search
menu

هتل Astrus Hotel Moscow

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Astrus Hotel Moscow
امکانات عمومی هتل آستروس مسکو
امکانات تفریحی هتل
واحدهای اقامتی و امکانات آن‌ها
رستوران هتل
فاصله هتل آستروس مسکو تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل Astrus Hotel Moscow


هتل ۴ ستاره آستروس مسکو یکی از بهترین گزینه‌ها برای اقامت در شهر مسکو است، زیرا این هتل در خیابان لننسکی قرار دارد که در نزدیکی پارک بیتسفسکی و ورزشگاه زیبای گرند آرنا است، بنابراین اگر قصد دارید در مکانی آرام و نزدیک به جاذبه‌های فرهنگی، تاریخی و تفریحی اقامت کنید و از امکانات بی‌شماری بهره‌مند شوید، رزرو این هتل پیشنهاد می‌شود. ایستگاه مترو نیز در فاصله اندکی از این هتل واقع‌شده که با ۱۰ دقیقه پیاده‌روی می‌توانید به ایستگاه دسترسی داشته باشید، همچنین با اقامت در این هتل در عرض ۲۰ دقیقه به وسیله مترو می‌توانید به مرکز بیزینس و مراکز خرید مسکو بروید. فرودگاه بین‌المللی در فاصله ۱۵ کیلومتری این هتل قرار دارد. از امکانات مشهور ارائه‌شده در هتل آستروس می‌توان به استخر شنا، اینترنت وای فای رایگان، پارکینگ، اتاق‌های خانواده، آزاد بودن ورود حیوانات و اتاق‌های ضد سیگاری.

امکانات عمومی هتل آستروس مسکو


از امکانات عمومی هتل آستروس می‌توان به وجود کتابخانه و پارکینگ اختصاصی بهره‌مند شوید که استفاده از این پارکینگ نیازی به رزرو قبلی ندارد اما به طور روزانه باید هزینه پرداخت کنید. اینترنت رایگان را به میهمانان خود ارائه می‌دهد. به دلیل آزاد بودن ورود حیوانات خانگی به داخل این هتل مسافران می‌توانند با پرداخت هزینه مربوطه حیواناتشان را به همراه ببرند که همین امر موردتوجه مسافران زیادی قرار می‌گیرد. خدمات دیگر مانند خشک‌شویی، لباسشویی و اتوکشی نیز هزینه جداگانه دارند و برای برگزاری جلسات کاری‌تان نیز می‌توانید به بخش بیزینس سر زده و خیالتان از بابت برگزاری جلسه و کنفرانس آسوده باشد. اتاق چمدان، صرافی برای تبدیل ارز و پذیرش ۲۴ ساعته نیز جزو خدمات ارائه‌شده در لابی هتل Astrus Hotel Moscow هستند. پرسنل در این هتل علاوه بر زبان روسی به زبان‌های انگلیسی و ترکی استانبولی نیز تسلط دارند. در صورت لزوم به پول رایج این کشور می‌توانید به صرافی سر زده و تبدیل ارز کنید. همچنین بخشی به عنوان تور گردشگری دایر گردیده شده و مسافران را با جاهای دیدنی و گردشگری آشنا می‌کنند، همچنین بلیط ورودی برخی از جاذبه‌ها را نیز می‌توانید از این قسمت تهیه کنید.

امکانات تفریحی هتل


امکاناتی نظیر استخر سرپوشیده در این هتل دایر شده است که در طول سال فعالیت دارد و ساعت کاری این استخر نیز همه‌روزه از ساعت ۷ صبح تا ۵ عصر است، همچنین استفاده از این استخر برای تمامی رده‌های سنی مناسب است. توجه داشته باشید که برای بهره‌مندی از استخر باید هزینه مجزا پرداخت کنید،. همچنین خدمات دیگر مانند باشگاه بدن‌سازی با مربی اختصاصی و هزینه جداگانه، مرکز اسپا با انواع ماساژها، سالن زیبایی و آرایشی. سالن آرایش و زیبایی، مرکز اسپا، سونا، جکوزی جزو امکانات تفریحی هتل Astrus Hotel Moscow به شمار می‌روند، مطمئناً از انتخاب این هتل در هنگام رزرو اینترنتی بلیط هواپیما پشیمان نخواهید شد و به دوستان و آشنایان نیز توصیه خواهید کرد. همچنین محلی به عنوان زمین‌بازی کودکان دایر شده تا سرگرم شوند. همچنین خدمات تفریحی دیگر مانند تورهای گردشگری، تورهای پیاده‌روی و بیلیارد. برای بهره‌مندی از این خدمات باید هزینه جداگانه پرداخت کنید.

واحدهای اقامتی و امکانات آن‌ها


انواع واحدهای اقامتی موجود در این هتل زیبا عبارت‌اند از اتاق توئین استاندارد، اتاق توئين کامفورت، اتاق دوبل استاندارد، اتاق دوبل کامفورت، استودیو، سوئیت کلاسیک، اتاق دوبل سوپرییر. تمامی واحدهای اقامتی هتل آستروس مسکو به سیستم تهویه مطبوع، تختخواب‌هایی نرم و مبلمانی راحت و زیبا مجهز بوده و با فضای ساده و آرامش‌بخش خود اقامتی آسوده و فراموش‌نشدنی را برای میهمانان به ارمغان می‌آورد. همچنین امکانات دیگر در داخل واحدهای اقامتی موجود در این هتل عبارت‌اند از کمد لباس، سیستم سرمایشی و گرمایشی، فرش، چای‌ساز و قهوه ساز، میز کار، کتری برقی، تلویزیون و تلفن. در داخل واحدهای این هتل اجازه استعمال سیگار به مسافران داده نمی‌شود.

رستوران هتل


سه رستوران در هتل آستروس دایر شده‌اند و انواع غذاهای بین‌المللی و محلی را ارائه می‌دهند. گفتنی است که میهمانان گرامی هتل Astrus Hotel Moscow می‌توانند صبحانه رایگان هتل آستروس مسکو را هر روز صبح به صورت سلف‌سرویس در فضایی آرام و دل‌نشین نوش جان کنند. برای وعده‌های ناهار و شام نیز می‌توانند از میان غذاهای بین‌المللی موجود در منوی رستوران، غذای موردعلاقه خود را انتخاب و میل کنند. رستوران اول انواع غذاهای آمریکایی، روسی، بین‌المللی و اروپایی را در وعده‌های صبحانه، ناهار و شام به صورت منویی، رستوران دوم انواع غذاهای اروپایی و روسی را در وعده‌های صبحانه، ناهار، میان وعده و شام به صورت سلف‌سرویس و منویی و درنهایت رستوران آخر مخصوص غذاهای اروپایی بوده و به صورت منویی در وعده‌های شام و ناهار و میان وعده صبح و عصر آماده ارائه خدمات به مسافران هستند.

فاصله هتل آستروس مسکو تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا آکواپارک مور آن: ۸.۴ کیلومتر
فاصله تا پارک گورکی: ۱۱.۳ کیلومتر
فاصله تا موزه هنرهای زیبای پوشکین: ۱۳.۵ کیلومتر
فاصله تا باغ‌وحش مسکو: ۱۵.۳ کیلومتر
فاصله تا تئاتر بولشوی: ۱۶.۲ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی آزاد
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر سرپوشیده
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است