search
menu

هتل Intourist Kolomenskoye Hotel Moscow

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Intourist Kolomenskoye Hotel Moscow
امکانات هتل اینتوریست کولومنسکویه مسکو
امکانات تفریحی هتل
واحدهای اقامتی و امکانات آن‌ها
رستوران هتل
فاصله هتل اینتوریست کولومنسکویه مسکو تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل Intourist Kolomenskoye Hotel Moscow


هتل اینتوریست کولومنسکویه یکی از هتل‌های ۴ ستاره در شهر مسکو است. اینجا برای افرادی که محدودیت مالی ندارند، جزو هتل‌های خوب به شمار می‌رود، زیرا جزو هتل‌های باکیفیت در این شهر همراه با امکانات بی‌شمار محسوب می‌شود. بی‌تردید یکی از هتل‌های مقرون‌به‌صرفه‌ای است که همواره خدماتی فراتر از هزینه اقامت را به میهمانان خود عرضه می‌کند. هتل Intourist Kolomenskoye Hotel Moscow در فاصله ۱.۷ کیلومتری از ایستگاه متروی کاشیراسکایا قرار دارد و از این طریق دسترسی آسانی به نقاط مختلف شهر خواهید داشت. همچنین موزه کولومنسکویه نیز در فاصله ۳ کیلومتری از این هتل واقع‌شده و بازدید از آن به مسافران پیشنهاد می‌شود. سایر جاذبه‌های دیدنی نزدیک به این هتل عبارت‌اند از میدان سرخ و کاخ کرملین. برای رفتن به این دو مکان دیدنی باید سوار مترو شوید و بعد از ۵ ایستگاه پیاده شوید. فرودگاه بین‌المللی دوموددوو نیز در فاصله ۳۲ کیلومتری قرار دارد و از طریق شاتل فرودگاهی با هزینه مجزا قابل‌دسترس است. برخی از امکانات مشهور ارائه‌شده در این هتل عبارت‌اند از اینترنت وای فای رایگان، پارکینگ، اتاق‌های خانواده، آزاد بودن ورود حیوانات، اتاق‌های ضد سیگاری و باشگاه بدن‌سازی.

امکانات هتل اینتوریست کولومنسکویه مسکو


در هتل اینتوریست کولومنسکویه امکاناتی نظیر پارکینگ دایر شده است تا مسافرانی که با ماشین شخصی سفر می‌کنند، خیالشان از بابت ماشین آسوده باشد. اینترنت وای فای نیز در سراسر نقاط هتل قابل‌دسترس است. با توجه به اینکه ورود حیوانات خانگی به این هتل آزاد اعلام‌شده است، بنابراین مسافرانی که به همراه خود حیوانات دارند، با خیال راحت می‌توانند در هنگام خرید بلیط هواپیما نسبت به رزرو این هتل اقدام کنند. برگزاری جلسات کاری و کنفرانس نیز در بخش بیزینس این هتل فراهم گردیده شده است. در صورت نیاز به خدماتی مانند خشک‌شویی و اتوکشی می‌توانید به بخش شستشو سر بزنید. برای سپردن وسایل و چمدان‌هایتان می‌توانید به اتاق چمدان موجود در لابی بروید. پرسنل در بخش پذیرش به صورت شبانه‌روزی در حال فعالیت هستند و همگی علاوه بر زبان روسی به زبان انگلیسی تسلط دارند.

امکانات تفریحی هتل


در این هتل زیبا امکانات تفریحی نظیر باشگاه بدن‌سازی وجود دارد و انواع دستگاه‌ها را برای استفاده مسافران تعبیه‌شده‌اند.

واحدهای اقامتی و امکانات آن‌ها


انواع سوئیت و اتاق‌های اختصاصی در این هتل دایر شده‌اند که عبارت‌اند از اتاق دوبل استاندارد، استودیو، سوئیت جونیور خانواده، سوئيت و اتاق توئین استاندارد. برای افراد سیگاری نیز اتاق مخصوص دایر شده و رضایت خاطر بسیاری از میهمانان خود را جلب می‌کند و اقامتی آسوده و راحت را برایشان رقم بزند. تمامی واحدها روشنایی خوبی داشته و دلباز هستند. علاوه بر آن، تمامی واحدهای اقامتی هتل Intourist Kolomenskoye Hotel Moscow امکاناتی نظیر یخچال، تلویزیون ماهواره‌ای، حمام مجهز به لوازم بهداشتی، سشوار و سرویس بهداشتی فرنگی دارند. همچنین در داخل هریک از واحدها مبلمان شیک، فرش، سیستم سرمایشی و گرمایشی، گاوصندوق، میز کار، کتری برقی، مینی بار، سیستم تهویه مطبوع هوا و کمد لباس تعبیه‌شده‌اند. همچنین تختخواب‌های نرم و راحت خواب شبانه‌ای دل‌چسب و آرامی را برای تمامی میهمانان خود ارمغان می‌آورد.

رستوران هتل


گفتنی است که میهمانان هتل اینتوریست کولومنسکویه مسکو در طول اقامت خود می‌توانند صبحانه خوشمزه و مقوی را هرروز در رستوران یا اتاق خود میل کنند و وعده‌های ناهار و شام نیز در رستوران باکیفیت هتل Intourist Kolomenskoye Hotel Moscow سرو می‌شود. جالب است بدانید که این رستوران با منوی متنوع خود، طیف وسیعی از غذاهای اروپایی و روسی را به میهمانان خود عرضه می‌کند. بعد از گشت‌وگذار و خستگی روزانه می‌توانید خودتان را به نوشیدنی خنک در قسمت کافی‌شاپ این هتل مهمان کنید.

فاصله هتل اینتوریست کولومنسکویه مسکو تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا جزیره رویاها: ۵.۳ کیلومتر
فاصله تا موزه داروین: ۸.۵ کیلومتر
فاصله تا موزه هنری گاراژ: ۱۰ کیلومتر
فاصله تا کاخ کرملین: ۱۲ کیلومتر
فاصله تا مجسمه لنین: ۱۲ کیلومتر
امکانات هتل
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی آزاد
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است