search
menu

هتل Wyndham Doha West Bay Hotel

star star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Wyndham Doha West Bay Hotel
امکانات کلی هتل ویندهام وست بی دوحه
اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل ویندهام وست بی دوحه تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل Wyndham Doha West Bay Hotel


هتل ۵ ستاره ویندهام وست بی دوحه یکی از هتل‌های مجلل و لوکس دوحه است که در قلب منطقه تجاری پررونق و تفریحی دوحه قرار دارد. این هتل در مجاورت مرکز خرید مجلل گیت قرار دارد و چند دقیقه پیاده تا مرکز خرید معروف سیتی سنتر فاصله دارد. همچنین مرکز نمایشگاه و همایش دوحه، منطقه دیپلماتیک و جاذبه‌های برتر از جمله دهکده فرهنگی کاتارا، موزه هنر اسلامی، سوق واقف، مروارید قطر و پارک‌های خانوادگی در نزدیکی این هتل قرار دارند. هتل Wyndham Doha West Bay Hotel تنها ۲۰ دقیقه با ماشین تا فرودگاه بین المللی حمد فاصله دارد. اگر قصد خرید بلیط هواپیمای خارجی و سفر به قطر را به دلیل مسابقات جام جهانی قطر داشته باشید، این هتل لوکس با ارائه امکانات رفاهی عالی گزینه بسیار مناسبی برای اقامت به شمار می‌آید.

امکانات کلی هتل ویندهام وست بی دوحه


این هتل دارای یک مرکز ضیافت چشمگیر با مساحت ۱۶۰۰ متر مربع و سالن بزرگ رقص است که به پنج بخش قابل تبدیل است و می‌تواند تا ۹۰۰ میهمان را در خود جای دهد. امکانات ویژه عبارتند از دسترسی به اینترنت سیمی رایگان، مرکز تجاری ۲۴ ساعته، پذیرش ۲۴ ساعته، انبار چمدان و میز تور. شاتل فرودگاهی رفت و برگشت با پرداخت هزینه اضافی و به صورت ۲۴ ساعته ارائه می‌شود. پارکینگ رایگان برای کسانی که با خودروی شخصی سفر می‌کنند در محل موجود است. برای میهمانانی که از لحاظ جسمانی کم توان یا ناتوان هستند خدمات ویژه‌ای در نظر گرفته شده تا آن‌ها نیز همانند سایر افراد اقامت راحتی را در این هتل تجربه کنند. برای دسترسی به طبقات فوقانی می‌توانید از آسانسور استفاده کنید. در صورت نیاز به تبدیل ارز، صرافی هتل آماده ارائه خدمات است. برای آسودگی خاطر خود به هنگام گردش و تفریح می‌توانید پول و اشیای قیمتی خود را به صندوق امانات بسپارید. باشگاه تناسب اندام، مرکز اسپا، سونا و جکوزی از دیگر امکاناتی است که در این هتل ارائه می‌شوند. این هتل دارای استخر روباز، استخر سرپوشیده و یک استخر مخصوص کودکان است. بعد از شنا می‌توانید در صندلی‌های آفتاب کنار استخر دراز کشیده و استراحتی به بدن خود دهید. دقت کنید که آوردن حیوانات خانگی به داخل هتل و استعمال دخانیات در مکان‌های عمومی ممنوع است. اتاق‌های مخصوصی برای افراد سیگاری تعبیه شده تا مزاحمتی برای سایر مسافران ایجاد نشود.
هتل Wyndham Doha West Bay Hotel دارای محیطی بسیار تمیز و دلنشین است و خدمات نظافتی هر روز در آن انجام می‌گیرد. علاوه بر خدماتی که به آن‌ها اشاره شد، خدماتی همچون خشکشویی، لباسشویی، اتوکشی، اتاق کنفرانس، فکس و فتوکپی نیز در دسترس هستند. پرسنل کارآزموده و با تجربه هتل ویندهام وست بی دوحه به زبان‌های عربی، انگلیسی، فرانسوی، هندی، ایتالیایی، روسی، فیلیپینی، صربی و ترکی مسلط بوده و با خوشرویی از میهمانان استقبال می‌کنند. ورود به هتل از ساعت ۱۵ و تخلیه اتاق تا ساعت ۱۲ ظهر صورت می‌گیرد.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل


این هتل پنج ستاره دارای اتاق‌های میهمان مدرن، بزرگ، امروزی و آپارتمان‌های کاملا مبله است. انواع اتاق‌های هتل Wyndham Doha West Bay Hotel عبارتند از:
• اتاق کینگ
• اتاق کینگ لوکس با چشم انداز دریا
• اتاق توئین لوکس با چشم انداز دریا
• سوئیت اکسکیوتیو با چشم انداز دریا
• آپارتمان یک خوابه پریمیوم با چشم انداز دریا
• آپارتمان دو خوابه پریمیوم با چشم انداز دریا
• آپارتمان دو خوابه با چشم انداز دریا
• اتاق خانوادگی
هر یک از اتاق‌ها مجهز به سیستم تهویه مطبوع، وای فای رایگان، پنجره‌های عایق صدا، مینی بار، تلفن، تلویزیون ال سی دی با کانال‌های ماهواره‌ای و میز کار هستند. برای آسایش و راحتی میهمانان در هر یک از اتاق‌های هتل ویندهام وست بی، حمام اختصاصی مجهز به دوش، حوله، سشوار و لوازم بهداشتی رایگان در نظر گرفته شده است.

رستوران هتل


صبحانه هر روز به صورت سلف سرویس در این هتل سرو می‌شود. برای صرف ناهار و شام می‌توانید به رستوران هتل Wyndham Doha West Bay Hotel مراجعه کنید. صبحانه و غذا می‌تواند به محل اقامت میهمانان تحویل داده شود. بوفه کودک و غذای مخصوص کودک نیز در دسترس است.

فاصله هتل ویندهام وست بی دوحه تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا پارک البیدا: ۲.۴ کیلومتر
فاصله تا موزه هنرهای اسلامی: ۳.۳ کیلومتر
فاصله تا کاخ سلطنتی دیوان امیری: ۳.۵ کیلومتر
فاصله تا دهکده فرهنگی کاتارا: ۴.۱ کیلومتر
فاصله تا موزه ملی قطر: ۴.۶ کیلومتر
فاصله تا گلف مال: ۶.۷ کیلومتر
فاصله تا تالار باب الریان: ۹.۱ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر سرپوشیده
pool استخر رو باز
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است