا میدان سرخ مسکو: ۸ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle ترنسفر فرودگاهی (رفت)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است