search
menu

هتل Mercure Moscow Baumanskaya

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Mercure Moscow Baumanskaya
امکانات عمومی هتل مرکور بایومانسکایا مسکو
امکانات و انواع اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل مرکور بایومانسکایا مسکو تا جاهای دیدنی نزدیک

درباره هتل Mercure Moscow Baumanskaya


هتل مرکور بایومانسکایا مسکو در واقع یک بوتیک هتل است. در این هتل فضای مهمان نواز، اتاق‌های شیک و خدمات عالی اقامت شما را خاطره‌انگیزتر خواهند کرد. مدیریت یک هتل ۴ ستاره جذاب با ۴۷ اتاق و به همراه طراحی منحصر به فرد فضایی از آسایش را ایجاد کرده‌است که تعطیلات شما را به یاد ماندنی می‌کند. این هتل دو ایستگاه مترو با میدان سرخ فاصله دارد و در فاصله چند قدمی مترو قرار دارد که هم برای بازرگانان و هم برای گردشگران رفت و آمد به آن راحت است. هتل در واقع تنها ۳۵۰ متر از ایستگاه مترو باومانسکایا فاصله دارد. وای فای رایگان، اینترنت پرسرعت، چای و قهوه ساز و بسیاری امکانات دیگر در اتاق‌های هتل Mercure Moscow Baumanskaya وجود دارد. این هتل یک بوتیک هتل دنج و زیبا است. ایستگاه قطار Belorussky در ۷ کیلومتری و فرودگاه بین‌المللی شرمتیوو ۳۵ دقیقه با قطار Aeroexpress از این ایستگاه فاصله دارد. جاهای دیدنی مسکو مانند: میدان سرخ، کاخ کرملین، خیابان آربات و ... می‌توانند برای گردش و جذاب‌تر کردن سفر شما گزینه‌های مناسبی باشند. می‌توانید از طریق یک تور گردشگری بلیط اینترنتی هواپیما را رزرو کنید و به راحتی به این کشور سفر کنید.

امکانات عمومی هتل مرکور بایومانسکایا مسکو


خذمات پذیرش هتل بصورت شبانه روزی وجود دارد. یک لابی شیک و دنج نیز برای مسافران در نظر گرفته شده‌است. اینترنت رایگان و پرسرعت در تمام بخش‌ها وجود دارد. چک این و چک اوت هتل بسیار سریع و بصورت ویژه قابل انجام است. خدمات نظامتی شامل نظافت روزانه، خشکشویی، لاندری و اتو با هزینه مجزا قابل ارائه به مسافران هتل است. در این مکان اقامتی به راحتی می‌توانید از بخش انبار چمدان استفاده کنید تا وسایل خود را در آن‌جا قرار دهید. برای امنیت و ایمنی مسافران نیز تمهیدات خاصی اندیشیده شده‌است. از جمله این موارد نصب دوربین‌های مداربسته در بخش‌های مختلف و همچنین وجود کپسول‌های آتش نشانی در جای جای هتل است. نگهبانی و خدمات دربانی نیز بصورت شبانه روزی و ۲۴ ساعته آماده ارائه خدمات به مسافران محترم هتل است. اگر وسیله گرانقیمت یا مدارک مهمی دارید، خیالتان راحت باشد زیرا با آرامش خاطر کامل می‌توانید آن‌ها را به صندوق امانات هتل Mercure Moscow Baumanskaya بسپارید. در کل هتل سیگار کشیدن ممنوع است. سرویس بیدار باش، عایق صدا، سیستم گرمایشی و تهویه مطبوع، شاتل فرودگاهی و بسیاری خدمات و امکانات دیگر نیز در این هتل تعبیه شده‌اند. کارکنان هتل بر طبق نظر سنجی‌های انجام شده بسیار اخلاق مدار و حرفه‌ای هستند. معلولان می‌توانند اتاق‌های موجود در طبقات بالا را به راحتی رزرو کنند زیرا آسانسور موجود در هتل رفتن به طبقات دیگر را آسان کرده‌است.

امکانات و انواع اتاق‌های هتل


اتاق‌های زیبای هتل Mercure Moscow Baumanskaya دارای امکانات بسیاری برای اقامت خوب و راحت شما هستند. اینترنت و تلویزیون مسطح با امکان اتصال به انواع کانال‌ها در دسترس مسافران خواهد بود. تخت‌ها و مبلمان شیک و راحتی در تمام واحدها وجود دارد. علاوه بر موارد ذکر شده چیزی که در این اتاق‌ها بارز با اهمیت است وجود چای ساز و قهوه ساز است که در داشتن اقامتی راحت شما را یاری می‌کنند. در واقع تمام آنچه که برای اقامت راحت در اتاق‌ها مورد نیاز است مانند: کمد لباس، آیینه، میز کار، یخچال، سرویس بهداشتی و حمام اختصاصی و ... در واحدهای این هتل وجود دارند. در حمام دوش، سشوار و دمپایی نیز وجود دارد. انواع واحدهای قابل رزرو در این هتل شامل موارد زیر هستند:
• اتاق بزرگ کوئین با یک تخت دابل
• اتاق غیر سیگاری با تخت دو نفره
• اتاق دابل سوپریور

رستوران هتل


رستوران هتل Mercure Moscow Baumanskaya غذاهای اروپایی سرو می‌کند و انواع نوشیدنی‌ها در کافه ارائه می‌شود. کافه‌ها و رستوران‌های زیادی در فاصله ۳ دقیقه پیاده‌روی از هتل یافت می‌شوند.

فاصله هتل مرکور بایومانسکایا مسکو تا جاهای دیدنی نزدیک


فاصله تا میدان سرخ: ۴.۱ کیلومتر
فاصله تا مقبره لنین: ۴.۱ کیلومتر
فاصله تا کاخ کرملین: ۴.۴ کیلومتر
فاصله تا باغ گیاه شناسی و آکادمی علوم: ۱۰ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است