search
menu

هتل Hotel SanRemo Moscow

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Hotel SanRemo Moscow
امکانات و خدمات عمومی هتل سن رمو مسکو
اتاق‌ های هتل
امکانات اتاق های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل سن رمو مسکو تا جاهای دیدنی نزدیک

درباره هتل Hotel SanRemo Moscow


هتل سن رمو مسکو، از هتل‌های خوب ۳ ستاره در شهر مسکو است که در مجاورت رودخانه مسکوا واقع شده و از موقعیت مکانی بسیار خوبی برخوردار است. در این هتل امکانات رفاهی مطلوب و باکیفیت برای مهمانان فراهم گشته و تمام آن چه مهمانان از یک اقامت خوش و راحت انتظار دارند، برآورده می‌کنند. برای مهمانانی که دوست دارند در سفر به مسکو اقامت با هزینه معقول و خدمات رضایت‌بخش تجربه کنند، رزرو هتل سن رمو مسکو پیشنهاد می‌گردد. اگر به چشم اندازهای زیبای طبیعی علاقه‌مند هستید، این هتل گزینه مناسبی به نظر می‌رسد. همچنین، در نزدیکی هتل چندین ایستگاه مترو وجود دارد که مهمانان می‌توانند با استفاده از آن‌ها به تمام نقاط شهر دسترسی داشته باشند. در این سفر بهتر است بازدید از جاذبه‌های مهم و معروف همچون کلیسای سنت باسیل مسکو، کلیسای مسیح نجات دهنده مسکو، کاخ و محله ایزمایلو مسکو و ... را از دست ندهید. مسکو مقصد خوبی برای علاقه‌مندان به هنر، تاریخ و معماری است و زیبایی‌های فراوانی برای ارائه دادن به گردشگران دارد.
سفر به مسکو در صورت انتخاب اقامتگاه مناسب شیرین‌تر می‌شود. با بررسی شرایط هتل سن رمو مسکو و مقایسه آن با نیازها و بودجه سفر خود می‌توانید به راحتی تصمیم گرفته و برای رزرواسیون اقدام نمایید. در این هتل خود را همچون در خانه خود احساس می‌کنید و در پایان سفر با رضایت کامل هتل را ترک می‌کنید. پس از آن‌که کل روز را صرف گشت و گذار و ماجراجویی در شهر می‌کنید، با خیال راحت و آسوده در هتل سن رمو مسکو به استراحت می‌پردازید. کارکنان زحمتکش و مجرب هتل Hotel SanRemo Moscow تمام تلاش خود را می‌کنند تا درخواست‌های مهمانان را به‌جا آورده و خاطره خوشی از اقامت برایشان رقم بزنند.

امکانات و خدمات عمومی هتل سن رمو مسکو


در هتل سن رمو مسکو انواع خدمات برای آسایش و رفاه مهمانان در نظر گرفته شده‌اند. مهمانانی که به جای خرید بلیط هواپیما مسکو سفر با خودروی شخصی‌شان را ترجیح می‌دهند، می‌توانند از پارکینگ رایگان محوطه هتل استفاده نمایند. دسترسی به اینترنت وای فای رایگان و پرسرعت در سراسر هتل و اتاق‌ها برای مهمانان امکان‌پذیر است. لابی هتل در طبقه همکف قرار دارد و شامل امکاناتی چون مبلمان، میز، تلویزیون، سیستم تهویه مطبوع، سیستم اعلام حریق، کپسول آتش‌نشانی، اتاق چمدان و ... است. پذیرش ۲۴ ساعته هتل نیز در لابی واقع شده و به‌طور شبانه‌روزی آماده ارائه انواع خدمات برای مهمانان است. مهمانان می‌توانند برای دریافت انواع خدمات از قبیل خدمات کانسرج، خدمات تور تهیه بلیط، اتو، لباس‌شویی، برگزاری میتینگ‌ها و جلسه‌های کاری، شاتل فرودگاهی، روم سرویس و ... به پذیرش مراجعه نمایند. کارکنان هتل به زبان‌های انگلیسی و روسی تسلط دارند و با مهمانان خارجی ارتباط گرم و صمیمی برقرار می‌کنند.
لازم به ذکر است، در هتل سن رمو مسکو حیوانات خانگی پذیرش نمی‌شوند.

اتاق‌ های هتل


در هتل سن رمو مسکو ۴۰ اتاق‌ با امکانات و ویژگی‌های متنوع قابل رزرو هستند. مهمانان می‌توانند اتاقی را که مناسب سلیقه و نیازهایشان است، انتخاب و رزرو نمایند. واحدهای اقامتی هتل به شرح ذیل هستند:
• دبل استاندارد
• دبل سوپریور
• دبل اکونومی
چشم‌انداز اکثر اتاق‌ها را منظره‌ای از شهر و خیابان تشکیل می‌دهد. دکوراسیون اتاق‌ها زیبا و دل‌باز است و از ترکیب رنگ‌های مناسب و هماهنگ در چیدمان و طراحی اتاق‌ها استفاده شده‌ است. فضای اتاق‌ها دنج و دل‌نشین است. اسباب و لوازم باکیفیت در چیدمان اتاق‌ها استفاده شده‌اند. کف اتاق‌ها با موکت پوشش یافته است. نظافت و تمیزی اتاق‌ها قابل‌اطمینان است. خدمات خانه داری به‌طور روزانه و رایگان به تمام واحدها ارائه می‌گردد. مهمانان توجه داشته باشند استعمال سیگار داخل اتاق‌ها اکیداً ممنوع است. زمان تحویل اتاق‌ها در این هتل ساعت ۱۴ و زمان تخلیه اتاق‌ها ساعت ۱۲ ظهر ست.

امکانات اتاق های هتل


داخل تمام اتاق‌های هتل سن رمو مسکو امکانات گوناگون شامل مبلمان، میز، تلویزیون، سیستم تهویه مطبوع، سیستم گرمایش، سیستم اعلام حریق، سیستم اطفاء حریق، صندوق امانات، قهوه/ چای ساز، کمد، دراور، تلفن، آباژور، سرویس بهداشتی خصوصی، لوازم بهداشتی، حوله، دمپایی، سشوار و ... وجود دارند.

رستوران هتل


در رستوران هتل سن رمو مسکو همه‌روزه صبحانه به‌صورت بوفه‌ای سرو می‌شود. صبحانه هتل شامل انواع غذاهای سرد و گرم خوشمزه است. یک بار نوشیدنی جات نیز در هتل فعالیت می‌کند که انواع نوشیدنی‌های تازه و خوش‌طعم همراه میان وعده‌های متنوع برای مهمانان تدارک می‌بیند.

فاصله هتل سن رمو مسکو تا جاهای دیدنی نزدیک


فاصله تا خانه موسیقی بین‌المللی مسکو: ۲٫۳ کیلومتر
فاصله تا گالری ترتیاکوف روسیه: ۴٫۲ کیلومتر
فاصله تا میدان سرخ مسکو: ۴٫۶ کیلومتر
فاصله تا موزه لنین مسکو: ۴٫۶ کیلومتر
فاصله تا تئاتر بولشوی مسکو: ۴٫۹ کیلومتر
فاصله تا موزه هنرهای زیبای پوشکین مسکو: ۶ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
airport_shuttle ترنسفر فرودگاهی (رفت)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است