search
menu

هتل Mercure Grand Hotel Doha City Centre

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Mercure Grand Hotel Doha
امکانات عمومی هتل مرکور گرند دوحه
امکانات و انواع اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل مرکور گرند دوحه تا جاهای دیدنی نزدیک

درباره هتل Mercure Grand Hotel Doha


هتل مرکور گرند دوحه یک هتل چهار ستاره بسیار راحت است که امکانات بسیار خوبی دارد. این هتل مکانی دنج است و دارای تراس آفتاب‌گیر با صندلی‌های راحت و استخر روباز است که حتی اتاق‌های هتل نیز دارای حمام‌های مدرن هستند. هتل دارای رستورانی مجلل است و در واقع هر چه که از راحتی و امکانات هتل بگوییم شاید کم است. با اقامت در هتل Mercure Grand Hotel Doha علاوه بر احساس آرامش می‌توانید با خیال راحت از جاهای دیدنی دوحه دیدن فرمایید و سفرتان را بیش از پیش جذاب و خاطره‌انگیز سازید. رزرو اینترنتی بلیط هواپیما می‌تواند یک روش بسیار خوب برای آسانتر شدن نحوه سفر شما به دوحه باشد.

امکانات عمومی هتل مرکور گرند دوحه


شما در این هتل با امکانات متعدد و متنوعی رو به رو خواهید شد که کیفیت اقامت شما را بالاتر می‌برد. می‌توانید در تراس آفتاب گیر آن که دارای صندلی‌های راحت و امکانات بهداشتی دیگری است آفتاب بگیرید و از آرامش فضا بهره‌مند گردید. برنامه‌های ورزشی و حتی موسیقی زنده نیز می‌تواند گزینه‌های جالبی برای سرگرم شدن شما باشند.
گاهی اوقات در هتل Mercure Grand Hotel Doha گالری‌های هنری نیز برگزار می‌گردد و اگر اهل هنر هستید می‌توانید از آن‌ها دیدن کنید. برای مراسم شام اگر برنامه خاصی را در نظر دارید می‌توانید از هتل این درخواست را داشته باشید که تشریفات ویژه‌ شام را برای شما تدارک ببیند. در همه بخش‌های هتل چه بخش‌های عمومی و چه اتاق‌ها دسترسی راحت و آسان و حتی بدون هزینه به اینترنت وجود دارد. پارکینگ امن در اختیار مسافران قرار داده می‌شود و برای استفاده از آن نیازی به رزرو کردن وجود ندارد. تبدیل ارز به راحتی در صرافی موجود در هتل صورت می‌گیرد. شما می‌توانید در هر ساعتی از شبانه روز که خواستید با پذیرش هتل در ارتباط باشید. دستگاه خودپرداز نیز در خود هتل وجود دارد و اگر پول نقد به همراه ندارید جای هیچ نگرانی نیست.
افرادی که معلول هستند بدون هیچ نگرانی می‌توانند در این هتل اقامت داشته باشند زیرا هم آسانسور مناسب و هم امکانات ویژه برای این افراد تعبیه شده‌است. اگر قرار است در این شهر جلسه کاری برگزار کنید، بهتر است بدانید هتل گزینه‌های بسیار خوبی برای هر چه بهتر برگزار شدن این جلسات در نظر گرفته‌است. بهداشت و تمیزی در هتل بصورت درجه یک وجود دارد و این خدمات در غالب خدمات مختلفی همچون: خشکشویی، اتو، لاندری و نظافت روزانه برای مسافران ارائه می‌گردد. مینی مارکت در هتل وجود دارد تا اگر نیاز به خرید دارید در خود هتل بتوانید این کار را انجام دهید. یک استخر روباز و مناسب برای تمام فصول در هتل وجود دارد. سونا، جکوزی و باشگاه ورزشی سایر امکانات موجود در هتل هستند.

امکانات و انواع اتاق‌های هتل


هتل دارای اتاق‌های بسیار زیبا و تمیزی است که اقامت شما را راحت‌تر و دلنشین‌تر می‌سازد. اتاق‌ها دارای مبلمان و دکوراسیون بسیار شیک هستند و تخت‌ها و روتختی‌های آن از بهترین جنس هستند. تهویه مطبوع اتاق‌ها به بهترین شکل انجام می‌گیرد و وسایل سرمایشی نیز در تمام واحدها قرار داده شده‌است. شما می‌توانید داخل اتاق‌ها از اینترنت و تلویزیون استفاده کنید. حمام مدرن و سرویس بهداشتی تمیزی در تمام اتاق‌ها تعبیه شده‌است. چراغ خواب، پنجره‌های بزرگ، تلفن و چای ساز از دیگر لوازمی هستند که در تمام واحدها وجود دارد. انواع اتاق‌های هتل Mercure Grand Hotel Doha شامل:
• اتاق استاندارد دابل
• اتاق استاندارد تویین
• اتاق سوپریور دابل
• سوئیت سوپریور

رستوران هتل


هتل رستوران بسیار شیک و مجللی دارد که می‌تواند میزبان بسیار خوبی برای مسافران باشد. رستوران هتل Mercure Grand Hotel Doha دارای منوی بسیار متنوع و جذابی است که غذاهای مدیترانه‌ای بسیار خوشمزه‌ای نیز دارد.

فاصله هتل مرکور گرند دوحه تا جاهای دیدنی نزدیک


فاصله تا موزه ملی قطر: ۲.۲ کیلومتر
فاصله تا هکده کاتارا: ۸.۵ کیلومتر
فاصله تا مرکز تجاری باب الریان: ۸.۵ کیلومتر
فاصله تا مرکز خرید گلف: ۸.۹ کیلومتر
فاصله تا باغ وحش دوحه:۱۰.۳ کیلومتر

امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر رو باز
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است