search
menu

هتل Grand Hyatt Doha Hotel & Villas

star star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Grand Hyatt Doha Hotel & Villas
امکانات کلی هتل و ویلای گرند حیات دوحه
اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل و ویلای گرند حیات دوحه تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل Grand Hyatt Doha Hotel & Villas


هتل و ویلای ۵ ستاره گرند حیات دوحه، واقع در خلیج غربی و منطقه دیپلماتیک دوحه، یک انتخاب محبوب برای مسافران است. این هتل مدرن در مجاورت جاذبه‌های معروف شهر مانند مرکز خرید لاگونا، اویستر و زمین گلف دوحه واقع شده است و دارای چشم‌اندازهای پانوراما از خلیج عربی است. هتل چند دقیقه با مرکز مالی و تجاری شهر و مکان‌های دیدنی فرهنگی و تاریخی فاصله دارد. این ملک تنها ۱۵.۷ کیلومتر از فرودگاه بین المللی دوحه فاصله دارد. با رزرو بلیط اینترنتی هواپیما از طریق تورهای گردشگری و اقامت در هتل Grand Hyatt Doha Hotel & Villas سفر بی نظیری را در دوحه تجربه خواهید کرد.

امکانات کلی هتل و ویلای گرند حیات دوحه


این هتل دارای ۳۴۰ اتاق است که در ۵ طبقه واقع شده‌اند و با آسانسور قابل دسترسی هستند. کارکنان چند زبانه و خوش برخورد در میز پذیرش با خوشحالی به هر سوالی پاسخ می‌دهند. از امکانات هتل می‌توان به دستگاه پول نقد اشاره کرد. دسترسی به اینترنت بی سیم به میهمانان این امکان را می‌دهد که در تعطیلات با فضای مجازی اطراف خود ارتباط بمانند. محوطه هتل دارای یک زمین بازی و یک باغ زیبا است. امکانات اضافی شامل اتاق بازی است.
میهمانانی که با ماشین شخصی خود سفر می‌کنند می‌توانند وسایل نقلیه خود را در پارکینگ پارک کنند. از ویژگی‌های مهم این هتل می‌توان به روم سرویس ۲۴ ساعته، شاتل فرودگاهی، وای فای رایگان در تمامی اتاق‌ها، نگهبانی ۲۴ ساعته، صندوق امانات، نظافت روزانه، خدمات پستی و پزشک هتل اشاره کرد. تخت کودک در صورت درخواست ارائه می‌شود. خدمات و امکانات بیشتر شامل خشکشویی، لباسشویی، اتوکشی، فکس و فتوکپی است. در صورت نیاز به تبدیل ارز می‌توانید به صرافی هتل مراجعه کنید. آوردن حیوانات خانگی به داخل هتل ممنوع است. با شنا در استخرهای سرپوشیده و روباز می‌توانید اوقات خوبی را در هتل Grand Hyatt Doha Hotel & Villas سپری کنید. Jaula Spa یک تجربه اسپا مناسب را ارائه می‌دهد.
باشگاه ژائولا دارای یک سالن بدنسازی کاملا مجهز، از جمله یک منطقه تمرین خصوصی برای زنان است. کلوپ، خدمات متنوعی از بسته‌های عضویت، آموزش شخصی و انواع کلاس‌های ورزشی را برای کسانی که می‌خواهند خوش اندام باشند ارائه می‌دهد. سونا، جکوزی، اتاق بخار، انواع ماساژ‌ها و خدمات زیبایی نیز در این هتل ارائه می‌شود. یک استراحت کوتاه در تراس آفتابگیر، که دارای صندلی‌های آفتابگیر و چترهای آفتابی است، می‌توانید داشته باشید. زمین گلف، ایروبیک، رویدادهای ورزشی زنده و ورزش‌های آبی از جمله روش‌های سرگرمی در این هتل به شمار می‌آیند. همچنین اتاق‌های مخصوصی برای افراد سیگاری تعبیه شده تا مزاحمتی برای سایر مسافران ایجاد نکنند.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل


انواع اتاق‌های هتل و ویلای گرند حیات دوحه عبارتند از:
• اتاق کینگ با چشم انداز دریا
• اتاق توئین با چشم انداز دریا
• سوئیت گرند کینگ
• سوئیت المیرقاب
• ویلای دو خوابه در همکف
• ویلای سه خوابه در همکف
• ویلای دو خوابه در طبقات بالاتر
• ویلای سه خوابه در طبقات بالاتر
• ویلای چهار خوابه
• اتاق توئین دارای تراس
• اتاق کینگ دارای تراس
همه اقامتگاه‌های میهمان دارای امکانات رفاهی متفکرانه‌ای هستند تا احساس راحتی بی نظیری را برای میهمانان به ارمغان آورند. این اقامتگاه دارای بالکن است که به خلیج عربی یا مرکز شهر دوحه می‌نگرد. برخی از واحدها دارای آشپزخانه و قسمت نشیمن هستند. در هر واحد هتل Grand Hyatt Doha Hotel & Villas مبلمان مدرن، وای فای رایگان، سیستم تهویه مطبوع، مینی بار، تلویزیون ال سی دی با کانال‌های متنوع جهانی، میز کار، آباژور، چای ساز و قهوه ساز و گاو صندوق وجود دارد. یک ست اتو برای راحتی میهمانان در نظر گرفته شده است. حمام‌ها مجهز به دوش و وان هستند. سشوار، حوله، دمپایی، لوازم بهداشتی و آرایشی و آینه روشویی نیز ارائه می‌شود.

رستوران هتل


امکانات غذاخوری شامل رستوران، اتاق غذاخوری، اتاق صبحانه، کافه و بار است. این هتل طیف گسترده‌ای از گزینه‌های پذیرایی را ارائه می‌دهد. رستوران ایسان غذاهای اصیل تایلندی سرو می‌کند و کلوپ صبحانه سانتا مونیکا غذاهای آمریکایی ارائه می‌دهد. در صورت درخواست می‌توان وعده‌های غذایی بدون گلوتن و غذاهای گیاهی را تهیه کرد. در بار هتل Grand Hyatt Doha Hotel & Villas نیز با انواع نوشیدنی‌های خوشمزه می‌توانید از خودتان پذیرایی کنید.

فاصله هتل و ویلای گرند حیات دوحه تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا مرکز خرید لاگونا: ۳۰۰ متر
فاصله تا دهکده فرهنگی کاتارا: ۲ کیلومتر
فاصله تا مرکز خرید سیتی سنتر: ۵.۸ کیلومتر
فاصله تا گلف مال: ۸.۱ کیلومتر
فاصله تا کاخ سلطنتی دیوان امیری: ۹.۶ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر سرپوشیده
pool استخر رو باز
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است