search
menu

هتل Radisson Blu Hotel, Doha

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Radisson Blu Hotel, Doha
امکانات کلی هتل رادیسون بلو دوحه
امکانات تفریحی هتل رادیسون بلو دوحه
اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل رادیسون بلو دوحه تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل Radisson Blu Hotel, Doha


هتل ۴ ستاره رادیسون بلو دوحه در قلب منطقه خرید دوحه واقع شده است. این هتل به دلیل خدمات دقیق و فضای داخلی خیره کننده خود مشهور است. جاذبه‌های برتر مانند موزه هنر اسلامی، موزه ملی قطر، سوق واقف و پارک آسپایر همگی در فاصله کوتاهی از هتل قرار دارند. هتل ۳۰ دقیقه با ماشین تا فرودگاه بین المللی حمد فاصله دارد. برگزاری مسابقات جام جهانی قطر در فصل پاییز موجب افزایش سفر به قطر خواهد شد. برای تهیه بلیط هواپیمای خارجی می‌توانید از طریق تورهای گردشگری اقدام کرده و با رزرو هتل Radisson Blu Hotel, Doha اقامت بی‌نظیری را در دوحه تجربه کنید.

امکانات کلی هتل رادیسون بلو دوحه


هتل دارای تیمی از دربان‌های مجرب و خدمتگزار است. خدماتی از قبیل پذیرش ۲۴ ساعته، میز تور، انبار چمدان، کرایه خودرو و سرویس اتاق برای راحتی میهمانان ارائه می‌شود. دسترسی به اینترنت بی سیم رایگان در همه فضاهای هتل امکان پذیر است. در صورت نیاز به مبادله ارز، صرافی هتل در خدمت شماست. همچنین برای آسودگی خاطر خود به هنگام گردش و تفریح می‌توانید پول و اشیای قیمتی خود را به صندوق امانات هتل بسپارید. یکی از مزایای اقامت در این هتل این است که اجازه آوردن حیوانات خانگی خود را به داخل هتل خواهید داشت. برای رفتن به طبقات فوقانی می‌توانید از آسانسور استفاده کنید. خدماتی از قبیل ویلچر نیز برای افرادی که دارای مشکلات جسمانی هستند در نظر گرفته شده است. پارکینگ خصوصی رایگان در محل موجود است. مرکز تجاری، اتاق کنفرانس و خدماتی از قبیل فکس و فتوکپی نیز در دسترس هستند. علاوه بر اتاق‌های جلسه، یک منطقه بزرگ و سالن رقص Giwana در هتل وجود دارد. استعمال دخانیات در اتاق‌ها و مکان‌های عمومی ممنوع است به همین دلیل مکان‌های مخصوصی برای افراد سیگاری تعبیه شده تا مزاحمتی برای سایر افراد ایجاد نشود.
سیستم اعلام و اطفا حریق موجود در هتل از بروز هر گونه حادثه ناگوار پیشگیری می‌کند. اسپای هتل رادیسون بلو، طیف وسیعی از گزینه‌های آرامش‌بخش، از جمله ماساژ کل بدن، صورت و سونا را ارائه می‌دهد. همچنین یک باشگاه ورزشی مدرن مجهز به پیشرفته ترین تجهیزات قلب و عروق و ۳ استخر شنا در این هتل وجود دارد. استخر کودکان نیز برای سرگرمی کودکان دلبند شما در نظر گرفته شده است. پرسنل مجرب هتل Radisson Blu Hotel, Doha به زبان‌های عربی، انگلیسی، آلمانی، هندی، روسی، فیلیپینی و چینی صحبت می‌کنند. کودکان بالای ۱۳ سال بزرگسال محسوب شده و هزینه اقامت برای آن‌ها به طور کامل دریافت می‌شود. لطفا توجه داشته باشید که میهمانان باید کارت شناسایی عکس دار و کارت اعتباری خود را هنگام ورود نشان دهند. دارنده کارت اعتباری باید حضور داشته باشد و کارت اعتباری باید با کارتی که برای تضمین رزرو استفاده می‌شود مطابقت داشته باشد.

امکانات تفریحی هتل رادیسون بلو دوحه


هتل دارای فعالیت‌های تفریحی فراوان و امکانات رفاهی در سطح جهانی، از جمله ۲ باشگاه بزرگ و کاملا مجهز است. زمین‌های اسکواش و تنیس، یک جکوزی در فضای باز، امکانات ماساژ، زمین‌های والیبال، بسکتبال و بدمینتون و زمین بازی کودکان از دیگر امکانات تفریحی هستند که در این هتل ارائه می‌شوند. همچنین برای پر کردن اوقات فراغت خود می‌توانید در کلاس‌های یوگا و کلاس‌هایی که درباره آشنایی با فرهنگ محلی تشکیل می‌شود، شرکت کنید.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل


انواع اتاق‌های هتل Radisson Blu Hotel, Doha عبارتند از:
• اتاق خانوادگی
• اتاق استاندارد
• اتاق سوپریور
• اتاق پریمیوم
• اتاق اکسکیوتیو
• سوئیت جونیور
• سوئیت پریمیر
• سوئیت پریزیدنتال
• آپارتمان یک خوابه
هتل رادیسون بلو دوحه دارای ۵۸۳ اتاق برای مسافران تجاری یا تفریحی است. اتاق‌های مجلل هتل با دکوراسیون مدرن و شیک با مضمون عربی، ژاپنی یا هندی تزئین شده‌اند. همه آن‌ها شامل رختخواب لوکس، تلویزیون ماهواره‌ای، وای فای رایگان، تجهیزات تهیه چای و قهوه، مینی بار و حمام خصوصی شیک مجهز به حوله، سشوار و لوازم بهداشتی رایگان هستند. امکان سرو صبحانه در اتاق‌ها نیز فراهم شده است.

رستوران هتل


بیش از ۱۹ رستوران و بار در این هتل وجود دارد. میهمانان هتل Radisson Blu Hotel, Doha می‌توانند از غذاهای اصیل هندی در Bombay Balti لذت ببرند، یا پاستا و پیتزا ایتالیایی را در Italian Job میل کنند. وعده‌های غذایی را می‌توان در داخل اتاق سرو کرد. غذاهای گیاهی و رژیمی، غذای مخصوص کودکان، میوه و قهوه نیز در صورت درخواست ارائه می‌شوند. همچنین در بارهای هتل می‌توانید با انواع نوشیدنی‌های خوشمزه از خودتان پذیرایی کنید.

فاصله هتل رادیسون بلو دوحه تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا مجتمع خرید رامز: ۵۰۰ متر
فاصله تا قلعه دوحه: ۱.۳ کیلومتر
فاصله تا رویال پلازا قطر: ۱.۷ کیلومتر
فاصله تا قلعه الکوت: ۲.۴ کیلومتر
فاصله تا کاخ سلطنتی دیوان امیری: ۲.۵ کیلومتر
فاصله تا موزه ملی قطر: ۴ کیلومتر
فاصله تا گلف مال: ۸.۹ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی آزاد
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر سرپوشیده
pool استخر رو باز
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است