search
menu

هتل Art Hotel Moscow

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Art Hotel Moscow
امکانات عمومی هتل آرت مسکو
امکانات تفریحی هتل
انواع واحدهای اقامتی و امکانات آن‌ها
رستوران هتل
فاصله هتل آرت مسکو تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل Art Hotel Moscow


هتل آرت یکی از هتل‌های ۳ ستاره در شهر مسکو است. این هتل بی‌نظیر آماده پذیرایی از مسافران بوده و تا مرکز شهر ۱۰ کیلومتر فاصله دارد. همچنین با ۱۰ دقیقه پیاده‌روی می‌توانید به مرکز خرید آویاپارک دسترسی داشته باشید و حدوداً با ۱۵ دقیقه پیاده‌روی به ایستگاه متروی زسکا بروید که از طریق این ایستگاه می‌توانید به همه خطوط متروی شهر برسید و به جاذبه‌های دیدنی و تاریخی مانند پارک گورکی، باغ‌وحش مسکو، موزه فضانوردی، تپه گنجشک‌های مسکو، تئاتر بولشوی مسکو و کلیسای جامع عید بشارت دسترسی راحتی داشته باشید. همچنین اگر علاقه‌ای به سیستم حمل‌ونقل عمومی را ندارید، از پذیرش هتل Art Hotel Moscow می‌توانید درخواست کرایه اتومبیل کنید و با رانندگی خودتان به گشت‌وگذار بپردازید.

امکانات عمومی هتل آرت مسکو


اگر با حیوان خانگی خود سفر می‌کنید، نگران نباشید؛ زیرا ورود این حیوانات دوست‌داشتنی به هتل Art Hotel Moscow در قبال پرداخت هزینه آزاد است. سرویس ترانسفر فرودگاهی با پرداخت هزینه مجزا، پذیرش ۲۴ ساعته، پارکینگ و اینترنت وای فای رایگان در این هتل ارائه می‌شوند. در هتل آرت مسکو کارکنان به زبان‌های انگلیسی و روسی مسلط هستند. خدمات تور گردشگری نیز در لابی این هتل دایر شده و مسافران را برای گشت‌وگذار به مناطق مختلف شهر می‌برند. خدماتی نظیر خشک‌شویی، لباسشویی و اتوکشی نیز با هزینه مجزا در لابی این هتل انجام می‌گیرند. اتاق چمدان در لابی دایر بوده و مسافران می‌توانند وسایل و چمدان‌هایشان را به این قسمت بسپارند. همچنین میهمانان هتل Art Hotel Moscow می‌توانند وسایل با ارزش خود را به بخش صندوق امانات بسپارند.

امکانات تفریحی هتل


استخر شنا در این هتل زیبا دایر است. این استخر سرپوشیده بوده و میهمانان می‌توانند لحظات خوشی را در این بخش بگذرانند. مهمانان با انتخاب این هتل برای اقامتشان در صورت خستگی می‌توانند به اتاق‌های بخار و سونا بروند و به آرامش برسند. همچنین باشگاه بدنسازی در این هتل دایر بوده و مناسب مسافرانی است که از ورزش‌های روزانه خود عقب نمی‌مانند. زمین‌بازی کودکان و برنامه‌های زنده موسیقی جزو مواردی هستند که شما را به اقامت در هتل سه ستاره Art Hotel مسکو وسوسه می‌کنند.

انواع واحدهای اقامتی و امکانات آن‌ها


فضای داخلی اتاق‌های هتل آرت مسکو هنری بوده و دکوراسیونی شیک و مینیمالیستی دارند که همانند نام هتل زیبا هستند و با محیط هنرمندانه‌ای طراحی‌شده‌اند و مهمانان شهر مسکو را با لبخندی سرشار از رضایت بدرقه شهرشان می‌کنند. اگر در هنگام خرید بلیط هواپیما ماه‌های تابستانی را برای سفر خود انتخاب کنید، از بالکن اتاق‌ها می‌توانید چشم‌انداز بسیار زیبا از اطراف را تماشا کنید و از مناظر لذت ببرید. انواع واحدهای اقامتی موجود در این هتل عبارت‌اند از اتاق توئين یا دوبل استاندارد، سوئيت یک خوابه، اتاق توئين یا دوبل سوپرییر، اتاق دلوکس، اتاق سینگل استاندارد، سوئيت جونیور، اتاق سینگل دلوکس با چشم‌انداز دریا، همه واحد‌های اقامتی Art Hotel Moscow دارای تلویزیون صفحه‌تخت ماهواره‌ای، سیستم تهویه مطبوع و تختخواب‌های گرم و نرم هستند. در داخل اتاق‌ها و رستوران و سالن‌های این هتل اجازه استعمال سیگار به مسافران داده نمی‌شود، اما محل مشخصی برای افراد سیگاری تعبیه‌شده است.

رستوران هتل


برای سرو غذاهای بی‌نظیر در هتل آرت رستورانی دایر شده است که در طول سال غذاهای سنتی روسی و خوراکی‌های بین‌المللی لذیذی سرو می‌کند و در فصل تابستان‌ نیز با نوشیدنی‌های خنک و دل‌چسب از مهمانان پذیرایی می‌کند. علاوه بر آن، قسمتی از این هتل را باغ تشکیل داده که محل باصفایی بوده و برای سرو وعده‌های غذایی و انواع نوشیدنی بسیار مناسب است.

فاصله هتل آرت مسکو تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا موزه دولتی تاریخ مسکو: ۱۰.۸ کیلومتر
فاصله تا کاخ کرملین مسکو: ۱۱ کیلومتر
فاصله تا میدان سرخ مسکو: ۱۱ کیلومتر
فاصله تا کلیسای جامع سنت باسیل: ۱۱.۲ کیلومتر
فاصله تا پارک گورکی: ۱۳.۶ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی آزاد
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
child_care کلاب کودکان
pool استخر سرپوشیده
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است