search
menu

هتل Hyatt Regency Moscow Petrovsky Park

star star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Hyatt Regency Moscow Petrovsky Park
امکانات و خدمات عمومی هتل حیات ریجنسی مسکو پتروفسکی
انواع اتاق‌های هتل و امکانات آنها
امکانات تفریحی هتل
رستوران هتل
فاصله هتل حیات ریجنسی مسکو پتروفسکی پارک تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل Hyatt Regency Moscow Petrovsky Park


هتل حیات ریجنسی مسکو پتروفسکی پارک از هتل‌های لوکس شهر مسکو به شمار می‌رود. Hyatt Regency Moscow Petrovsky Park در سال ۲۰۱۷ افتتاح شده و امکانات خوبی به مهمانان ارائه می‌دهد. با اقامت در هتل حیات ریجنسی مسکو پتروفسکی از امتیازات متعددی برخوردار خواهید شد. موقعیت مکانی ایده‌آل یکی از مزیت‌های اقامت در هتل حیات ریجنسی است. فرقی نمی‌کند که قصدتان از خرید آنلاین بلیط هواپیما مسکو سفری تفریحی یا کاری است، در هر حالت هتل حیات ریجنسی گزینه‌ای مناسب برای اقامت محسوب می‌شود. برخی از مهم‌ترین جاهای دیدنی مسکو در نزدیکی هتل قرار دارند. تالار نمایش بولشوی ۴.۵ کیلومتر تا هتل فاصله دارد. با انتخاب این هتل اوقات دلپذیری در انتظارتان خواهد بود. حیات ریجنسی مسکو گزینه‌ای عالی برای سفرهای دو نفره است.

امکانات و خدمات عمومی هتل حیات ریجنسی مسکو پتروفسکی


در Hyatt Regency Moscow Petrovsky Park امکانات و خدمات رفاهی متنوعی برای مهمانان تدارک دیده شده است. اینترنت رایگان و پرسرعت در تمام نقاط هتل در دسترس است و ارتباط راحتی را برای مهمانان فراهم می‌کند. پذیرش هتل حیات ریجنسی مسکو پتروفسکی ۲۴ ساعته است، در این قسمت خدمات چک‌این/اوت سریع، چک‌این/اوت خصوصی و کانسیرج به مهمانان ارائه می‌شود. در این هتل چک‌این از ساعت ۱۵ تا ۲۴ و چک‌اوت تا پیش از ساعت ۱۲ انجام می‌گیرد. تیم حرفه‌ای هتل مسلط به زبان‌های انگلیسی و روسی هستند و با خوش‌رویی تمام برای ایجاد اقامتی راحت تلاش می‌کنند. هتل حیات پذیرای کودکان در تمام رده‌های سنی است و طبق مقررات این هتل افراد بالای ۷ سال بزرگسال محسوب می‌شوند. امکانات برگزاری همایش، هتل حیات را به گزینه مناسبی برای سفرهای کاری تبدیل کرده است. انواع خدمات آرایشی و پیرایشی در سالن زیبایی به مهمانان ارائه می‌شود. برای گردش در شهر و بازدید از جاذبه‌های مسکو می‌توانید از خدمات کرایه خودرو استفاده کنید. ناگفته نماند هتل حیات ریجنسی برای استفاده معلولین عزیز بهینه‌سازی شده است. از امکانات دیگر هتل می‌توان به آسانسور، پارکینگ، کپسول آتش‌نشانی و دزدگیر اشاره کرد. خدمات خانه‌داری رایگان است و با پرداخت هزینه می‌توانید از خدمات دیگری نظیر خشک‌شویی، لاندری و اتو برخوردار شوید. لازم به ذکر است فرودگاه بین‌المللی شرمتیوو در ۲۱ کیلومتری هتل قرار دارد. ورود حیوانات خانگی به این هتل بلامانع است.

انواع اتاق‌های هتل و امکانات آنها


هتل ۱۴ طبقه حیات ریجنسی دارای ۲۹۸ واحد اقامتی مدرن و زیبا است. تنوع واحدهای اقامتی Hyatt Regency Moscow Petrovsky Park شامل سوئیت دلوکس، سوئیت اجرایی، اتاق تویین (با منظره پارک)، اتاق کینگ (با منظره پارک)، اتاق کینگ (دسترسی به کلاب)، اتاق تویین (دسترسی به کلاب)، اتاق کینگ دلوکس (دسترسی به کلاب) و سوئیت کینگ است. تمامی واحدها دارای سیستم تهویه مطبوع و تلویزیون صفحه تخت هستند. از امکانات دیگر موجود در اتاق‌ها می‌توان به مینی‌بار، چای‌ساز، میز، سیستم گرمایش، تلفن، پنکه، اتو و کمد لباس اشاره کرد. هر واحد دارای یک حمام خصوصی با دوش، سشوار، دمپایی، حوله و لوازم بهداشتی رایگان است. لازم به ذکر است برخی از واحدهای اقامتی ظرفیت پذیرش نفر اضافه دارند و سرویس اضافی در صورت موجود بودن به مهمان ارائه می‌شود. اقامت کودکان زیر ۲ سال رایگان است.

امکانات تفریحی هتل


هتل حیات ریجنسی گزینه خوبی برای سفرهای تفریحی است. در اوقات فراغتتان می‌توانید در استخر سرپوشیده هتل شنا کنید. استخر این مجموعه فضای آرام‌بخشی دارد و برای رفاه بیشتر مهمانان صندلی‌های مخصوص در کنار آن گنجانده‌شده است. با اقامت در Hyatt Regency Moscow Petrovsky Park می‌توانید تمرینات ورزشی‌تان را در باشگاه هتل دنبال کنید. اسپا، سونا، جکوزی و ماساژ از دیگر امکانات این مجموعه به شمار می‌روند.

رستوران هتل


با انتخاب هتل Hyatt Regency Moscow Petrovsky Park نیازی نیست برای صرف غذا از هتل خارج شوید. هتل حیات ریجنسی مسکو دارای رستوران باکیفیتی است و انواع غذاهای بین‌المللی و محلی در آن سرو می‌شود. برای صرف دسر و نوشیدنی سری به کافی‌شاپ هتل بزنید. با استفاده از خدمات روم سرویس می‌توانید غذایتان را داخل اتاقتان نوش جان کنید.

فاصله هتل حیات ریجنسی مسکو پتروفسکی پارک تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا تالار نمایش بولشوی: ۴.۵ کیلومتر
فاصله تا کاخ کرملین: ۴.۷ کیلومتر
فاصله تا میدان سرخ: ۵ کیلومتر
فاصله تا کلیسای جامع سنت باسیل: ۵.۳ کیلومتر
فاصله تا گالری ترتیاکوف: ۶.۱ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی آزاد
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
directions_car پارکینگ با هزینه
wifi اینترنت رایگان
pool استخر سرپوشیده
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است