search
menu

هتل Hotel Neapol Moscow

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Hotel Neapol Moscow
امکانات عمومی هتل نیاپول مسکو
امکانات و انواع اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل نیاپول مسکو تا جاهای دیدنی نزدیک

درباره هتل Hotel Neapol Moscow


هتل نیاپول مسکو در ۱.۷ کیلومتری تئاتر بولشوی قرار دارد و اقامتگاهی باکیفیت در منطقه پرسننسکی مسکو است. این هتل دارای پذیرش ۲۴ ساعته، سرویس دربان و وای فای رایگان است. این ملک ۲.۱ کیلومتر تا موزه تاریخی دولتی و ۲.۹ کیلومتر تا موزه هنرهای زیبای پوشکین فاصله دارد. بازدید از سایر جاهای دیدنی مسکو می‌تواند در داشتن یک سفر به یادماندنی به شما کنند. اتاق‌های خوبی نیز برای اقامت شما در هتل Hotel Neapol Moscow ارائه می‌شود. فاصله شما تا ایستگاه Tverskaya حدود ۱۰ دقیقه بصورت پیاده است و ایستگاه Pushkinskaya حدود ۱۱ دقیقه پیاده تا هتل فاصله دارد. بر طبق نظر سنجی‌های صورت گرفته اقامت در این هتل با رضایت بسیار زیادی رو به رو بوده‌است. شما برای سفر به مسکو با رزرو اینترنتی بلیط هواپیما می‌توانید به راحتی سفر خود را به انجام برسانید. در ادامه می‌توانید به اطلاعات بیشتری در رابطه با امکانات هتل دسترسی داشته‌باشید.

امکانات عمومی هتل نیاپول مسکو


این هتل که چیدمان آن شبیه خانه‌های سلطنتی است امکانات بسیار خوبی دارد. مسافران چه در بخش‌های عمومی و چه در اتاق‌ها می‌توانند به راحتی به اینترنت دسترسی پیدا کنند. قابل توجه مسافران هتل Hotel Neapol Moscow و کسانیکه که می‌خواهند هتل را برای اقامت رزرو کنند، باید این نکته را ذکر کرد که هتل پارکینگی در اختیار مسافران قرار نمیدهد. نظافت بصورت روزانه و مرتب در هتل قابل انجام است و جای جای هتل از تمیزی بسیار خوبی برخوردار است. اگر کار اداری خاصی دارید، از نظر فکس و فتوکپی هیچ نگرانی نخواهید داشت زیرا این‌ها نیز با هزینه مجزایی در اختیار شما قرار می‌گیرد. پذیرش هتل بصورت ۲۴ ساعته آماده‌است تا سوالات مسافران را پاسخگو باشد. سرویس اتو و لاندری نیز در هتل وجود دارد که هر دو با ارائه هزینه مجزا در اختیار مسافران قرار می‌گیرد. سرویس چک این و چک اوت بسیار سریعی نیز وجود دارد تا مسافران معطل ورود و خروج از هتل نشوند. دوربین‌های مدار بسته هتل کمک بزرگی در تامین امنیت انجام داده‌اند. تهویه مطبوع و وسایل سرمایشی و گرمایشی مناسبی در هتل وجود دارد. کارکنان این هتل مسلط به زبان‌های انگلیسی و روسی هستند و شما در صورت تسلط به یکی از این دو زبان به راحتی می‌توانید با آن‌ها صحبت کنید. کپسول‌های آتش نشانی موجود در بخش‌های مختلف هتل می‌توانند به تامین امنیت جانی مسافران در برابر آتش سوزی‌های احتمالی کمک کنند. فکس و فتوکپی با هزینه مجزا می‌تواند در اختیار مسافران قرار بگیرد. اگر برای انجام کارهای خود حتی از راه دور به اینترنت نیاز دارید، خیالتان راحت باشد زیرا هتل اینترنت رایگان را در تمام بخش‌های خود در اختیار شما قرار می‌دهد. در ادامه به نکاتی در رابطه با امکانات واحدهای اقامتی هتل خواهیم پرداخت.

امکانات و انواع اتاق‌های هتل


اتاق‌های هتل از چیدمان خاصی برخوردار هستند. تخت‌ها بصورت تخت‌های سلطنتی هستند و تمام لوازم مورد نیاز شامل وسایل گرمایشی و سرمایشی، تلویزیون، مبلمان، تخت و حتی سرویس بهداشتی و حمام خصوصی نیز در واحدها وجود دارد. اینترنت موجود در هتل برای اتاق‌ها نیز قابل ارائه است. حوله، سشوار و دستمال کاغذی از لوازم آرایشی و بهداشتی هستند که در تمام واحدها وجود دارند. برای اینکه لباسهایتان را بطور منظم و مرتب در اختیار داشته باشید می‌توانید از کمدهای واحدها استفاده کنید. انواع واحدهای اقامتی هتل Hotel Neapol Moscow شامل موارد زیر هستند:
• واحد دو نفره با یک تخت دابل
• اتاق کوچک تک نفره
• اتاق دلوکس توئین
• اتاق کینگ سوپریور
• سوئیت جونیور
• اتاق اقتصادی دابل

رستوران هتل


هتل مورد نظر دارای رستوران بسیار مناسبی برای سرو تمام وعده‌های غذایی است و در کنار غذا، میوه نیز برای مسافران قابل ارائه است.

فاصله هتل نیاپول مسکو تا جاهای دیدنی نزدیک


فاصله تا تالار نمایش بلشوی: ۰.۸ کیلومتر
فاصله تا میدان سرخ: ۱.۱ کیلومتر
فاصله تا باغ وحش مسکو: ۱.۹ کیلومتر
فاصله تا کاخ کرملین: ۲.۲ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
live_tv تلویزیون
store نظافت روزانه
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است