search
menu

هتل Hilton Doha The Pearl Hotel & Residences

star star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Hilton Doha The Pearl Hotel & Residences
امکانات کلی هیلتون دوحه د پریل هتل اند رزیدنس
امکانات تفریحی هتل
اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هیلتون دوحه د پریل هتل اند رزیدنس تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل Hilton Doha The Pearl Hotel & Residences


هیلتون دوحه د پریل هتل اند رزیدنس یکی از هتل‌های ۵ ستاره مجلل و لوکس دوحه است که ۱۲ دقیقه پیاده تا ساحل فاصله دارد. رفت و آمد در دوحه هنگام اقامت در این هتل که به لحاظ استراتژیک درست در قلب شهر قرار دارد، آسان است. مرکز نمایشگاه‌های بین المللی قطر۶ کیلومتر با استراحتگاه فاصله دارد، در حالی که مرکز خرید گلف در ۱۲ کیلومتری هتل واقع شده است. موزه هنر اسلامی و مسیرهای پرپیچ و خم سوق واقف ۲۰ دقیقه با هتل فاصله دارند. فرهنگ محلی را از طریق معماری در دهکده فرهنگی کاتارا واقع در ۲.۱ کیلومتری هتل می‌توانید تجربه کنید. فرودگاه بین المللی حمد دوحه ۱۴.۸ کیلومتر با هتل فاصله دارد. اگر قصد خرید بلیط هواپیمای خارجی و سفر به قطر و دوحه را داشته باشید، هتل Hilton Doha The Pearl Hotel & Residences با موقعیت مکانی خوب و ارائه خدمات رفاهی بی‌نظیر گزینه ایده‌آلی برای اقامت به شمار می‌آید.

امکانات کلی هیلتون دوحه د پریل هتل اند رزیدنس


با وای فای رایگان هتل Hilton Doha The Pearl Hotel & Residences می‌توانید به راحتی به تمام ارتباطات خود دسترسی داشته باشید. خدمات کرایه تاکسی و ماشین ارائه شده توسط هتل، گشت و گذار در دوحه را راحت‌تر می‌کند. میهمانان می توانند از پارکینگ رایگان در هتل لذت ببرند. خدمات میز پذیرش از جمله خدمات دربان، تحویل سریع یا چک کردن سریع، انبار چمدان و صندوق امانات می‌تواند به نیازهای شما کمک کند. تهیه بلیط برای بهترین تفریحات شهر از طریق خدمات بلیط و تورهای هتل آسان است. تمام نیازهای میهمانان می‌تواند توسط فروشگاه‌های رفاه برآورده شود و در وقت صرفه جویی شود. برای راحتی و سلامتی همه میهمانان، سیگار کشیدن در هر نقطه از هتل مجاز نیست و بدین منظور اتاق‌های ویژه‌ای تعبیه شده است. هتل و اقامتگاه‌های هیلتون دوحه د پریل، فرصت‌های تفریحی بی نظیری را برای همه میهمانان ارائه می‌دهد.
با بازدید از ماساژ، جکوزی، اتاق بخار، اسپا و سونا، می‌توانید روزهای خود را با آرامش کامل به پایان برسانید. همچنین می‌توانید مدتی را به استراحت در استخر هتل بگذرانید. برای تناسب اندام می‌توانید به سالن بدنسازی هتل مراجعه کرده و از امکانات آن استفاده کنید. در صورت نیاز به تبدیل ارز می‌توانید به صرافی هتل مراجعه کنید. هتل دارای محیطی تمیز و پاکیزه است و خدمات خانه‌داری روزانه در آن انجام می‌گیرد. برای راحتی و آسایش میهمانان خدماتی از قبیل خشکشویی، لباسشویی، اتوکشی، فکس و فتوکپی نیز در دسترس هستند. یک مرکز تجاری در هتل موجود است. تخت نوزاد به صورت رایگان در اختیار میهمانانی که دارای فرزند کوچک هستند، قرار می‌گیرد.
برای افرادی که از لحاظ جسمانی کم‌توان یا ناتوان هستند خدمات ویژه‌ای از جمله ویلچر و آسانسور ارائه می‌شود تا آن‌ها نیز همانند سایر مسافران اقامت راحتی را در این هتل لوکس تجربه کنند. سوغاتی‌های محلی را می‌توانید بدون نیاز به رفتن به بازار از فروشگاه‌ها و سوغات ‌فروشی‌های موجود در محل بردارید. توجه داشته باشید که آوردن حیوانات خانگی به داخل هتل ممنوع است. کارکنان با اخلاق و با تجربه هتل با تسلط به زبان‌های عربی، انگلیسی، آلمانی، فرانسوی، هندی، روسی و ترکی از میهمانان استقبال کرده و ارتباط خوبی با آن‌ها برقرار می‌کنند. ورود به هتل از ساعت ۱۵ تا ۱۲ نیمه شب و تخلیه اتاق تا ساعت ۱۲ ظهر صورت می‌گیرد.

امکانات تفریحی هتل


برای سرگرمی و پر کردن اوقات فراغت روش‌های متعددی از جمله تورهای پیاده‌روی و دوچرخه‌سواری، کلاس‌های یوگا، کلاس‌هایی درباره آشنایی با فرهنگ محلی، اجرای موسیقی زنده، باشگاه کودکان و زمین بازی کودکان در هتل Hilton Doha The Pearl Hotel & Residences در نظر گرفته شده است.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل


انواع اتاق‌های هیلتون دوحه د پریل هتل اند رزیدنس عبارتند از: اتاق‌های خانوادگی، استودیوی کینگ دارای بالکن، استودیوی کینگ لوکس، سوئیت لوکس یک خوابه، سوئیت لوکس دو خوابه، سوئیت یک خوابه، استودیوی سوپریور دارای بالکن و سوئیت سوپریور یک خوابه با چشم انداز دریا. واحدهای هتل دارای تهویه مطبوع، قسمت نشیمن، تلویزیون صفحه تخت با کانال‌های ماهواره‌ای، مینی‌بار، وای فای رایگان، صندوق امانات و حمام اختصاصی مجهز به دوش، سشوار، حوله و دمپایی هستند. اتاق‌ها کتری دارند و برخی از اتاق‌ها بالکن یا منظره استخر دارند. در هتل Hilton Doha The Pearl Hotel & Residences همه اتاق‌ها با ملحفه و حوله‌های تمیز مجهز شده‌اند. همچنین در اتاق‌ها می‌توانید قهوه‌ساز یا چای‌ساز در اختیار داشته باشید.

رستوران هتل


روز خود را می‌توانید با یک صبحانه خوشمزه در هتل Hilton Doha The Pearl Hotel & Residences آغاز کنید. هر زمان که گرسنه شدید، انواع غذاهای راحت و خوشمزه در هتل منتظر شماست. برای راحتی بیشتر، حتی می‌توانید با خدمات انحصاری، مواد غذایی را در اتاق خود تحویل بگیرید. قهوه، میوه، منوهای رژیم غذایی و غذای مخصوص کودک نیز در صورت درخواست ارائه می‌شوند.

فاصله هیلتون دوحه د پریل هتل اند رزیدنس تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا مرکز خرید لاگونا: ۱.۵ کیلومتر
فاصله تا باشگاه گلف دوحه: ۳.۳ کیلومتر
فاصله تا مرکز خرید سیتی سنتر: ۵.۷ کیلومتر
فاصله تا کاخ سلطنتی دیوان امیری: ۹.۴ کیلومتر
فاصله تا موزه ملی قطر: ۹.۸ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
child_care کلاب کودکان
pool استخر رو باز
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است