search
menu

هتل Swissotel Krasnye Holmy Moscow

star star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Swissotel Krasnye Holmy Moscow
موقعیت مکانی هتل سوئیسوتل کراسنی هولمی
اتاق های هتل سوئیسوتل کراسنی هولمی
رستوران و غذاخوری های هتل سوئیسوتل کراسنی
سایر خدمات و امکانات هتل سوئیسوتل کراسنی
فاصله هتل سوئیسوتل کراسنی هولمی مسکو تا جاهای دیدنی نزدیک

درباره هتل Swissotel Krasnye Holmy Moscow


هتل سوئیسوتل کراسنی هولمی بدون شک یکی از بهترین و لوکس ترین هتل های مسکو است. این هتل پنج ستاره با چشم اندازی پانورامایی از شهر، استخر سرپوشیده شیک و یک بار زیبا، قلب مهمانانی که هنگام رزرو بلیط هواپیما به دنبال رزرو هتل هستند را از آن خود می‌ کند. کافیست یک بار در سوئیسوتل اقامت داشته باشید تا دلیل پر طرفدار بودن هتل Swissotel Krasnye Holmy Moscow را متوجه شوید.

موقعیت مکانی هتل سوئیسوتل کراسنی هولمی


هتل سوئیسوتل از نظر مکانی نیز در موقعیت خوبی قرار دارد. Swissotel Krasnye Holmy با قرارگیری در قلب مسکو به ایستگاه مترو نزدیک بوده و در نتیجه دسترسی مهمانان به بسیاری از جاذبه ها و مکان های دیدنی مسکو را آسان کرده است. منطقه ی هتل در آن قرار گرفته پر از بناهای تاریخی و کلیساهای مختلف است که دیدنشان خالی از لطف نیست همچنین در این منطقه رودخانه ای قرار دارد که قدم زدن در کنار آن جزو عادت های روزانه گردشگران در طی مدت اقامت شان در مسکو بوده و هست.

اتاق های هتل سوئیسوتل کراسنی هولمی


سوئیسوتل کراسنی اتاق هایی شیک و زیبا با طراحی مدرن دارد. از جمله نکات مثبت این اتاق ها پنجره های بسیار بزرگ آن ها است که نه تنها نور کافی و مورد نیاز اتاق ها را تامین می کند بلکه به مهمانان این امکان را می دهد تا منظره زیبایی از شهر را مانند یک تابلوی نقاشی پیش چشم خود داشته باشند. از امکانات و خدمات داخل اتاق ها می توان به مبله بودن آنها اشاره کرد. همچنین در تمامی اتاق های هتل Swissotel Krasnye Holmy Moscow تلویزیون صفحه تخت قرار داده شده تا مهمانان اوقات خود در اتاق ها را به بی حوصلگی نگذرانده و با برنامه‌ های مختلف تلویزیونی سرگرم شوند. حمام خصوصی نیز در اتاق های هتل تعبیه شده و این حمام ها مجهز به دوش بارانی و لوازم بهداشتی لوکس مورد نیاز مانند شامپو و غیره هستند. حوله نیز در حمام اتاق خواب قرار دارد و مهمانان دیگر نیازی به آوردن حوله همراه خود ندارد. همچنین سشوار نیز در قسمت روشویی اتاق ها قرار دارد و لازم نیست مهمانان همراه خود وسیله نسبتاً بزرگ و جاگیری مثل سشوار را همراه داشته باشند.

رستوران و غذاخوری های هتل سوئیسوتل کراسنی


هتل سوئیسوتل ۴ رستوران دارد. بار و رستوران سیتی اسپیس با انواع غذاهای ژاپنی، غذاهای دریایی، غذاهای آسیایی، غذاهای بین الملل و اروپایی در خدمت مهمانان هتل است. رستوران دیگر هتل Swissotel Krasnye Holmy Moscow رستوران آکاپلا است که با طیف گسترده ای از انواع غذاهای چینی، ایتالیایی، انواع پیتزاها، غذاهای روسی، غذاهای محلی و و غذاهای بین الملل و اروپایی آماده پذیرایی از مهمانان هتل است. دیگر گزینه غذاخوری هتل لایت بار است که با خوراکی های بین المللی و اروپایی در خدمت مهمان است. سوئیس اکسکیوتیو کلاب لانژ نیز در وعده های صبحانه و شام غذاهای بین الملل را سرو می کند.

سایر خدمات و امکانات هتل سوئیسوتل کراسنی


از جمله خدمات و امکانات هتل می توان به اجرای زنده موسیقی، استخر، خدمات زیبایی، وای فای رایگان، خدمات رفت و برگشت فرودگاهی، باشگاه ورزشی، خدمات اتاق، سونا، خدمات تهیه بلیط و غیره اشاره کرد. بد نیست بدانید که کارکنان هتل Swissotel Krasnye Holmy Moscow به زبان انگلیسی آشنا هستند که می توانید به راحتی با آنها ارتباط برقرار کنید. همچنین بخش پذیرش هتل به صورت ۲۴ ساعته آماده پاسخگویی و ارائه خدمات به مهمانان هتل است.

فاصله هتل سوئیسوتل کراسنی هولمی مسکو تا جاهای دیدنی نزدیک


فاصله تا خانه بین المللی موسیقی مسکو: ۰.۱ کیلومتر
فاصله تا رودخانه مسکو: ۰.۲ کیلومتر
فاصله تا ایستگاه راه آهن پاولتسکی: ۰.۵ کیلومتر
فاصله تا ایستگاه مترو پاولتسکایا: ۰.۶ کیلومتر
فاصله تا پارک زریادیه: ۲.۲ کیلومتر
فاصله تا کاخ کرملین: ۲.۷ کیلومتر


امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی آزاد
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ با هزینه
wifi اینترنت رایگان
pool استخر سرپوشیده
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است