search
menu

هتل Holiday Inn Lesnaya Hotel Moscow

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Holiday Inn Lesnaya Hotel Moscow
اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل هالیدی این لسنایا مسکو تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل Holiday Inn Lesnaya Hotel Moscow


هتل ۴ ستاره هالیدی این مسکو لسنایا، ۲۵ دقیقه پیاده تا موزه ایالتی مرکزی تاریخ معاصر روسیه فاصله دارد. این هتل در ۴ کیلومتری مرکز شهر قرار دارد و با موقعیت عالی و خدمات بی عیب و نقص خود، اقامتی مجلل و راحت را برای مسافران تجاری و تفریحی ارائه می‌دهد. این هتل که در سال ۲۰۰۵ ساخته شده تنها ۵ دقیقه پیاده تا موزه آپارتمان A. Goldenveizer فاصله دارد. این هتل ۴ ستاره نزدیک به مناظر طبیعی مانند باغ الکساندر و باغ ارمیتاژ مسکو است. اگر به بازدید از میدان سرخ نمادین یا زندگی شبانه پر جنب و جوش شهر علاقه‌مند باشید، این هتل به عنوان پایگاهی عالی برای ماجراجویی‌های شما در مسکو است. نزدیک‌ترین ایستگاه مترو تقریبا ۱۰ دقیقه پیاده تا هتل فاصله دارد. نزدیک‌ترین فرودگاه، فرودگاه بین‌المللی شرمتیوو است و ۲۸ دقیقه با ماشین تا هتل فاصله دارد. برای خرید بلیط هواپیما و رزرو هتل می‌توانید از آژانس‌های مستقر در سفرمارکت درخواست کمک کنید.
امکانات کلی هتل هالیدی این مسکو لسنایا
پذیرش هتل به صورت شبانه‌روزی آماده ارائه خدمات به میهمانان گرامی است. دسترسی به اینترنت بی‌سیم رایگان در سراسر هتل امکان‌پذیر است. یک پارکینگ اختصاصی در نزدیکی هتل ارائه شده است. برای آسایش هر چه بیشتر میهمانان شاتل فرودگاهی نیز در دسترس است. ورود حیوانات به داخل این هتل هیچ مانعی ندارد. استعمال دخانیات در اتاق‌ها و مکان‌های عمومی ممنوع است به همین علت اتاق‌های مخصوصی برای افراد سیگاری تعبیه شده تا مزاحمتی برای سایر میهمانان ایجاد نشود. برای جا به جایی بین طبقات می‌توانید از آسانسور استفاده کنید. برای میهمانانی که دارای معلولیت جسمانی هستند، خدمات ویژه‌ای مانند ویلچر تعبیه شده تا آن‌ها نیز از اقامت راحت لذت ببرند. برای آسودگی خاطر خود به هنگام گشت و گذار می‌توانید پول و اشیای گرانبهای خود را به صندوق امانات هتل سپرده و نگرانی از این بابت نداشته باشید. در صورت نیاز به تبدیل ارزمی‌توانید به صرافی هتل Holiday Inn Lesnaya Hotel Moscow مراجعه کنید. برای گشت و گذار در شهر می توانید از تاکسی سرویس هتل استفاده کنید. علاقمندان به ورزش و بدنسازی می‌توانند از مرکز تناسب اندام هتل نهایت استفاده را ببرند. مرکز تناسب اندام مجهز به بهترین دستگاه‌های کاردیو، تجهیزات وزنه برداری و طیف وسیعی از لوازم جانبی ورزشی است تا یک تجربه تمرینی جامع را تضمین کند. علاوه بر این، مرکز تناسب اندام مسکو Lesnaya برای همه میهمانان کاملا رایگان است. خط‌ مشی کودک مسکو لسنایا برای پذیرایی از خانواده‌هایی با کودکان ۶ تا ۱۷ ساله طراحی شده است. این میهمانان جوان می‌توانند اقامت رایگان داشته باشند و گزینه‌ای مقرون به صرفه را برای خانواده‌هایی که با هم سفر می‌کنند تضمین می‌کند. این هتل با فضای صمیمی و خانوادگی خود، تجربه‌ای راحت و لذت بخش را برای میهمانان در هر سنی فراهم می‌کند. پرسنل مجرب و کارآزموده هتل به زبان‌های انگلیسی، فرانسوی، آلمانی، ایتالیایی، روسی، اسپانیایی و ترکی مسلط بوده و با خوشرویی آماده استقبال از میهمانان گرامی هستند. ورود به هتل از ساعت ۱۴ الی ۱۲ شب و تخلیه اتاق از ساعت ۱۱ الی ۱۲ ظهر صورت می‌گیرد.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل


انواع اتاق‌های هتل Holiday Inn Lesnaya Hotel Moscow عبارتند از:
• اتاق توئین سوپریور
• اتاق کینگ
• اتاق کوئین استاندارد
• اتاق استاندارد
• اتاق کینگ سوپریور
• اتاق توئین استاندارد
۳۰۱ اتاق مجهز به مبل و میز تحریر، امکاناتی مانند تلویزیون صفحه تخت با کانال‌های ماهواره‌ای، یخچال مینی بار و تجهیزات تهیه چای/قهوه را نیز دارند. برخی از واحدها دارای ظروف شیشه‌ای هستند. حمام‌ها شامل دوش و سرویس بهداشتی مجزا و امکانات رفاهی مانند سشوار و حوله است. در صورت تمایل می‌توانید صبحانه را در اتاق خود میل کنید.

رستوران هتل


برای صرف ناهار، شام و صبحانه می‌توانید به رستوران هتل مراجعه کنید.
Beer Pairing غذاهای امروزی سرو می‌کند و ۵ دقیقه پیاده تا این هتل Holiday Inn Lesnaya Hotel Moscow فاصله دارد.

فاصله هتل هالیدی این لسنایا مسکو تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا موزه فیلم کودک در استودیو انیمافیلم: ۴۵۰ متر
فاصله تا باغ وحش مسکو: ۲.۴ کیلومتر
فاصله تا کلیسای جامع عید بشارت مسکو: ۴.۹ کیلومتر
فاصله تا موزه دولتی تاریخ روسیه: ۵.۳ کیلومتر
فاصله تا میدان سرخ: ۶.۷ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی آزاد
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است