search
menu

هتل Holiday Inn The Business Park Doha

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Holiday Inn - Doha - The Business Park, an IHG Hotel
امکانات کلی هتل هالیدی این دوحه بیزینس پارک
اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل هالیدی این دوحه بیزینس پارک تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل Holiday Inn - Doha - The Business Park, an IHG Hotel


هتل هالیدی این دوحه بیزینس پارک یکی از هتل ‌های لوکس دوحه است که در مرکز پارک تجاری و منطقه مالی دوحه واقع شده است. این هتل با موقعیت مناسب خود دسترسی آسان به مقاصد ضروری شهر را فراهم می‌کند. هتل تنها ۱۵ دقیقه با ماشین تا فرودگاه بین المللی حمد و چند دقیقه با جاذبه های اصلی محلی از جمله سوق واقف و موزه هنرهای اسلامی فاصله دارد. میهمانان می‌توانند با اقامت در این هتل به راحتی مراکز خرید و مرکز شهر را کاوش کنند. در صورت خرید بلیط هواپیما خارجی و سفر به دوحه، هتل Holiday Inn - Doha - The Business Park, an IHG Hotel با ارائه امکانات رفاهی عالی گزینه ایده‌آلی برای اقامت به شمار می‌آید.

امکانات کلی هتل هالیدی این دوحه بیزینس پارک


این هتل امکانات متعددی از جمله رستوران، یک میز پذیرش ۲۴ ساعته، یک مرکز تجاری، خدمات دربان و فروشگاه هدیه را در محل خود ارائه می‌دهد تا میهمانان را راضی نگه دارد. خدماتی از قبیل خشکشویی، لباسشویی، اتوکشی، نظافت روزانه، فکس و فتوکپی نیز در دسترس هستند. دسترسی به اینترنت بی سیم رایگان در همه اتاق‌ها و مکان‌های عمومی فراهم شده است. میهمانانی که با خودروی شخصی سفر می‌کنند می‌توانند از خدمات پارکینگ رایگان هتل استفاده کنند. یک صرافی نیز برای تبدیل ارز در هتل هالیدی این دوحه بیزینس پارک وجود دارد. برای آسودگی خاطر خود به هنگام تفریح و گردش می‌توانید پول و اشیای قیمتی خود را به صندوق امانات هتل بسپارید. انجام تجارت نیز با ۶ اتاق جلسه با فناوری پیشرفته و انعطاف پذیر و یک مرکز تجاری ۲۴ ساعته آسان است. علاقمندان به ورزش و بدنسازی می‌توانند از امکانات مرکز تناسب اندام هتل استفاد کنند.
این هتل همچنین دارای یک استخر روباز برای گذراندن اوقات فراغت است. بعد از شنا می‌توانید در صندلی‌های آفتاب کنار استخر دراز کشیده و آفتاب بگیرید. همچنین برای سرگرمی و پر کردن اوقات فراغت خود می‌توانید در رویدادهای ورزشی زنده شرکت کنید. میهمانانی که دارای ناتوانی جسمانی هستند می‌توانند از آسانسور و خدمات ویژه‌ای که برای راحتی آن‌ها در نظر گرفته شده است استفاده کرده و همانند سایر مسافران اقامت راحتی را در این هتل تجربه کنند. قبل از رزرو هتل توجه داشته باشید که آوردن حیوانات خانگی به داخل هتل ممنوع است. استعمال دخانیات نیز در اتاق‌ها و مکان‌های عمومی هتل ممنوع است به همین دلیل اتاق‌های مخصوصی برای افراد سیگاری در نظر گرفته شده تا مزاحمتی برای دیگران ایجاد نکنند. ورود به هتل از ساعت ۱۵ و تخلیه اتاق تا ساعت ۱۲ ظهر صورت می‌گیرد. کارکنان با تجربه و با اخلاق هتل Holiday Inn - Doha - The Business Park, an IHG Hotel به زبان‌های عربی، انگلیسی، فرانسوی، هندی، فیلیپینی و اردو صحبت کرده و با رویی گشاده از میهمانان استقبال می‌کنند.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل


انواع اتاق‌های هتل Holiday Inn - Doha - The Business Park, an IHG Hotel عبارتند از: اتاق کینگ، اتاق کینگ لوکس، اتاق دبل یا توئین، اتاق دبل یا توئین لوکس و سوئیت کینگ اکسکیوتیو. برخی از اتاق‌ها شامل اتاق‌های غیرسیگاری هستند که سیگار کشیدن در آن‌ها مجاز است. ۳۰۷ اتاق هتل هالیدی این دوحه بیزینس پارک مجهز به تهویه مطبوع، تلویزیون صفحه تخت با کانال‌های ماهواره‌ای و دسترسی رایگان به اینترنت پرسرعت هستند تا بتوانید به راحتی با دنیای پیرامون خود در ارتباط باشید. برخی از اتاق ها دارای یک قسمت نشیمن برای راحتی میهمانان هستند. برای تهیه چای و قهوه می‌توانید از امکانات موجود در اتاق‌ها استفاده کنید. امکانات اضافی شامل دمپایی، حوله و سشوار در حمام خصوصی است.

رستوران هتل


این هتل دارای سه رستوران است که انواع غذاهای لذیذ و خوشمزه را برای وعده‌های غذایی ناهار و شام سرو می‌کند. صبحانه نیز به صورت بوفه‌ای هر روز در هتل هالیدی این دوحه بیزینس پارک ارائه می‌شود. غذاهای گیاهی و بدون گلوتن برای افرادی که دارای رژیم غذایی خاصی هستند ارائه می‌شود. انواع نوشیدنی‌های خوشمزه نیز در بار هتل موجود است.

فاصله هتل هالیدی این دوحه بیزینس پارک تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا مرکز تجارت الروناق: ۱.۶ کیلومتر
فاصله تا موزه ملی قطر: ۱.۷ کیلومتر
فاصله تا کاخ سلطنتی دیوان امیری: ۲.۵ کیلومتر
فاصله تا دهکده فرهنگی کاتارا: ۹.۸ کیلومتر
فاصله تا گرند مال قطر: ۱۲.۳ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر رو باز
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است