search
menu

هتل Milan Hotel Moscow

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Milan Hotel Moscow
امکانات عمومی هتل میلان مسکو
امکانات و انواع اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل میلان مسکو تا جاهای دیدنی نزدیک

درباره هتل Milan Hotel Moscow


هتل میلان مسکو در ردیف هتل‌های بسیار جذاب برای مسافران مسکو است. این هتل ۴ ستاره دارای مرکز تناسب اندام رایگان ۲۴ ساعته و دسترسی رایگان به وای فای پرسرعت است. هتل Milan Hotel Moscow دارای فضای داخلی بسیار زیبا با مبلمان و چیدمان بسیار هماهنگ است. اتاق‌ها و سوئیت‌ها با داشتن عایق صدا، فضایی جادار و تهویه مطبوع مناسب برای اقامت گزینه‌های مناسبی هستند. مغازه‌های خرید و مراکز تجاری بسیاری در نزدیکی هتل وجود دارد. هتل میلان مسکو دارای پارکینگ رایگان در محل است و تنها ۴ کیلومتر با جاده کمربندی MKAD مسکو فاصله دارد. ایستگاه مترو Domededovskaya با ۱۰ دقیقه پیاده روی تا هتل فاصله دارد. بطور کلی ساختمان این هتل چند طبقه است و فضای داخلی آن با مبلمان آنتیک و جزئیات بسیار شیک و گرانقیمت یک محیط بسیار جذاب را برای مسافران به وجود آورده‌است. برای کسانیکه با هدف بازدید از جاهای دیدنی مسکو مانند: میدان سرخ، مقبره لنین و ... به این شهر سفر می‌کنند انتخاب این هتل شیک می‌تواند آرامش خاطر بیشتری را به آن‌ها بدهد. انتخاب یک هتل مناسب، بازدید از جاهای دیدنی مسکو و رزرو اینترنتی بلیط هواپیما از طریق تورهای گردشگری، همگی مواردی هستند که سفر راحت شما را به مسکو تضمین می‌کنند.

امکانات عمومی هتل میلان مسکو


در این هتل ۴ ستاره امکانات خوب و در حد کیفیت بالایی در اختیار شما قرار خواهد گرفت. وجود پارکینگ بدون نیاز به رزرو کردن و بصورت رایگان می‌تواند برای مسافران بسیار کاربردی باشد. افراد معلول نیز می‌توانند به راحتی از پارکینگ استفاده کنند. اینترنت رایگان و پرسرعت نیز برای مسافران هتل قابل ارائه است و برای استفاده از آن کافی است که از کارکنان هتل راهنمایی بخواهید. نکته قابل توجه این است که شما در صورت داشتن حیوان خانگی به راحتی می‌توانید آن را به هتل ببرید و ممکن است برای حضور آن مجبور به پرداخت هزینه مجزا باشید. در بخش‌های مختلف هتل دوربین مداربسته نصب شده‌است تا حفظ امنیت شما بخوبی انجام شود. وجود کپسول آتش نشانی نیز در خاموش کردن سریع آتش سوزی‌ها در نظر گرفته شده‌است. شما می‌توانید از امکانات خوب نظافتی و بهداشتی هتل نیز استفاده کنید. این امکانات شامل نظافت روزانه محیط هتل و استفاده از خدماتی همچون اتو و خشکشویی با هزینه مجزا هستند. فکس، فتوکپی و امکان ارائه خدمات برای افرادی که قصد برگزاری همایش و جلسات دارند نیز به راحتی در اختیارشان قرار می‌گیرد. صندوق امانات نیز خدمت دیگری است که برای آرامش هر چه بیشتر شما ارائه می‌گردد. در تمام بخش‌های عمومی هتل مانند لابی و راهروها دوربین‌های مدار بسته نصب شده‌اند تا اقامت راحت و امنی را تجربه کنید. انگلیسی و روسی دو زبانی هستند که کارکنان هتل به آن تسلط دارند. یک مرکز زیبایی و باشگاه بدنسازی نیز در این مکان وجود دارند. افرادی که معلول هستند نگران نباشند زیرا از امکانات موجود در هتل می‌تواند برای اقامت بهترشان استفاده کنند. آسانسور نیز در هتل Milan Hotel Moscow وجود دارد. اگر با رزرو اینترنتی بلیط هواپیما به مسکو سفر کرده‌اید، برای رفت و آمد بین هتل و فرودگاه اصلا نگران نباشید زیرا به راحتی می‌توانید از سرویس شاتل فرودگاهی هتل با هزینه مجزا استفاده کنید.

امکانات و انواع اتاق‌های هتل


اتاق‌های هتل همانند سایر بخش‌ها امکاناتی دارند که استفاده از آن‌ها سبب اقامت راحت شما می‌شود. از جمله این امکانات می‌توان به وجود اینترنت در تمام واحدها اشاره کرد. ویو اتاق‌ها نیز چشم انداز بسیار جذابی را شامل می‌شود. در آشپزخانه شاهد وجود کتری و یخچال نیز هستید. حمام و سرویس بهداشتی اختصاصی هر واحد دارای لوازم بهداشتی، حوله، دوش، سشوار و وان است. نکته جالب دیگر در واحدها این است که تمام واحدها شیک هستند و چیدمان آن‌ها به درستی و ظرافت ویژه‌ای انجام شده‌است. در برخی واحدها بخش نشیمن از اتاق خواب جدا است و چیدمان هر بخش بسیار جذاب و چشمگیر است. انواع واحدهای هتل Milan Hotel Moscow شامل:
• واحد توئین استاندارد
• سوئیت با ظرفیت ۵ نفر
• سوئیت سوپریور
• اتاق راحت توئین
• اتاق دابل استاندارد
• اتاق راحت دابل

رستوران هتل


یک صبحانه کامل بصورت بوفه و همچنین غذاهای مدیترانه‌ای و آسیایی در رستوران زیبای Tiberio که دارای فضای داخلی روشن و لوسترها است، سرو می‌شود. نوشیدنی‌های درجه یک را می‌توانید در سالن Visconti و در کنار صندلی‌های مجلل و شومینه میل کنید. کودکان در تعطیلات آخر هفته می توانند از بخش‌های بازی در رستوران‌ها با انیمیشن‌های رایگان کودکان لذت ببرند.

فاصله هتل میلان مسکو تا جاهای دیدنی نزدیک


فاصله تا پارک کولومنسکوی: ۶ کیلومتر
فاصله تا کاخ کرملین: ۱۶ کیلومتر
فاصله تا میدان سرخ: ۱۶ کیلومتر
فاصله تا مقبره لنین: ۱۶ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی آزاد
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است