search
menu

هتل Chairmen Hotel Doha

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Chairmen Hotel Doha
امکانات کلی هتل چیرمن دوحه
اتاق‌ها وامکانات اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل چیرمن دوحه تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل Chairmen Hotel Doha


هتل سه ستاره چیرمن دوحه بین فرودگاه دوحه و منطقه تجاری دوحه واقع شده است. همچنین این هتل تنها ۳ کیلومتر با سوق واقف (بازار سنتی عربی) فاصله دارد. می‌توانید در موزه هنرهای اسلامی واقع در ۳.۳ کیلومتری، یک روز را بگذرانید و دانش فرهنگی را به دست آورید. این موزه جایی است که می‌توانید آثار هنری و آثار فرهنگی را کشف کنید. کورنیش دوحه و دهکده فرهنگی کاتارا نیز از دیگر جاذبه‌های گردشگری اطراف هتل محسوب می‌شوند. برای تهیه بلیط هواپیمای خارجی و تور جام جهانی ۲۰۲۲ می‌توانید از طریق تورهای گردشگری اقدام کرده و هتل Chairmen Hotel Doha را رزرو کنید.

امکانات کلی هتل چیرمن دوحه


خدمات و امکانات برتر ارائه شده در هتل چیرمن اقامتی خاطره‌انگیز را برای شما رقم خواهد زد. در طول اقامت خود به اینترنت بی سیم رایگان دسترسی خواهید داشت. خدمات ترانسفر فرودگاهی را می‌توان قبل از ورود به هتل رزرو کرد. با کرایه اتومبیل و خدمات شاتل، می‌توانید به کاوش‌ در دوحه بپردازید. پارکینگ به صورت رایگان برای میهمانان در نظر گرفته شده است. با خدمات میز پذیرش ۲۴ ساعته از جمله خدمات دربان، انبار چمدان و صندوق امانات هیچ مشکلی برای برنامه ریزی روزها و نیازهای حمل و نقل خود نخواهید داشت. در صورت نیاز به تبدیل ارز، صرافی هتل آماده ارائه خدمات است. به لطف خدمات خشکشویی، لباسشویی و اتوکشی ارائه شده در هتل چیرمن، می‌توانید لباس‌های مورد علاقه خود را بارها و بارها بپوشید. میهمانانی که دارای معلولیت جسمانی هستند، می‌توانند از امکانات ویژه‌ای که برای آن‌ها تدارک دیده شده استفاده کرده و اقامت راحتی را در این هتل تجربه کنند. جا به جایی بین طبقات از طریق آسانسور صورت می‌گیرد. هتل امکانات مناسبی برای جلسات ارائه می‌دهد. اتاق جلسه مروارید آن امکانات و خدمات کامل را برای جلسات با حداکثر ۲۵ میهمان ارائه می‌دهد و پشتیبانی صوتی و تصویری نیز ارائه می‌دهد. این اتاق را می‌توان برای میهمانی‌هایی با حداکثر ۴۰ میهمان نیز تجهیز کرد. با بازدید از ماساژ و اسپا می‌توانید بدن خود را گرم کنید. همچنین با امکانات تناسب اندام هتل، می‌توانید به تمرین روزانه خود بپردازید. بعد از شام نیازی به رفتن به جایی نیست و می‌توانید با دوستان یا خانواده در سالن مشترک و منطقه تلویزیونی بازی کنید. استعمال دخانیات فقط در مناطق محدود شده مجاز است. آوردن حیوانات خانگی نیز به داخل هتل Chairmen Hotel Doha ممنوع است. ورود به هتل از ساعت ۱۴ الی ۱۶ و تخلیه اتاق از ساعت ۱۲ الی ۱۳ انجام می‌گیرد. کارکنان کاربلد هتل با تسلط به زبان‌های عربی، انگلیسی، فرانسوی و هندی از میهمانان استقبال کرده و آن‌ها را راهنمایی می‌کنند.

اتاق‌ها وامکانات اتاق‌های هتل


هتل Chairmen Hotel Doha دارای انواع اتاق‌های خانوادگی، اتاق سوپریور، اتاق لوکس، سوئیت، اتاق یک تخته استاندارد و اتاق دو تخته استانداد است. این هتل مجهز به اتاق‌هایی با ظرافت است که دارای تخت‌های فوق‌العاده راحت هستند که مناسب یک هتل ۵ ستاره است. همه اتاق‌ها دارای یک تلویزیون صفحه تخت با قابلیت اتصال به برنامه‌های محلی و بین المللی هستند. برخی از اتاق‌ها دارای فضای نشیمن هستند. اتاق‌های با طراحی ویژه در این هتل گزینه‌ای مانند بالکن یا تراس را ارائه می‌دهند. همه اتاق‌ها مجهز به تهویه مطبوع، وای فای رایگان، چای، قهوه، کتری و همچنین یک دستشویی و حمام خصوصی با لوازم بهداشتی رایگان و سشوار هستند.

رستوران هتل


هتل چیرمن دارای یک رستوران با رتبه بالا و با غذاهای متنوع از جمله غذاهای عربی، فیلیپینی، هندی و بین المللی است. صرف نظر از هر گونه محدودیت غذایی که ممکن است داشته باشید، در هتل Chairmen Hotel Doha که دارای مجموعه‌ای از گزینه های حلال است، غذای خوبی خواهید خورد.

فاصله هتل چیرمن دوحه تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا دانا مال: ۱.۵ کیلومتر
فاصله تا قلعه دوحه: ۲.۲ کیلومتر
فاصله تا قلعه الکوت: ۲.۴ کیلومتر
فاصله تا موزه ملی قطر: ۲.۷ کیلومتر
فاصله تا کاخ سلطنتی دیوان امیری: ۳ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است