search
menu

هتل The Bentley Luxury Hotel & Suites Doha

star star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل The Bentley Luxury Hotel & Suites Doha
امکانات کلی هتل و سوئیت بنتلی دوحه
اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل و سوئیت بنتلی دوحه تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل The Bentley Luxury Hotel & Suites Doha


هتل و سوئیت ۵ ستاره مجلل و لوکس بنتلی در موقعیت ایده‌آل در منطقه خلیج غربی دوحه واقع شده است. با اقامت در این هتل می‌توانید از جاذبه‌های بسیاری که شهر دوحه ارائه می‌کند، استفاده کنید. موزه هنرهای اسلامی، سوق واقف، کورنیش دوحه و دهکده فرهنگی کاتارا از جمله جاذبه‌های گردشگری نزدیک هتل به شمار می‌آیند که توجه گردشگران و مسافران بسیاری را به سوی خود جلب کرده‌اند. فرودگاه بین المللی حمد در ۱۱.۵ کیلومتری هتل واقع شده است. در صورت خرید بلیط هواپیمای خارجی و تور جام جهانی قطر می‌توانید با رزرو هتل The Bentley Luxury Hotel & Suites Doha اقامت بی‌نظیری را در این شهر زیبا تجربه کنید.

امکانات کلی هتل و سوئیت بنتلی دوحه


این هتل ۵ ستاره دارای خدمات دربان و میز تور است. این اقامتگاه همچنین یک مرکز تناسب اندام، وای فای رایگان در سراسر هتل و یک میز پذیرش ۲۴ ساعته را نیز ارائه می‌دهد. در هتل میهمانان می‌توانند از سونا و اتاق بخار استفاده کنند. در صوت نیاز به مبادله ارز می‌توانید به صرافی هتل مراجعه کنید. همچنین برای آسودگی خاطر خود به هنگام گردش و تفریح می‌توانید پول و اشیای قیمتی خود را به صندوق امانات هتل بسپارید. برای تهیه بلیط جاهای دیدنی می‌توانید از کارکنان میز تور درخواست کمک کنید. برای تهیه سوغاتی‌های محلی می‌توانید به فروشگاه سوغاتی مراجعه کنید. هتل دارای محیطی تمیز و پاکیزه است و خدمات خانه‌داری هر روز در آن انجام می‌گیرد. برای راحتی و سلامتی همه میهمانان، سیگار کشیدن در هر نقطه از هتل مجاز نیست و فقط محدود به مکان‌های خاصی است. هتل مجهز به سیستم اعلام و اطفا حریق است که از بروز هر گونه حادثه ناگوار در آن جلوگیری به عمل می‌آید.
دقت کنید که آوردن حیوانات خانگی به داخل هتل ممنوع است. برای رفتن به طبقات فوقانی می‌توانید از آسانسور استفاده کنید. تخت نوزاد به صورت رایگان و تخت بزرگسال با پرداخت هزینه اضافی در اختیار میهمانان قرار می‌گیرد. ورود به هتل از ساعت ۱۵ الی ۱۲ شب و تخلیه اتاق از ۱۲ شب تا ۱۲ ظهر صورت می‌گیرد. پرسنل مجرب و کارآزموده هتل The Bentley Luxury Hotel & Suites Doha به زبان‌های انگلیسی، عربی، بنگالی، فرانسوی، هندی، اندونزیایی، مالایی، روسی، تامیلی، فیلیپینی، اوکراینی و اردو صحبت می‌کنند و با رویی گشاده آماده استقبال از میهمانان هستند. قیمت مناسب و تسلط کارکنان به زبان انگلیسی از دیگر دلایل انتخاب این هتل برای اقامت در دوحه به شمار می‌آیند.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل


انواع اتاق‌های هتل و سوئیت بنتلی دوحه عبارتند از:
• سوئیت جونیور
• سوئیت لوکس
• سوئیت سوپریور
• آپارتمان لوکس
• آپارتمان دو خوابه
• آپارتمان سوپریور
• سوئیت با چشم انداز شهر
• اتاق خانوادگی
برای راحتی میهمانان اتاق‌ها دارای تلویزیون صفحه تخت با کانال‌های ماهواره‌ای، وای فای رایگان، تهویه مطبوع و روزنامه‌های روزانه هستند. همچنین اتاق‌ها مجهز به حمام خصوصی هستند، در حالی که برخی از اتاق‌ها آشپزخانه با ماشین ظرفشویی نیز دارند. برخی از اتاق‌های هتل The Bentley Luxury Hotel & Suites Doha ، یخچال، آب بطری، قهوه‌ساز یا چای‌ساز، قهوه فوری، چای فوری و مینی‌بار را در اختیارتان قرار می‌دهند. بد نیست بدانید که در حمام‌های میهمان، سشوار، لوازم آرایشی و بهداشتی، حوله و دمپایی نیز وجود دارد.

رستوران هتل


صبحانه به صورت بوفه‌ای روزانه در هتل و سوئیت بنتلی دوحه سرو می‌شود. غذاهای گیاهی و بدون گلوتن، غذای مخصوص کودک، میوه، شیرینی و تنقلات نیز در صورت درخواست ارائه می‌شوند.

فاصله هتل و سوئیت بنتلی دوحه تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا مرکز خرید سیتی سنتر: ۹۰۰ متر
فاصله تا مجتمع بین المللی تنیس و اسکواش خلیفه: ۱ کیلومتر
فاصله تا مرکز همایش دوحه: ۱.۱ کیلومتر
فاصله تا پارک البیدا: ۲ کیلومتر
فاصله تا کاخ سلطنتی دیوان امیری: ۳.۳ کیلومتر
فاصله تا موزه هنرهای اسلامی: ۳.۳ کیلومتر
فاصله تا موزه ملی قطر: ۴.۷ کیلومتر
فاصله تا لاگونا مال: ۶.۲ کیلومتر
امکانات هتل
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است