search
menu

هتل La Cigale Hotel Managed by Accor Doha

star star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل La Cigale Hotel Managed by Accor
امکانات و خدمات عمومی هتل لا سیگال دوحه
اتاق های هتل
امکانات اتاق های هتل
امکانات تفریحی و سرگرمی هتل
رستوران هتل
فاصله هتل لا سیگال دوحه تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل La Cigale Hotel Managed by Accor


هتل لا سیگال دوحه، هتل ۵ ستاره خوب در دوحه، پایتخت قطر با موقعیت مکانی عالی است که امکانات رفاهی مناسب و مطلوب فراهم آورده و سعی در تامین اقامت راحت برای مهمانان دارد. فاصله هتل تا فرودگاه بین‌المللی حمد به اندازه ۳۰ دقیقه رانندگی است. همچنین، هتل لا سیگال دوحه فاصله کمی تا جاده کورنیش و کافه‌های ساحلی دارد. در نزدیکی‌های هتل فروشگاه‌ها، مغازه‌ها و رستوران‌های متعدد وجود دارند. اگر قصد خرید بلیط هواپیما دوحه دارید، هتل لا سیگال دوحه را رزرو کنید و در کنار بهره‌مندی از امکانات رفاهی و اقامتی عالی، از جاذبه‌های دیدنی دور و نزدیک دوحه از قبیل موزه ملی قطر، بازار سوق واقف دوحه، ساحل کورنیش، پارک انگری برد و غیره بازدید کنید. کارکنان هتل La Cigale Hotel Managed by Accor مجرب، محترم و خوش برخورد هستند و به طور شبانه روزی تلاش می‌کنند تا رضایت مهمانان را به دست آورند.

امکانات و خدمات عمومی هتل لا سیگال دوحه


امکانات و خدمات متنوع در هتل لا سیگال دوحه برای آسایش و رفاه مهمانان در نظر گرفته شده‌اند. لابی زیبای هتل در طبقه همکف واقع شده و دارای امکاناتی چون مبلمان، میز، تلویزیون، سیستم تهویه مطبوع، سیستم اعلام حریق، کپسول آتش نشانی، اتاق چمدان، مرکز تجاری، اتاق مخصوص سیگار، آسانسور و ... است. پذیرش ۲۴ ساعته هتل نیز در لابی مستقر یافته و به طور شبانه روزی آماده ارائه خدمات به مهمانان و پاسخگویی به سوالات و نیازهای آن‌ها است. مهمانان می‌توانند برای دریافت انواع خدمات از قبیل خدمات کانسرج، خدمات تور، تبدیل ارز، خدمات کودک و کودکیاری، اتو، اتو پرس شلوار، خشکشویی، لباسشویی، فکس، فتوکپی، برگزاری میتینگ‌ها و جلسات مهم، خدمات شاتل فرودگاهی (با هزینه)، کرایه خودرو، امکانات برای معلولان و سالمندان، خرید غذاهای بسته بندی شده، روم سرویس و ... به پذیرش مراجعه نمایند. پرسنل پذیرش مهمانان را به خوبی راهنمایی می‌کنند. مهمانانی که قصد سفر با حیوان خانگی‌شان را دارند، لازم است بدانند که در هتل لا سیگال دوحه حیوانات خانگی پذیرش نمی‌شوند.
ضمنا، کارکنان هتل لا سیگال دوحه به زبان‌های انگلیسی، فرانسوی، هندی، ایتالیایی، ترکی، فیلیپینی و عربی مسلط هستند و با مهمانان خارجی ارتباط گرم و صمیمی برقرار می‌کنند.

اتاق های هتل


در هتل لا سیگال دوحه انواع اتاق‌ها با امکانات گوناگون و مناسب هر سلیقه و نیاز طراحی شده‌اند. واحدهای اقامتی هتل لا سیگال دوحه شامل اتاق های کینگ پرمیوم، دلوکس، بیزینس و اگزکتیو، توئین پرمیوم و دلوکس، جونیور کینگ، سوئیت رویال هستند. چشم انداز اکثر اتاق‌ها را منظره‌ زیبایی از شهر و محوطه هتل تشکیل داده است. دکوراسیون اتاق‌ها شیک، مدرن و زیبا هستند و با اسباب و اثاثیه جذاب و باکیفیت چیدمان یافته‌اند. ترکیب رنگ‌های هماهنگ استفاده شده در طراحی اتاق‌ها فضای دنج و دل‌نشین به وجود آورده‌اند. نظافت و تمیزی اتاق‌ها رضایت بخش است. خدمات خانه داری به طور روزانه و رایگان به تمام واحدها ارائه می‌گردد. مهمانان توجه داشته باشند استعمال سیگار در اتاق‌ها ممنوع است. تمام اتاق‌ها عایق صدا هستند و هیچ صدای خارجی مزاحم آرامش مهمانان نمی‌گردد. زمان تحویل اتاق‌ها در هتل لا سیگال دوحه ساعت ۱۴ و زمان تخلیه اتاق‌ها ۱۲ ظهر است.

امکانات اتاق های هتل


داخل تمام اتاق های هتل امکانات رفاهی اساسی و استاندارد شامل مبلمان، تلویزیون، سیستم تهویه مطبوع، سیستم اعلام حریق، سیستم اطفاء حریق، قهوه/ چای ساز، صندوق امانات، کمد لباس، آباژور، تلفن، دراور، سرویس بهداشتی خصوصی، حمام، حوله، دمپایی، لوازم بهداشتی و سشوار وجود دارند.

امکانات تفریحی و سرگرمی هتل


در هتل لا سیگال دوحه یک سری تفریحات برای مهمانان در نظر گرفته شده تا در اوقاتی که در هتل حضور دارند، به آن‌ها مشغول شده و لحظات خوشی سپری کنند. با تاریک شدن هوا تفریحات شبانه هتل شامل اجراها و موسیقی زنده آغاز می‌شوند و لحظات خوش و به یاد ماندنی برای مهمانان رقم می‌زنند. در طول روز مهمانان می‌توانند در تورها و کلاس‌های آموزش فرهنگ محلی شرکت کنند و تجربیات جدیدی به دست آورند. البته تماشای پیکارهای جام جهانی شاید مهمترین انگیزه سفر به شهر دوحه خواهد بود. استخر سرپوشیده هتل در تمام سال قابل استفاده است و یکی از بهترین مکان‌ها برای گذراندن وقت به حساب می‌آید.
در اطراف استخر تخت جهت استراحت مهمانان تعبیه شده‌ است. در مرکز اسپای هتل انواع خدمات ریلکسیشن نظیر ماساژهای فول بادی، کاپل، سونا، جکوزی، اتاق بخار، حمام و ... ارائه می‌گردند. می‌توانید با بهره‌مندی از آن‌ها روزی پر از آرامش تجربه کنید. سالن بدنسازی مجهز هتل نیز دایر است و مهمانان ورزشکار می‌توانند تمرینات روزانه‌شان را به طور مرتب در آن انجام دهند. مربی خصوصی باشگاه آماده ارائه تمرینات و کمک به ورزشکاران است. شرکت در کلاس‌های بدنسازی می‌تواند فعالیت سالم و نشاطی برایتان باشد. در سالن زیبایی هتل انواع خدمات مراقبتی و زیبایی پوست و مو ارائه می‌شوند و مهمانان می‌توانند برای انجام امور زیبایی به آن مراجعه کنند.

رستوران هتل


در هتل لا سیگال دوحه سه رستوران متفاوت وجود دارد که انواع غذاها و نوشیدنی‌های خوشمزه و باکیفیت برای مهمانان تدارک می‌بینند. وعده‌های غذایی در این رستوران‌ها به صورت بوفه‌ای یا منوی آلاکارته سرو می‌شوند. در رستوران اصلی در سه وعده غذاهای بین‌المللی سرو می‌شوند. اگر می‌خواهید طعم غذاهای مدیترانه‌ای را بچشید، به رستوران «له سنترال Le Central» و برای چشیدن طعم غذاهای ایتالیایی به رستوران «دی کاپری Di Capri» مراجعه نمایید. بار نوشیدنی هتل در روف تاپ واقع شده و چشم انداز بی‌نظیری از شهر به شما ارائه می‌دهد. در این بار انواع نوشیدنی‌ها و میان وعده‌ها آماده و سرو می‌شوند.

فاصله هتل لا سیگال دوحه تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا مجتمع تجاری رامز دوحه: ۰٫۹ کیلومتر
فاصله تا قلعه دوحه: ۱٫۵ کیلومتر
فاصله تا ورزشگاه خلیفه: ۷ کیلومتر
فاصله تا ورزشگاه الثمامه: ۸ کیلومتر
فاصله تا بازار لاگون دوحه: ۱۰٫۸ کیلومتر
فاصله تا شهر فستیوال قطر: ۱۳٫۶ کیلومتر
فاصله تا ورزشگاه احمدبن علی: ۲۰ کیلومتر

امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
wifi اینترنت رایگان
pool استخر سرپوشیده
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است