search
menu

هتل The Ritz-Carlton Doha

star star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره The Ritz-Carlton, Doha
امکانات هتل ریتز کارلتون دوحه
خدمات هتل ریتز کارلتون دوحه
واحدهای اقامتی
فاصله اماکن مهم و گردشگری تا هتل ریتز کارلتون دوحه

درباره The Ritz-Carlton, Doha


هتل ریتز کارلتون دوحه یک هتل فوق العاده لوکس و بی‌نظیر در شهر دوحه کشور قطر است که با امکانات شگفت‌انگیز و فضای متفاوت و جذابی که دارد بدون شک می‌تواند سلیقه هر مخاطبی را به خود جلب کند. مجموعه‌ای از زیبایی‌های طبیعی و جذابیت‌های ساخت دست بشر در این هتل دست به دست یکدیگر سپرده‌اند تا هتل ریتز کارلتون را به مقصد نهایی بسیاری از مسافران شهر دوحه تبدیل کنند. هتل در فاصله ۶ دقیقه‌ای از ساحل قرار دارد و علاوه بر وجود امکانات جذاب، منظره‌ای فوق العاده زیبا از دریا را نیز به مهمانان هدیه می‌کند. شهر دوحه به عنوان پایتخت ثروتمندترین شهر جهان، شگفتی‌های بی‌نظیری را در خود جای داده است که هرکسی را برای سفر به این شهر ترغیب می‌کند. برگزاری جام جهانی ۲۰۲۲ در کشور قطر سبب شده است که تمایل گردشگران برای سفر به این شهر توریستی چندین برابر بیشتر از قبل شود. اگر شما نیز یکی از علاقه مندان برای شرکت در جام جهانی قطر هستید، تنها کافی است با تهیه بلیط هوایپما دوحه اقدام کنید و با اقامت در هتل The Ritz-Carlton, Doha سفری فراموش نشدنی را برای خود به یادگار بگذارید.

امکانات هتل ریتز کارلتون دوحه


مهمانان هتل ریتز کارلتون دوحه می‌توانند از بالاترین سطح امکانات و تجهیزات بهره‌مند باشند و رضایتمندی کامل را در زمان اقامت تجربه کنند. هفت رستوران متنوع با سبک‌های متفاوت در این هتل وجود دارند که هرکدام از آن‌ها علاوه بر فضای مطبوع و دلنشینی که دارند، بهترین و با کیفیت‌ترین غذاها را نیز به مهمانان ارائه می‌دهند. فضای داخلی و خارجی هتل کاملا لوکس طراحی شده و همین مسئله لذت اقامت در آن را برای مسافران چندین برابر می‌کند. چندین استخر سرپوشیده و سرباز در این هتل قرار دارند که استفاده از آن‌ها برای تمام ساکنین رایگان است. علاوه بر آن هتل دارای ۳ استخر سرپوشیده ویژه کودکان نیز است که انواع اسباب بازی‌های مخصوص استخر را نیز در اختیار کودکان قرار می‌دهد. مرکز تناسب اندام هتل با تجهیزات و امکانات ورزشی کامل در اختیار مسافران قرار دارد و امکان ورزش کردن در سفر را نیز برای مهمانان فراهم کرده است. امکانات متنوع دیگری نیز در The Ritz-Carlton, Doha به مسافران ارائه می‌شوند که از جمله آن‌ها می‌توان به سونا، مرکز آب گرم و سلامتی، ساحل خصوصی، تجهیزات تنیس، امکانات باربیکیو و… اشاره کرد.

خدمات هتل ریتز کارلتون دوحه


خدمات موجود در هتل ریتز کارلتون دوحه درست مانند امکانات این هتل، فوق العاده و رضایت بخش هستند. این خدمات به گونه‌ای برنامه ریزی شده‌اند که مهمانان را برای انجام هر کاری به غیر از گشت و گذار در بیرون از هتل بی‌نیاز می‌سازند. هتل دارای خدمات تبدیل ارز است و ارز مورد نیاز مهمانان را در محل برای آن‌ها فراهم می‌کند. دستگاه خودپرداز نیز در محل وجود دارد و مسافران در صورت نیاز به برداشت وجه نقد می‌توانند از آن استفاده کنند. انواع خدمات آرایش و زیبایی در این هتل به مهمانان ارائه می‌شوند که از جمله آن‌ها می‌توان به مادیکور، پدیکور، اصلاح و رنگ مو و… اشاره کرد. در این هتل یک مرکز اسپا کاملا مجهز وجود دارد که انواع خدمات ماساژ‌های اختصاصی را در اختیار مسافران قرار می‌دهد. سرویس اتو، خشکشویی، لباسشویی، خدمات خانه داری روزانه و… نیز از جمله خدمات نظافتی در هتل به شمار می‌آیند. علاوه بر این‌ها هتل The Ritz-Carlton, Doha خدمات تفریحی فراوانی را نیز برای مهمانان در نظر گرفته است که از جمله آن‌ها می‌توان به سرگرمی‌های عصرانه، ورزش‌های آبی، کلاس‌های تناسب اندام، مهمانی‌های شبانه و… اشاره کرد.

واحدهای اقامتی


واحدهای اقامتی هتل The Ritz-Carlton, Doha دارای امکانات رفاهی عالی و دکوراسیون فوق العاده زیبا هستند که بدون شک اقامت در آن‌ها برای مسافران جذاب خواهد بود. برخی از واحدها دارای بالکن رو به اسکله یا شهر هستند و منظره زیبایی را نیز از شهر دوحه به مسافران هدیه می‌کنند. از جمله واحدهای اقامتی این مجموعه می‌توان به اتاق کلاب کینگ، سوئیت اجرایی، سوئیت امیری، سوئیت جونیور، اتاق پادشاهی لوکس، اتاق دونفره لوکس اشاره کرد که امکاناتی متنوعی شامل مینی بار، سشوار و لوازم بهداشتی رایگان، کتری برقی، قهوه ساز، کانال‌های ماهواره‌ای و… را به مهمانان ارائه می‌دهند.

فاصله اماکن مهم و گردشگری تا هتل ریتز کارلتون دوحه


فاصله هتل تا دهکده فرهنگی کاتارا: ۲.۳ کیلومتر
فاصله هتل تا باشگاه ورزشی دحیل: ۷ کیلومتر
فاصله هتل تا بازار خلیج: ۸.۳ کیلومتر
فاصله هتل تا شهر جشنواره دوحه: ۹.۱ کیلومتر
فاصله هتل تا ساحل کورنیش دوحه: ۹.۹ کیلومتر

امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
child_care کلاب کودکان
pool استخر سرپوشیده
pool استخر رو باز
beach_access ساحل خصوصی
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است