search
menu

هتل Hotel Korston Royal Kazan

star star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Hotel Korston Royal Kazan

درباره هتل Hotel Korston Royal Kazan


هتل ۵ ستاره کورستون رویال کازان، سفر رویایی شما به این شهر تماشایی را به خاطره‌انگیزترین روزهای عمرتان تبدیل می‌کند. انتخاب Hotel Korston Royal Kazan به منزله برخورداری از اتاق‌های دنجی است که امکاناتی از قبیل اینترنت بی‌سیم رایگان، تهویه مطبوع، تلویزیون و غیره را در خود جای داده‌اند. جالب است بدانید که هتل Hotel Korston Royal Kazan در نقطه‌ای از شهر کازان واقع شده که دسترسی به زیبایی‌های طبیعی و تاریخی این شهر از آن نقطه، به ساده‌ترین و سریع‌ترین شکل ممکن انجام می‌پذیرد. البته اگر هم از گردش در شهر احساس خستگی داشتید، جای هیچ نگرانی وجود ندارد. چرا که سونای بی‌نظیر این هتل با سرویس ماساژ خود، کاملا برای چنین لحظه‌ای آماده شده است.
جدا از امکانات و مزایای فوق، اقامت در هتل کورستون رویال دارای مزیت‌های دیگری هم هست که از آن جمله می‌توان به خوردن بهترین غذاها در رستوران هتل Hotel Korston Royal Kazan اشاره کرد. علاوه بر بوفه و رستوران هتل با تنوعی از غذاهای ایتالیایی، منوی مخصوص افراد رژیمی و کودکان نیز وجود دارد. همچنین امکان استفاده از باشگاه ورزشی، شنا در استخر سرپوشیده و انجام بازی بیلیارد هم در هتل کورستون رویال، باعث افزایش رضایت مهمانان از این هتل شده است.
اگر به همراه حیوان خانگی خود سفر‌ می‌کنید نگران نباشید زیرا این هتل امکان ورود این حیوانات دوست‌داشتنی را در قبال پرداخت هزینه ممکن کرده است. برای تجربه یک سفر به یادماندنی می‌توانید از امکانات تفریحی هتل مانند بیلیارد و شرکت در بازی جذاب خوانندگی استفاده کنید. لازم به ذکر است اطراف هتل Hotel Korston Royal Kazan مکان مناسبی برای پیاده‌روی و دوچرخه سواری است.
برای رفاه بیشتر مسافران، هتل کورستون رویال امکاناتی چون اجاره خودرو، آسانسور، صندوق امانات، پاسخگویی ۲۴ ساعته، نظافت روزانه، انبار نگهداری چمدان، صرافی، شاتل فرودگاهی، خودپرداز، خشکشویی و اتوکشی را فراهم کرده است. همچنین وجود آرایشگاه زنانه و مردانه با خدمات کامل آرایشگاهی این امکان را به مسافران می‌دهد که همیشه آراسته باشند. مهمانان می‌توانند به بخش تور دسک هتل کورستون رویال بروند و درخواست تور کنند و بلیط‌های لازم را برای بازدید از مکان‌های جاذب شهر کازان را از این بخش تهیه کنند.
ناگفته نماند که زمین بازی مخصوص کودکان هم در این هتل وجود دارد. با اقامت در هتل کورستون رویال می‌توانید از سرویس کرایه خودرو هم برخوردار شوید. ضمنا، اگر با خودروی شخصی هم به این هتل رفته باشید، امکان استفاده از پارکینگ رایگان آن را خواهید داشت. هتل کورستون رویال با داشتن امکاناتی چون فکس، فتوکپی و اتاق جلسات گزینه‌ی مناسبی برای سفرهای کاری شما در شهر کازان است.

امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتوی رایگان
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی آزاد
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر سرپوشیده
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است