search
menu

هتل Maxima Irbis Hotel Moscow

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Maxima Irbis Hotel Moscow
امکانات و خدمات عمومی هتل ماکسیما آیربیس مسکو
اتاق‌ های هتل
امکانات اتاق های هتل
امکانات تفریحی و سرگرمی هتل
رستوران هتل
فاصله هتل ماکسیما آیربیس مسکو تا جاهای دیدنی نزدیک

درباره هتل Maxima Irbis Hotel Moscow


هتل ماکسیما آیربیس مسکو، هتل ۳ ستاره خوب در شهر مسکو است که امکانات رفاهی مطلوب و باکیفیت برای انواع مسافران و بودجه‌های گوناگون فراهم کرده است. اگر جزو مسافرانی هستید که در سفر به مسکو قصد اقامت در هتل مقرون به صرفه و در عین حال مناسب و راحت هستید، بهتر است نگاهی به هتل ماکسیما آیربیس مسکو بیندازید. در این هتل می‌توانید اتاق مناسب بودجه‌تان را انتخاب و رزرو کنید. خدماتی که در هتل ماکسیما آیربیس مسکو ارائه می‌گردند، بسیار رضایت‌بخش هستند و انتظارات شما را از یک اقامت دل‌نشین برآورده می‌کنند. کارکنان هتل شبانه‌روز در خدمت مهمانان بوده و برای برطرف کردن نیازها و درخواست‌های آن‌ها و همین‌طور تأمین اقامت خوش و خاطره‌انگیز تلاش می‌کنند. معمولاً مهمانان بیشتر روز خود را صرف گشت و گذار در شهر و بازدید از جاهای دیدنی مسکو می‌کنند. مسکو شهری است که جاذبه‌های زیادی برای ارائه دادن دارد. اگر به هنر، تاریخ و معماری علاقه‌مند هستید، هرچه سریع‌تر بلیط هواپیما مسکو را تهیه کنید و کشف این شهر شگفت‌انگیز را از دست ندهید. گردشگران معمولاً از میدان مانژ مسکو، میدان سرخ مسکو، کلیسای سنت باسیل مسکو، کاخ کرملین و ... بازدید می‌کنند. برای دسترسی به مکان‌های دیدنی شهر مسکو می‌توانید به نزدیک‌ترین ایستگاه مترو که تا هتل تنها به اندازه ۵ دقیقه پیاده‌روی فاصله دارد، مراجعه کنید. مترو یکی از سریع‌ترین راه‌های جابجایی در مسکو است. اطراف هتل نیز چندین پارک و باغ‌های گیاه شناسی وجود دارند که برای تنفس و قدم زدن بسیار عالی هستند.
پس از گشت و گذارهای فراوان و ماجراجویی‌های هیجان‌انگیز در مسکو، استراحت در هتل Maxima Irbis Hotel Moscow خستگی کل روز را از تنتان برطرف می‌کند. از امکانات و خدماتی که در این هتل در اختیارتان قرار داده می‌شوند، بسیار خرسند می‌شوید. خدمه کاردان و خوش‌برخورد هتل ماکسیما آیربیس مسکو شما را با لب خندان استقبال و با خاطره خوش و احساس رضایت بدرقه می‌کنند.

امکانات و خدمات عمومی هتل ماکسیما آیربیس مسکو


در هتل ماکسیما آیربیس مسکو انواع خدمات برای آسایش و رفاه مهمانان در نظر گرفته شده‌اند. دسترسی به اینترنت وای فای رایگان و پرسرعت در سراسر هتل و اتاق‌ها برای مهمانان امکان‌پذیر است. لابی هتل در طبقه همکف قرار دارد و شامل امکاناتی چون مبلمان، میز، تلویزیون، سیستم تهویه مطبوع، سیستم اعلام حریق، کپسول آتش‌نشانی، اتاق چمدان، دستگاه ATM، دستگاه وندینگ نوشیدنی، آسانسور و ... است. پذیرش ۲۴ ساعته هتل نیز در لابی واقع شده و به‌طور شبانه‌روزی آماده ارائه انواع خدمات برای مهمانان است. مهمانان می‌توانند برای دریافت انواع خدمات از قبیل خدمات کانسرج، اتو، لباس‌شویی، فکس، فتوکپی، برگزاری میتینگ‌ها و جلسه‌های کاری، روم سرویس و ... به پذیرش مراجعه نمایند. کارکنان هتل به زبان‌های انگلیسی و روسی تسلط دارند و با مهمانان خارجی ارتباط گرم و صمیمی برقرار می‌کنند.
لازم به ذکر است، در هتل ماکسیما آیربیس مسکو حیوانات خانگی پذیرش نمی‌شوند.

اتاق‌ های هتل


در هتل ماکسیما آیربیس مسکو انواع اتاق‌ها با امکانات و ویژگی‌های متنوع قابل رزرو هستند. مهمانان می‌توانند اتاقی را که مناسب سلیقه و نیازهایشان است، انتخاب و رزرو نمایند. واحدهای اقامتی هتل به شرح ذیل هستند:
• دبل استاندارد
• دبل سوپریور
• توئین استاندارد
• توئین سوپریور
• سینگل
• استودیو
• سوئیت
چشم‌انداز اکثر اتاق‌ها را منظره‌ای از شهر و خیابان تشکیل می‌دهد. دکوراسیون اتاق‌ها ساده، شیک و دل‌باز است و از ترکیب رنگ‌های زیبا و هماهنگ در چیدمان و طراحی اتاق‌ها استفاده شده‌ است. فضای اتاق‌ها دنج و دل‌نشین است. اسباب و لوازم باکیفیت در چیدمان اتاق‌ها استفاده شده‌اند. کف اتاق‌ها با موکت پوشش یافته است. نظافت و تمیزی اتاق‌ها قابل‌اطمینان است. مهمانان توجه داشته باشند استعمال سیگار داخل اتاق‌ها اکیداً ممنوع است. زمان تحویل اتاق‌ها در این هتل ساعت ۱۴ و زمان تخلیه اتاق‌ها ساعت ۱۲ ظهر ست.

امکانات اتاق های هتل


داخل تمام اتاق‌های هتل ماکسیما آیربیس مسکو امکانات گوناگون شامل مبلمان، میز، تلویزیون، سیستم تهویه مطبوع، سیستم گرمایش، سیستم اعلام حریق، سیستم اطفاء حریق، صندوق امانات، قهوه/ چای ساز، کمد، دراور، تلفن، آباژور، سرویس بهداشتی خصوصی، لوازم بهداشتی، حوله، دمپایی، سشوار و ... وجود دارند. واحدهای سوئیت دارای فضای آشپزخانه هستند که در آن تمام امکانات اساسی برای پخت‌وپز و غذاخوری مهیا شده‌اند.

امکانات تفریحی و سرگرمی هتل


در هتل ماکسیما آیربیس مسکو یک سری امکانات سرگرم‌کننده و مفرح برای مهمانان در نظر گرفته شده‌اند تا ساعاتی را که در هتل حضور دارند، به بهترین شکل ممکن سپری کنند و حوصله‌شان حتی برای لحظه‌ای سر نرود. اگر در فصل زمستان به مسکو سفر کنید، می‌توانید تجهیزات اسکی از هتل کرایه کرده و در کوهستان‌های مسکو سر بخورید. در روزهای عادی با کرایه دوچرخه از هتل می‌توانید در خیابان‌های مسکو رکاب زده و لذت ببرید. اگر خیلی خسته هستید و نیاز به ماساژ دارید، بهتر است به مرکز اسپای هتل مراجعه کنید و از خدمات متنوع آن ازجمله انواع ماساژها، حمام و ... بهره‌مند شوید. یک سالن بدن‌سازی برای مهمانان ورزشکار در نظر گرفته شده تا بتوانند تمریناتشان را به‌طور روزانه و مرتب انجام دهند. برای مهمانانی که دوست دارند پوست خوش‌رنگ یا برنز داشته باشند، سولاریوم در هتل دایر شده است.

رستوران هتل


در رستوران هتل ماکسیما آیربیس مسکو همه‌روزه صبحانه به‌صورت بوفه‌ای سرو می‌شود. صبحانه هتل شامل انواع غذاهای سرد و گرم خوشمزه است. دیگر وعده‌های غذایی نیز به‌صورت منوی آلاکارته سرو می‌شوند و شامل غذاهای اروپایی و روسی هستند. یک بار نوشیدنی جات نیز در لابی هتل فعالیت می‌کند که انواع نوشیدنی‌های تازه و خوش‌طعم همراه میان وعده‌های متنوع برای مهمانان تدارک می‌بیند.

فاصله هتل ماکسیما آیربیس مسکو تا جاهای دیدنی نزدیک


فاصله تا باغ گیاه شناسی آکادمی علوم مسکو: ۵۰۰ متر
فاصله تا برج اوستانکینو مسکو: ۳٫۲ کیلومتر
فاصله تا موزه فضانوردی روسیه: ۴٫۳ کیلومتر
فاصله تا مجسمه کارگر و خانم کولخوز مسکو: ۴٫۵ کیلومتر

امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است