search
menu

هتل Movenpick Hotel Doha

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Mövenpick Hotel Doha
امکانات کلی هتل موون پیک دوحه
اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل موون پیک دوحه تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل Mövenpick Hotel Doha


هتل ۴ ستاره موون پیک واقع در قلب دوحه، مشرف به بلوار ساحلی معروف شهر است. این هتل فقط ۱۱ کیلومتر از فرودگاه بین‌المللی حمد و چند دقیقه با منطقه تجاری فاصله دارد. هتل Mövenpick Hotel Doha در مرکز خیابان برجسته کورنیش روبروی موزه نمادین هنرهای اسلامی قرار دارد. از دیگر جاهای دیدنی دوحه که در نزدیکی این هتل قرار گرفته است، می‌توان به موزه ملی قطر، کاخ سلطنتی دیوان امیری، باغ وحش دوحه و قلعه دوحه اشاره کرد. برای میهمانانی که به دنبال راهی عالی برای استراحت پس از یک روز شلوغ هستند، این هتل پناهگاهی را برای آرامش فراهم می‌کند. اگر قصد خرید بلیط هواپیما و سفر به دوحه را داشته باشید می‌توانید از آژانس‌های مستقر در سفرمارکت کمک بگیرید.

امکانات کلی هتل موون پیک دوحه


پذیرش هتل به صورت ۲۴ ساعته آماده ارائه خدمات به میهمانان گرامی است. دسترسی به وای فای رایگان در سراسر هتل امکان‌پذیر است. کسانی که با خودروی شخصی سفر می‌کنند می‌توانند از خدمات پارکینگ هتل با پرداخت هزینه اضافی بهره‌مند شوند. برای آسودگی خاطر خود به هنگام گردش و تفریح می‌توانید پول و اشیای قیمتی خود را به صندوق امانات هتل بسپارید و نگرانی از این بابت نداشته باشید. در صورت نیاز به تبدیل ارز، صرافی هتل آماده ارائه خدمات به میهمانان گرامی است. باشگاه سلامت دارای جکوزی و استخر در فضای باز آرامش‌بخش و همچنین یک سالن بدنسازی کاملاً مجهز است. هتل موون پیک دوحه دارای یک منطقه حمام آفتاب در تراس نیز است. باشگاه کودکان برای کسانی که دارای فرزند کوچک هستند در دسترس است. برای راحتی و آسودگی میهمانان نیز خدمات ترانسفر فرودگاهی ارائه می‌شود. با پذیرایی باکیفیت و فضای انعطاف‌پذیر، سوئیت‌های ملاقات بارزان موفقیت هر جلسه کاری یا ضیافت را برای حداکثر ۱۰۰ نفر در دوحه تضمین می‌کند. جا به جایی بین طبقات از طریق آسانسور صورت می‌گیرد. همچنین برای میهمانانی که از نظر جسمانی ناتوان هستند، خدمات ویژه‌ای ارائه می‌شود تا آن‌ها نیز اقامت راحتی را تجربه کنند. استعمال دخانیات در اتاق‌ها و مکان‌های عمومی ممنوع است؛ به همین دلیل اتاق‌های مخصوصی برای افراد سیگاری تعبیه شده تا مزاحمتی برای دیگران ایجاد نشود. قبل از رزرو هتل توجه داشته باشید که آوردن حیوانات خانگی به داخل هتل ممنوع است. هتل Mövenpick Hotel Doha دارای محیطی تمیز و پاکیزه است و خدمات خانه‌داری هر روز در آن انجام می‌گیرد. از دیگر خدماتی که در این هتل ارائه می‌شود می‌توان به خدمات فکس، فتوکپی، خشکشویی، لباسشویی و اتوکشی نیز اشاره کرد. تخت نوزاد به صورت رایگان و تخت بزرگسال با هزینه اضافی در اختیار میهمانان قرار می‌گیرد. پرسنل مجرب و کارآزموده هتل به زبان‌های عربی، انگلیسی، فرانسوی، هندی، فیلیپینی و اردو مسلط بوده و با خوش‌رویی از میهمانان استقبال می‌کنند.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل


انواع اتاق‌های هتل Mövenpick Hotel Doha عبارتند از:
• اتاق کینگ لوکس
• اتاق کینگ سوپریور
• سوئیت تجاری
• اتاق توئین لوکس
• اتاق توئین سوپریور
همه اقامتگاه‌های هتل با مبلمانی زیبا و رنگ‌هایی گرم تزئین شده‌اند و منظره‌ای خیره‌کننده از خلیج دوحه یا شهر دارند. برخی نیز دارای قسمت نشیمن هستند. همه اتاق‌ها در هتل موون پیک دوحه مجهز به تهویه مطبوع، وای فای رایگان، تلویزیون ال سی دی و حمام اختصاصی هستند.

رستوران هتل


میهمانان هتل Mövenpick Hotel Doha می‌توانند از غذاهای بین‌المللی در رستوران اصلی The Seasons لذت ببرند. مجموعه‌ای از شیرینی‌ها، بستنی‌ها و قهوه‌های تازه در سالن لابی هتل وجود دارد. عصرانه و غذای مخصوص کودک نیز در صورت درخواست در اختیار خریداران بلیط هواپیما دوحه قرار می‌گیرد.

فاصله هتل موون پیک دوحه تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا کورنیش: ۲۰۰ متر
فاصله تا پارک میا: ۵۵۰ متر
فاصله تا موزه ملی قطر: ۶۵۰ متر
فاصله تا موزه هنرهای اسلامی: ۷۵۰ متر
فاصله تا قلعه دوحه: ۲.۵ کیلومتر
فاصله تا باغ وحش دوحه: ۱۲ کیلومتر

امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ با هزینه
wifi اینترنت رایگان
child_care کلاب کودکان
pool استخر رو باز
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است