search
menu

هتل Izmailovo Delta Hotel Moscow

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Izmailovo Delta Hotel Moscow
امکانات عمومی هتل ایزمایلو مسکو
امکانات تفریحی هتل
انواع اتاق و امکانات آن‌ها
رستوران هتل
فاصله هتل ایزمایلو دلتا مسکو تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل Izmailovo Delta Hotel Moscow


هتل ایزمایلو دلتا هتلی ۴ ستاره در شهر مسکو است. این هتل در یکی از زیباترین مناطق مسکو واقع‌شده و سال افتتاح آن به ۱۹۸۰ برمی‌گردد. هدف از تأسیس این هتل برای میزبانی از بازی‌های المپیک در شهر مسکو روسیه بوده که در نزدیکی فضای سبز پارک ایزمایلوفسکی واقع‌شده است. این هتل در سال‌های اخیر بازسازی‌شده و از مهمانان سراسر جهان استقبال می‌کند. ضمناً مترو بهترین راه برای دسترسی به مرکز شهر مسکو است که تا هتل ۳۰۰ متر فاصله دارد، شما نیز در صورت اقامت در این هتل در عرض یک ربع به مقصد خواهید رسید و از جاهای دیدنی مانند کاخ کرملین بازدید خواهید کرد. نزدیک‌ترین فرودگاه به هتل Izmailovo Delta Hotel Moscow فرودگاه بین‌المللی شرمتیوو و دوموددوو است که با ۵۵ کیلومتر فاصله از این هتل قرار دارند، برای دسترسی به این فرودگاه‌ها می‌توانید از شاتل فرودگاهی بهره‌مند شوید که البته باید بابت استفاده از این خدمات هزینه مجزا پرداخت کنید. از امکانات مشهور ارائه‌شده در این هتل می‌توان به استخر شنا، اینترنت وای فای رایگان، پارکینگ، مرکز سلامتی و اسپا، آزاد بودن ورود حیوانات خانگی و اتاق‌های ضد سیگاری.

امکانات عمومی هتل ایزمایلو مسکو


در هتل ایزمایلو دلتا ۱۹ اتاق جلسه دایر شده است که همه این اتاق‌ها شامل سیستم تهویه مطبوع هوا هستند. همچنین این اتاق‌ها دارای ظرفیت ۱۲ تا ۵۰۰ نفری بوده و با اسباب و وسایل مدرن در اختیار مسافران قرار داده می‌شوند. همچنین محلی برای استراحت و سرو قهوه در میان جلسات در نظر گرفته‌شده است. اینترنت وای فای رایگان در سراسر نقاط هتل قابل‌دسترس است. هتل ایزمایلو دلتا برای کسانی که برای کار و تفریح با خرید بلیط هواپیما عازم سفر می‌شوند، مکانی ایده‌آل به شمار می‌رود، مطمئناً با اقامت در این هتل به برنامه‌های کاری و تفریحی‌تان خواهید رسید. پارکینگ مجموعه نیز اختصاصی بوده و برای استفاده از آن نیازی به رزرو قبلی ندارید. همچنین به یاد داشته باشید که برای بهره‌مندی از این پارکینگ باید به طور روزانه هزینه پرداخت کنید. در لابی هتل قسمت پذیرش به صورت ۲۴ ساعته دایر بوده و اتاق چمدان نیز مخصوص مسافرانی است تا وسایل و چمدان‌هایشان را به این قسمت بسپارند. خدماتی نظیر خشک‌شویی و لباسشویی با هزینه مجزا در این هتل انجام می‌گیرند. پرسنل در این مجموعه به زبان‌های آلمانی، انگلیسی و روسی تسلط دارند. همچنین در لابی می‌توانید از سالن زیبایی و آرایشی و مینی مارکت بهره‌مند شوید. برای مسافرانی که مشکلات جسمانی دارند، امکانات رفاهی مناسبی در نظر گرفته‌شده است تا اقامتی همراه با آرامش داشته باشند. اگر با حیوان خانگی خود سفر می‌کنید، نگران نباشید زیرا ورود حیوانات به هتل Izmailovo Delta Hotel رایگان و آزاد است. اگر نیاز به پول نقد داشتید، داخل هتل دستگاه‌های خودپرداز و خدمات تبدیل ارز هتل وجود دارند.

امکانات تفریحی هتل


برای تجربه یک سفر به یادماندنی می‌توانید از امکانات تفریحی هتل Izmailovo Delta Hotel Moscow مانند بیلیارد و بولینگ استفاده کنید، البته برای استفاده از این خدمات باید هزینه مجزا پرداخت کنید. استخر شنای سرپوشیده نیز در این هتل زیبا دایر شده و در طول سال دایر می‌شود، توجه داشته باشید که استفاده از این استخر شامل هزینه جداگانه است. همچنین باشگاه بدن‌سازی نیز در این هتل زیبا دایر شده و با به روزترین دستگاه‌ها در اختیار مسافران قرار داده می‌شود. سایر خدمات تفریحی در این هتل عبارت‌اند از اتاق بخار، حمام ترکی، ماساژ، سونا، سولاریوم و خدمات مربوط به زیبایی.

انواع اتاق و امکانات آن‌ها


اتاق‌ها و سوئیت‌های هتل ایزمایلو با دکوراسیون شیک و فضای دل‌باز مجهز به تلویزیون ماهواره‌ای، گاوصندوق، میز کار و حمام اختصاصی هستند. از همه اتاق‌ها چشم‌انداز بسیار زیبای شهر را می‌توانید تماشا کنید. برخی از اتاق‌ها دارای فضای نشیمن بوده که بعد از گشت‌وگذار و خستگی روزانه می‌توانید در این قسمت به استراحت بپردازید.

رستوران هتل


در این هتل دو رستوران وجود دارد و مسافران به دلخواه می‌توانند از هر رستورانی که مایل باشند، غذاهای متنوع سفارش دهند. در این رستوران‌ها انواع غذاهای روسی، محلی و اروپایی در وعده‌های صبحانه، ناهار و شام به صورت سلف‌سرویس سرو می‌کنند.

فاصله هتل ایزمایلو دلتا مسکو تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا کاخ کرملین: ۴۵۰ متر
فاصله تا میدان سرخ مسکو: ۷۵۰ متر
فاصله تا موزه هنرهای زیبا پوشکین: ۹۰۰ متر
فاصله تا تئاتر بولشوی: ۱.۴ کیلومتر
فاصله تا پارک گورکی: ۲.۹ کیلومتر
فاصله تا موزه فضانوردی: ۸.۹ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی آزاد
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر سرپوشیده
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است