search
menu

هتل Kadashevskaya Hotel Moscow

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Kadashevskaya Hotel Moscow
امکانات کلی هتل کاداشواسکایا مسکو
اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل کاداشواسکایا مسکو تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل Kadashevskaya Hotel Moscow


هتل مجلل و ۴ ستاره کاداشواسکایا مسکو دارای موقعیت عالی در مرکز مسکو، درست در کنار رودخانه است. این اقامتگاه شیک و مدرن یک هتل جدید است که با نمای قدیمی ساخته شده است و در فاصله چند قدمی میدان سرخ واقع شده است. هتل نزدیک به مکان‌های دیدنی و جاذبه‌های محلی است. برج اسپاسکایا، موزه هنرهای زیبا پوشکین و پارک گورکی از جاذبه‌های گردشگری نزدیک این هتل به شمار می‌آیند. در یک بعد از ظهر مرور آثار در کرملین مسکو می‌تواند شما را با صحنه هنری محلی آشنا کند. GUM در یک کیلومتری هتل قرار دارد و یکی از مشهورترین نقاط توریستی برای بازدید و عکاسی است. نزدیک‌ترین فرودگاه، فرودگاه بین المللی ونوکوو مسکو است که ۲۸ کیلومتر تا هتل فاصله دارد. برای خرید بلیط هواپیمای خارجی می‌توانید از طریق تورهای گردشگری اقدام کرده و با رزرو هتل Kadashevskaya Hotel Moscow اقامت بی‌نظیری را در شهر زیبای مسکو تجربه کنید.

امکانات کلی هتل کاداشواسکایا مسکو


این هتل مجموعه‌ای از خدمات و امکانات رفاهی را برای کمک به اقامت راحت‌تر ارائه می‌دهد. Wi-Fi رایگان که در طول اقامت شما ارائه می‌شود. پذیرش هتل Kadashevskaya Hotel Moscow به صورت شبانه‌روزی آماده ارائه خدمات به میهمانان گرامی است. اگر نیاز به سفر از فرودگاه یا رسیدن به آن دارید، هتل می‌تواند آن را قبل از تاریخ ورود شما ترتیب دهد. کاوش در مسکو با کرایه اتومبیل و خدمات شاتل موجود در هتل راحت‌تر می‌شود. این هتل خدماتی مانند انبار چمدان، صندوق امانات، فکس، فتوکپی، خشکشویی، لباسشویی و اتوکشی را برای راحتی میهمانان ارائه می‌دهد. سیستم اعلام و اطفا حریق موجود در هتل از بروز هر گونه حادثه ناگوار جلوگیری خواهد کرد. علاقمندان به ورزش و بدنسازی می‌توانند از مرکز تناسب هتل استفاده کنند. سونا نیز در محل موجود است. جا به جایی بین طبقات از طریق آسانسور صورت می‌گیرد. برای میهمانانی که از لحاظ جسمانی کم‌توان یا ناتوان هستند خدماتی مانند ویلچر ارائه می‌شود تا آن‌ها نیز همانند سایر میهمانان اقامت راحتی را تجربه کنند. آوردن حیوانات خانگی به داخل هتل ممنوع است. از استعمال دخانیات در اتاق‌ها و مکان‌های عمومی اکیدا خودداری کنید. کسانی که با خودروی شخصی خود سفر می‌کنند می‌توانند از خدمات پارکینگ هتل، با پرداخت هزینه اضافی، بهره‌مند شوند. برای سرگرمی و گذراندن اوقات فراغت خود می‌توانید دوچرخه‌سواری کنید. تخت نوزاد در صورت درخواست به طور رایگان در اختیار میهمانانی که دارای فرزند کوچک هستند قرار می‌گیرد. کارکنان با تجربه هتل کاداشواسکایا مسکو به زبان‌های انگلیسی و روسی مسلط بوده و ارتباط خوبی با میهمانان برقرار می‌کنند. ورود به هتل از ساعت ۱۴ و تخلیه اتاق تا ساعت ۱۲ ظهر صورت می‌گیرد.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل


انواع اتاق‌های هتل Kadashevskaya Hotel Moscow عبارتند از:
• اتاق خانوادگی
• اتاق توئین تجاری
• اتاق دبل تجاری
• اتاق لوکس
• سوئیت
• اتاق دبل
اتاق‌ها و ۷ سوئیت، در ۳ طبقه چیده شده‌اند. برخی از اتاق‌ها منظره‌ای به خاکریز رودخانه مسکو و کرملین دارند. آن‌ها اینترنت بی سیم رایگان، روزنامه، گاوصندوق، تلفن، میز، مینی‌بار، تلویزیون ال سی دی با کانال‌های متنوع جهانی و قهوه و چای رایگان ارائه می‌دهند. هتل کاداشواسکایا مسکو همچنین برای اتاق‌های منتخب، سشوار، لوازم بهداشتی و حوله حمام ارائه می‌دهد.

رستوران هتل


غذاهای اصیل ایتالیایی در رستوران مد روز Pepe Nero سرو می‌شود که همه روزه از ساعت ۷:۳۰ تا ۲۳ باز است. برای استراحت پس از یک روز سخت، در بار هتل Kadashevskaya Hotel Moscow با انواع نوشیدنی‌های خوشمزه می‌توانید از خودتان پذیرایی کنید. غذاهای رژیمی و گیاهی نیز در صورت درخواست در دسترس هستند.

فاصله هتل کاداشواسکایا مسکو تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا برج اسپاسکایا: ۸۵۰ متر
فاصله تا مقبره لنین: ۱ کیلومتر
فاصله تا میدان سرخ: ۱.۱ کیلومتر
فاصله تا موزه دولتی تاریخ مسکو: ۱.۲ کیلومتر
فاصله تا باغ گیاه شناسی فرهنگستان علوم: ۱۱ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ با هزینه
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است