search
menu

هتل Golden Ring Hotel Moscow

star star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Golden Ring Hotel Moscow
فاصله گلدن رینگ مسکو تا جاهای دیدنی نزدیک

درباره هتل Golden Ring Hotel Moscow


هتل ۵ ستاره گلدن رینگ مسکو قادر است تمامی انتظارات شما را برآورده سازد و مهم نیست شما چه معیاری را برای انتخاب هتل در ذهن دارید. هتل Golden Ring Hotel Moscow که در قلب منطقه تجاری و فرهنگی مسکو واقع شده است، از امکانات فراوانی چون مرکز تناسب‌اندام، سالن آرایش و زیبایی، رستوران، سونا، اسپا و پارکینگ برخوردار بوده و خدمات گوناگونی نظیر سرویس رفت و برگشت فرودگاهی، ماساژ، مربی شخصی بدن‌سازی و اینترنت رایگان را به میهمانان خود عرضه می‌دارد.
گفتنی است که تمامی واحدهای اقامتی هتل گلدن رینگ مسکو از اتاق‌هایی شیک با دکوراسیونی کلاسیک تشکیل‌شده و به امکانات مدرن و لوکسی نظیر تلویزیون صفحه تخت ماهواره‌ای، تهویه مطبوع و حمامی اختصاصی همراه با تمامی لوازم موردنیاز استحمام مجهز هستند.
میهمانان هتل گلدن رینگ می‌توانند غذای موردعلاقه خود را از میان غذاهای خوشمزه اروپایی و روسی منوی رستوران مجلل وینتر گاردن (Winter Garden) انتخاب کرده و هم‌زمان با تماشای نمای شگفت‌انگیزی از شهر زیبای مسکو واقع در بلندترین طبقه هتل، نوش جان کنند. صبحانه هتل نیز هرروز صبح در سالن سوزدال (Suzdal) و همراه با آوای دل‌انگیز موسیقی زنده برای میهمانان گرامی هتل Golden Ring Hotel Moscow سرو می‌شود. همچنین در صورت نیاز به نوشیدنی‌های خنک و انرژی‌بخش، میهمانان می‌توانند به بار واقع در لابی هتل مراجعه کرده و از نوشیدنی‌های خوشمزه و گوارای این مکان بهره ببرند.
همان‌طور که گفته شد قرار گرفتن هتل گلدن رینگ در مرکز تجاری و فرهنگی شهر مسکو سبب شده است که هتل Golden Ring Hotel Moscow از اماکن مختلفی نظیر وزارت امور خارجه روسیه، خانه ملینکوف، خیابان آربات و مرکز خرید اوروپیسکی فاصله اندکی داشته باشد. همچنین ایستگاه متروی سمولنسکایا در محدوده ۲۰۰ متری این هتل واقع‌شده و میهمانان می‌توانند از خطوط پرسرعت مترو برای دستیابی به نقاط مختلف شهر بهره‌مند شوند.

فاصله گلدن رینگ مسکو تا جاهای دیدنی نزدیک


فاصله تا باغ Neskuchny تا هتل گلدن رینگ مسکو: ۸.۸ کیلومتر
فاصله تا میدان سرخ تا هتل گلدن رینگ مسکو: ۱۳.۴ کیلومتر
فاصله تا تالار نمایش بالشوی تا هتل گلدن رینگ مسکو: ۱۳.۹ کیلومتر



امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است