search
menu

هتل Lex Hotel Cebu

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره Lex Hotel Cebu
امکانات و خدمات عمومی هتل لکس سبو
اتاق‌های هتل
امکانات اتاق‌های هتل
امکانات سرگرمی و تفریحی هتل
رستوران هتل
فاصله هتل لکس سیبو تا اماکن و جاهای دیدنی نزدیک

درباره Lex Hotel Cebu


اگر به فکر خرید بلیط هواپیما خارجی و تجربه سفری متفاوت هستید، باید سبو را به عنوان مقصد خود در نظر بگیرید. جذابیت خود شهر از یک طرف و اقامتگاه‌ها و هتل‌های رویایی آن از طرف دیگر، سبو را به عنوان مقصدی جذاب بین گردشگران معرفی کرده است. یکی از این اقامتگاه‌های رویایی هتل لکس سبو است که گاها با نام بست وسترن پلاس لکس هتل سبو هم شناخته می‌شود. هتلی با موقعیت فوق‌العاده در مرکز شهر که انتخابی هوشمندانه به ویژه برای زوج‌ها است. گذشته از این موقعیت خوب،‌هتل لکس امکانات و خدمات مناسبی هم دارد که شیرینی اقامت در سبو را چندین برابر می‌کند.

امکانات و خدمات عمومی هتل لکس سبو


یکی از امکانات خوب هتل لکس، خدمات کانسیرج آن است. کانسیرج خدماتی است که این امکان را به شما می‌دهند تا بتوانید اموری مانند رزرو رستوران، کرایه خودرو و غیره را بدون اتلاف وقت و ایستادن در صف‌های طولانی انجام دهید و در واقع این کارکنان هتل هستند که زحمت تهیه و هماهنگی همه امور را خواهند کشید و شما می‌توانید به راحتی به گشت و گذار در شهر مشغول باشید و یا به دیگر امور کاری خود برسید. خدمات رفت و برگشت فرودگاهی یکی از خدمات کاربردی و محبوب هتل بین مهمانانی است با خرید بلیط هواپیما و پرواز خارجی سفر کرده‌اند و دغدغه سر وقت رسیدن به فرودگاه را دارند. کارکنان حرفه‌ای و خوش برخورد آشنا به زبان انگلیسی یکی از نقاط قوت هتل است که اطمینان حاصل می‌کنند تا مهمانان بدون دردسر به خدمات و امکانات موردنیازشان دسترسی و اقامتی خوشی را در هتل داشته باشند. کارکنان بخش پذیرش هتل در طول هفته به صورت ۲۴ ساعته فعال و در تلاش برای تحویل سریع اتاق‌ها هستند و مهمانان می‌توانند در طول مدت انتظارشان برای تحویل اتاق، از خدمات اتاق چمدان هتل استفاده کنند. Lex Hotel Cebu دارای اتاق‌هایی بدون سیگار است اما برای مهمانان سیگاری خود، فضای مخصوص سیگار ایجاد کرده است. برای آسایش و راحتی مهمانانی که از ویلچر استفاده می‌کنند، رمپ ویژه ورودی و آسانسور برای دسترسی راحت‌تر به طبقات ایجاد شده است. خدمات اتاق، دستگاه فکس و فتوکپی، مرکز تجاری و امکانات برگزاری جلسه، خدمات خشک‌شویی و لباسشویی، صندوق امانات، اینترنت رایگان، پارکینگ و خدمات تبدیل ارز از دیگر خدمات و امکاناتی است که با اقامت در هتل لکس سیبو به آن‌ها دسترسی خواهید داشت.

اتاق‌های هتل


همه واحدهای اقامتی هتل دارای تخت‌خواب‌هایی نرم و راحتند که وعده خوابی آرام و راحت را به مهمانان می‌دهند. پنجره‌های این هتل رو به شهر قرار دارند که در طول روز نور مورد نیاز اتاق را تامین می‌کند و در طول شب، زیبایی خاص شهر را به نمایش می‌گذارد. امکانات مختلفی نیز در اتاق‌های هتل قرار داده شده تا مهمانان اقامت راحت‌تری داشته باشند.

امکانات اتاق‌های هتل


سیستم تهویه مطبوع در همه واحدهای اقامتی هتل تعبیه شده و برای سرگرمی مهمانان، در همه اتاق‌ها تلویزیون صفحه تخت با iPod dock قرار داده شده است. برای آسایش بیشتر، در اتاق‌ها مینی‌بار نیز وجود دارد. حمام داخل سوئیت اتاق‌ها دارای وان یا دوش است و در برخی اتاق‌ها وسیله‌های اصلاح و خیاطی نیز قرار داده شده است.

امکانات سرگرمی و تفریحی هتل


مهمانانی که به فکر تناسب اندام خود هستند، حتما باید سری به باشگاه ورزشی هتل بزنند و سپس برای رفع خستگی یک ورزش حسابی، به بخش اسپا هتل مراجعه کنند تا بتوانند از خدمات ماساژ‌ این بخش نهایت استفاده را ببرند. به جز اسپا و باشگاه، هتل لکس استخر روبازی هم دارد که در طول سال فعال است. استخر در بام هتل و به صورت استخر ابدی است.

رستوران هتل


کای رستوران، رستورانی است که عهده‌دار تهیه غذا و خوراک برای مهمانان هتل شده. این رستوران با ارائه انواع غذاهای ایتالیایی، آسیایی، آمریکایی و اروپایی تلاش کرده تا رضایت انواع ذائقه‌های غذایی را به دست بیاورد. این رستوران در صورت درخواست غذاهای مختص گیاه‌خواران را نیز تهیه می‌کند.

فاصله هتل لکس سیبو تا اماکن و جاهای دیدنی نزدیک


فاصله تا موزه کاسا گورودو: ۲.۲ کیلومتر
فاصله تا خانه اجدادی سندیگو: ۲.۳ کیلومتر
فاصله تا خیابان کلون: ۲.۴ کیلومتر
فاصله تا معبد لئا: ۲.۶ کیلومتر
فاصله تا قلعه سن پدرو: ۳ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر رو باز
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است