search
menu

هتل DoubleTree by Hilton Doha Old Town

star star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل DoubleTree by Hilton Doha Old Town
امکانات عمومی هتل دابل تری بای هیلتون دوحه
امکانات تفریحی هتل
اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل دابل تری بای هیلتون دوحه تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل DoubleTree by Hilton Doha Old Town


هتل دابل تری بای هیلتون یکی از هتل‌های مشهور ۵ ستاره در شهر دوحه است. این هتل که در قسمت قدیمی شهر دوحه واقع‌شده، به دلیل دارا بودن شاتل فرودگاهی دسترسی آسانی به فرودگاه خواهید داشت. این هتل بی‌نظیر در خیابان المنا واقع‌شده است که یکی از بهترین موقعیت‌های شهر دوحه محسوب می‌شود، همچنین به دلیل اینکه در قلب شهر دوحه قرار دارد حدوداً ۱.۲ کیلومتر تا سوق واقف فاصله دارد.
با اقامت در این هتل می‌توانید از کاخ دیوان امیری رویال بازدید کنید که حدوداً ۱.۸ کیلومتر فاصله دارد و استادیوم ورزشی قطر نیز با ۵ کیلومتر فاصله جزو پرطرفدارترین جاهای دیدنی شهر دوحه به شمار می‌رود، مخصوصاً در این روزها که همه‌جا سخن از جام جهانی است و قطر به‌عنوان میزبان بازی‌های جام‌جهانی انتخاب‌شده، بنابراین مسافران زیادی از نقاط مختلف جهان به فکر خرید بلیط هواپیما و سفر به قطر هستند، به‌طوری‌که در هنگام خرید بلیط جام جهانی ۲۰۲۲ به فکر رزرو هتل نیز هستند که پیشنهاد ما انتخاب هتل دابل تری بای هیلتون است.
همچنین فرودگاه بین‌المللی حمد با هشت کیلومتر فاصله به‌عنوان نزدیک‌ترین فرودگاه به هتل DoubleTree by Hilton Doha Old Town محسوب می‌شود. از جمله خدمات مشهور ارائه‌شده در این هتل می‌توان به شاتل فرودگاهی، اینترنت وای فای رایگان، اتاق خانواده، باشگاه بدن‌سازی، مرکز سلامتی و اسپا، رستوران، چای‌ساز و قهوه ساز در تمامی اتاق‌ها و بار اشاره کرد.

امکانات عمومی هتل دابل تری بای هیلتون دوحه


با اقامت در این هتل می‌توانید از اینترنت وای فای رایگان بهره‌مند شوید، همچنین بخش پذیرش به‌صورت ۲۴ ساعته دایر بوده و از میهمانان استقبال می‌کنند. به یاد داشته باشید که این هتل پارکینگ ندارد. حال ممکن است سفرتان به دلیل کار و تجارت باشد که می‌توانید در مرکز بیزینس این هتل جلسات خود را برگزار کرده و از فکس و فتوکپی بهره‌مند شوید. لازم به ذکر است که استفاده از این خدمات شامل هزینه جداگانه است. در قسمت اتاق چمدان نیز می‌توانید وسایل و چمدان‌هایتان را به این قسمت بسپارید. سالن زیبایی و آرایشی نیز انواع خدمات را ارائه می‌دهند. برای مسافرانی که مشکلات حرکتی دارند، با خیال راحت می‌توانند در هر طبقه از هتل DoubleTree by Hilton Doha Old Town اتاق رزرو کنند، زیرا خدمات رفاهی مناسبی برایشان تعبیه‌شده است. خدمات مربوط به خشک‌شویی و لباسشویی رایگان نیز در این هتل انجام می‌گیرد، اما برای استفاده از اتوکشی باید هزینه مجزا پرداخت کنید. پرسنل در این مجموعه به زبان‌های آفریقایی، عربی، آلمانی، انگلیسی، اسپانیایی، فرانسوی، روسی و ترکی استانبولی تسلط دارند.

امکانات تفریحی هتل


از خدمات تفریحی ارائه‌شده در این هتل می‌توان به سونا و باشگاه بدن‌سازی اشاره کرد. علاوه بر این‌ها می‌توانید از جکوزی داغ و مرکز اسپا با انواع ماساژها بهره‌مند شوید.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل


انواع اتاق‌های موجود در داخل این هتل عبارت‌اند از اتاق کینگ، استودیو کینگ، استودیو کینگ با چشم‌انداز دریا، اتاق کینگ با چشم‌انداز دریا، اتاق توئین و اتاق خانواده دو خوابه. اتاق‌های موجود در داخل این هتل مدرن بوده و همگی روشن و دل‌باز هستند. در داخل اتاق‌ها می‌توانید از تلویزیون با شبکه‌های ماهواره‌ای بهره‌مند شوید. برخی از اتاق‌ها شامل فضای نشیمن بوده تا بعد از گذراندن روزی خسته‌کننده در این قسمت استراحت کنید. همچنین کتری برقی نیز در برخی از اتاق‌های هتل DoubleTree by Hilton Doha Old Town تعبیه‌شده است. همچنین در همه اتاق‌ها حمام اختصاصی با دوش و وان تعبیه‌شده است و برای راحتی‌تان سرویس بهداشتی فرنگی همراه با سشوار در داخل حمام‌ها قرار داده‌شده است.

رستوران هتل


هتل دابل تری بای هیلتون شهر دوحه دارای یک رستوران است که این رستوران Claw BBQ Restaurant نام داشته و انواع غذاهای آمریکایی را در وعده‌های ناهار، شام و میان وعده به‌صورت منویی و سرویس ارائه می‌دهد.

فاصله هتل دابل تری بای هیلتون دوحه تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا موزه ملی قطر: ۴۰۰ متر
فاصله تا کرنیش دوحه: ۵۰۰ متر
فاصله تا رستوران شاطر عباس: ۴.۸ کیلومتر
فاصله تا مرکز خرید گلف مال: ۱۰ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی رایگان
details خشکشویی رایگان
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است