search
menu

هتل InterContinental Doha The City

star star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل InterContinental Doha The City
امکانات کلی هتل اینترکنتیننتال د سیتی دوحه
اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل اینترکنتیننتال د سیتی دوحه تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل InterContinental Doha The City


هتل ۵ ستاره بسیار شیک و مجلل اینترکنتیننتال د سیتی دوحه بر فراز مرکز شهر قرار دارد و یکی از بلندترین هتل‌های قطر است. قطر یک کشور مدرن پویا است که بر پایه ریشه‌های عمیق فرهنگی خود بنا شده است. این هتل را در منطقه انحصاری خلیج غربی، نزدیک به نمایشگاه و مرکز همایش دوحه، دفاتر دولتی و دفاتر مرکزی شرکت‌ها با فضاهای ملاقات مدرن خواهید دید. اتاق‌ها و سوئیت‌های بزرگ منظره‌ای پانوراما به شهر و ساحل دارند، در حالی که رستوران‌های برنده جوایز، دسترسی آسان به مکان‌های برجسته محلی مانند سوق واقف، باشگاه سلامت و تناسب اندام و استخر روی پشت بام، اقامتی به یاد ماندنی را تضمین می‌کنند. خیابان دیپلماتیک دوحه تنها ۵ دقیقه با ماشین فاصله دارد.
کاخ سلطنتی دیوان امیری، موزه ملی قطر و دهکده فرهنگی کاتارا از جمله جاذبه‌های گردشگری نزدیک هتل به شمار می‌آیند. فرودگاه بین المللی حمد دوحه ۲۰ دقیقه تا هتل فاصله دارد. افزایش سفرها به کشور قطر به دلیل مسابقات جام جهانی موجب افزایش رزرو این هتل نیز خواهد شد. همچنین اگر قصد خرید بلیط هواپیمای خارجی و سفر به دوحه را داشته باشید، هتل مجلل InterContinental Doha The City با ارائه امکانات رفاهی بسیار عالی گزینه مناسبی برای اقامت به حساب می‌آید.

امکانات کلی هتل اینترکنتیننتال د سیتی دوحه


هتل InterContinental Doha The City برای راحتی و آسایش میهمانان خود خدمات و امکاناتی مانند پذیرش ۲۴ ساعته، وای فای رایگان، میز تور، استخر روباز، رستوران، صرافی، صندوق امانات و انبار چمدان را ارائه می‌دهد. قبل از رزرو هتل به این نکته توجه داشته باشید که اجازه آوردن حیوانات خانگی خود را به داخل هتل ندارید. برای کسانی که با خودروی شخصی سفر می‌کنند، پارکینگ رایگان در دسترس است. خدمات ترانسفر فرودگاهی نیز با هزینه اضافی ارائه می‌شود. برای رفتن به طبقات فوقانی می‌توانید از آسانسور استفاده کنید. با امکاناتی که برای افراد دارای معلولیت جسمانی در نظر گرفته شده، آن‌ها نیز می توانند اقامت راحتی را در این هتل زیبا تجربه کنند. استعمال دخانیات در مکان‌های عمومی ممنوع است به همین دلیل اتاق‌های مخصوصی برای افراد سیگاری تعبیه شده تا مزاحمتی برای سایر مسافران ایجاد نکنند.
مرکز اسپای هتل دارای مناظر خیره‌کننده خلیج غربی، نور طبیعی روز و عناصر حسی برای پرورش ذهن و بدن شماست و با امکانات پیشرفته، درمان‌های تحسین‌شده و تیمی از متخصصان که آن‌ها را ارائه می‌کنند، رویکردی مجلل و جامع برای رفاه ارائه می‌کند. اتاق‌های درمان، سونا، اتاق بخار و حمام به صورت جداگانه برای مردان و زنان وجود دارد. با شرکت در کلاس‌های یوگا می‌توانید به آرامش ذهن و جسم خود کمک کنید. این هتل همچنین محیط ایده آلی را برای جلسات در سطح جهانی، عروسی‌ها و رویدادهای ویژه فراهم می‌کند. مرکز رویدادهای هتل اینترکنتیننتال د سیتی دوحه دارای سالن بزرگ رقص ۱۱۰۷متر مربعی است که می‌تواند به سه منطقه تقسیم شود و ظرفیت ۸۵۰ میهمان را دارد. شش فضای جلسه دیگر و یک اتاق هیئت مدیره خصوصی وجود دارد. سالن رقص زیبای الجوهارا یک مکان واقعا بزرگ برای هر رویدادی است که می‌تواند از ۷۰۰ میهمان برای یک شام ضیافت پذیرایی کند. سقف‌های سر به فلک کشیده و لوسترهای به سبک عربی جلوه‌ای مجلل به این اتاق بزرگ می‌بخشد. میهمانان می‌توانند پس از تمرین در زمین ورزشی در فضای باز، در سونا یا جکوزی استراحت کنند. آن‌ها همچنین می‌توانند سوغاتی را از فروشگاه هدیه هتل تحویل بگیرند.
این هتل دارای محیطی بسیار تمیز و پاکیزه است و خدمات خانه‌داری روزانه در آن انجام می‌گیرد. علاوه بر خدماتی که در متن به آن‌ها اشاره شد، خدماتی از قبیل خشکشویی، لباسشویی، اتوکشی، فکس و فتوکپی نیز در دسترس هستند. کارکنان کارآزموده و مجرب هتل به زبان‌های انگلیسی، عربی، آذربایجانی، آفریقایی، بنگالی، آلمانی، اسپانیایی، فرانسوی، هندی، روسی، مالایی، اندونزیایی، فیلیپینی، ترکی، اوکراینی، اردو، ویتنامی و چینی مسلط بوده و ارتباط خوبی با میهمانان برقرار می‌کنند.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل


هتل اینترکنتیننتال د سیتی دوحه دارای انواع اتاق‌های خانوادگی، اتاق لوکس، اتاق سوپریور، اتاق کینگ لوکس، سوئیت اکسکیوتیو، اتاق کینگ کلاب، اتاق کینگ پریمیوم، اتاق کینگ اکسکیوتیو، اتاق کینگ کلاسیک، سوئیت دیپلماتیک، سوئیت کینگ جونیور و اتاق توئین کلاسیک است که متناسب با نیاز خود، خانواده و دوستان می‌توانید اتاق دلخواهتان را رزرو کرده و اقامت بی‌نظیری در این هتل داشته باشید. اتاق‌های مجهز به تهویه مطبوع در هتل InterContinental Doha The City دارای حمام خصوصی با لوازم بهداشتی لوکس و سشوار هستند. برخی از اتاق‌ها دارای یک اتاق نشیمن جداگانه یا منظره‌ای از خلیج غربی هستند. اقامتگاه‌ها تلویزیون صفحه تخت، مینی بار، تلفن و وای فای رایگان ارائه می‌دهند. همه سوئیت‌ها دارای آشپزخانه هستند. میهمانانی که اتاق Club InterContinental رزرو می‌کنند از امکانات و خدمات ممتاز مانند صبحانه، چای بعد از ظهر، نوشیدنی‌های تازه در طول روز و کوکتل‌های عصر بهره مند می‌شوند.

رستوران هتل


میهمانان می‌توانند از چهار رستوران هتل اینترکنتیننتال د سیتی دوحه که غذاهای بین‌المللی سرو می‌کنند و سه بار با چشم‌اندازهای خیره‌کننده از افق دوحه لذت ببرند. منوهای رژیم غذایی، غذای مخصوص کودک، میوه و عصرانه نیز در صورت درخواست در اختیار میهمانان قرار می‌گیرد.

فاصله هتل اینترکنتیننتال د سیتی دوحه تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا مرکز خرید سیتی سنتر: ۴۰۰ متر
فاصله تا پارک البیدا: ۲.۸ کیلومتر
فاصله تا کاخ سلطنتی دیوان امیری: ۳.۹ کیلومتر
فاصله تا موزه ملی قطر: ۵ کیلومتر
فاصله تا مرکز خرید لاگونا: ۵.۵ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر رو باز
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است