search
menu

هتل Crowne Plaza Sohar

star star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Crowne Plaza Sohar
امکانات کلی هتل کراون پلازا صحار
امکانات تفریحی هتل
اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل کراون پلازا صحار تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل Crowne Plaza Sohar


هتل کراون پلازا صحار یک هتل ۵ ستاره مجلل است که در نزدیکی مرکز صحار واقع شده است. این هتل در یکی از شهرهای عمان به نام صحار قرار دارد و این شهر یکی از شهرهای زیبای منطقه هست که دارای چشمه ها و قنات های متعددی است و شب‌های بسیار زیبا و خنکی دارد. این هتل تا منطقه آزاد اقتصادی صحار ۹ کیلومتر فاصله دارد. صحار از مرکز شهر ۲۰ کیلومتر دورتر است که با تاکسی از هتل قابل دسترسی است و می‌توانید از قلعه و موزه صحار بازدید کنید که توسط هتل ترتیب داده شود. برای تهیه بلیط هواپیمای خارجی می‌توانید از طریق تورهای گردشگری اقدام کنید و سفری رویایی تجربه کنید.

امکانات کلی هتل کراون پلازا صحار


از ویژگی‌های مهم این هتل می‌توان به وای‌فای رایگان در لابی و تمامی اتاق‌ها، نگهبانی ۲۴ ساعته، سرویس اتاق، نظافت روزانه، اتاق‌های مدرن اشاره کرد. برای میهمانانی که دارای معلولیت جسمانی هستند خدمات ویژه‌ای در نظر گرفته شده تا آن‌ها نیز همانند سایر مسافران اقامت راحتی را در این هتل تجربه کنند. استعمال دخانیات در مکان‌های عمومی ممنوع است و اتاق‌های مخصوصی برای افراد سیگاری در نظر گرفته شده است. اتاق کنفرانس و خدماتی مانند فکس و فتوکپی در این هتل وجود دارد. کسانی که با خودروی شخصی سفر می‌کنند می‌توانند از امکانات پارکینگ به صورت رایگان استفاده کرده و نگرانی بابت وسیله نقلیه خود نداشته باشند. همچنین این هتل پارکینگ برای افراد معلول نیز فراهم می‌کند. دقت کنید که آوردن حیوانات خانگی به داخل هتل ممنوع است. اتاق چمدان یکی از امن‌ترین مکان‌ها برای نگهداری از چمدان‌های مسافران است. خدمات فکس و فتوکپی، یک مرکز تجاری و اتاق جلسه نیز در هتل دایر گردیده است. برای پیشگیری از بروز حوادث ناگوار این هتل مجهز به سیستم اعلام و اطفا حریق شده است. کراون پلازا صحار از اتاق‌های بزرگ خود چشم‌انداز واضحی از یک منطقه طبیعی ارائه می‌دهد. همه اتاق‌ها مجهز به وای‌فای رایگان، میز کار، مبل و تلویزیون ماهواره‌ای و کابلی هستند.
همه مناطق هتل کراون پلازا صحار راحت و دارای تهویه مطبوع هستند. امکانات اینترنت در Crowne Plaza Sohar اتصال پرسرعت در مناطق عمومی و اتصال بی‌سیم پرسرعت با هزینه اضافی ارائه می‌شود. امکانات تهیه چای و قهوه برای راحتی شما در نظر گرفته شده است. خدمات خانه‌داری و روزنامه‌های رایگان ارائه می‌شود.
سرویس اتاق برای راحتی مهمانان ارائه می‌گردد. هتل خدمات پذیرش ۲۴ ساعته ارائه می‌دهد. تسهیلات خودپرداز بانک و همچنین صرافی نیز در اختیار شماست. نگهداری از کودک یا مراقبت از کودک، روزنامه‌های رایگان در لابی، میز نگهبان، آسانسور، کرایه ماشین و باربری از دیگر خدمات این هتل بشمار می‌رود. همچنین برای آسودگی خیال خود به هنگام تفریح و گردش می‌توانید پول و اشیای قیمتی خود را به صندوق امانات هتل بسپارید. آرایشگاه و خدمات زیبایی نیز در هتل وجود دارد. علاوه بر خدماتی که به آن‌ها اشاره شد، خدماتی از قبیل خشک‌شویی، لباسشویی، اتوکشی نیز در دسترس هستند. ورود به هتل از ساعت ۱۴ و تخلیه اتاق تا ساعت ۱۲ ظهر صورت می‌گیرد. برای نوزادان، تخت نوزاد به صورت رایگان ارائه می‌شود. کارکنان مؤدب و با اخلاق هتل Rove City Centre Hotel Dubai به زبان‌های انگلیسی، فرانسوی، لهستانی، تایلندی، عربی، هندی و فیلیپینی مسلط بوده و با رویی گشاده از میهمانان استقبال می‌کنند. هیچ محدودیت سنی برای ورود به هتل وجود ندارد.

امکانات تفریحی هتل


برای پر کردن اوقات فراغت خود می‌توانید در استخر روباز هتل شنا کرده یا در اتاق بازی سرگرم شوید یا تنیس بازی کنید. هتل دارای اتاق بخار، آبگرم و سونا هست. همچنین دو زمین تنیس نورگیر و یک سالن بولینگ با چهار لاین وجود دارد. علاقه‌مندان به ورزش و بدنسازی می‌توانند با مراجعه به مرکز تناسب اندام هتل از امکانات آن بهره‌مند شوند. در این هتل برای سرگرمی میهمانان میز بیلیارد و موسیقی زنده در نظر گرفته‌شده است. همچنین استخر روباز در تمام ایام سال باز هست و همه مسافران در تمام سنین می‌توانند استفاده کنند. لازم به ذکر است چشمه آبگرم با صندلی‌های چوبی و چترهای ساحلی هم فراهم شده است. انواع وسایل بازی در فضای باز و سرپوشیده برای کودکان نیز در نظر گرفتند.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل


اتاق‌های هتل کراون پلازا صحار انواع مختلفی دارند که همه آن‌ها باسلیقه مبله شده‌اند و امکانات رفاهی مانند تلویزیون ال‌سی‌دی، فرش، ملحفه، کمد، وای‌فای رایگان، گاوصندوق و مینی بار را نیز فراهم می‌کنند. چای‌ساز و قهوه‌ساز در اتاق‌ها وجود دارد. هر اتاق مجهز به حمام اختصاصی دارای دوش، سرویس بهداشتی فرنگی، حوله، دمپایی، سشوار و لوازم بهداشتی رایگان است. امکان سرو صبحانه در اتاق‌ها فراهم شده است.

رستوران هتل


کراون پلازا انتخاب عالی از گزینه‌های غذاخوری، از جمله غذاهای مدیترانه‌ای را ارائه می‌دهد. برای سرو ناهار و شام نیز دو رستوران و دو بار وجود دارند. هر روز صبح یک صبحانه رایگان خوشمزه در رستوران اصلی سرو می‌شود. میوه، شیرینی، کیک، کوکی تنقلات، منوهای رژیم غذایی و غذای مخصوص کودک نیز در صورت درخواست در دسترس هستند.

فاصله هتل کراون پلازا صحار تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا منطقه آزاد اقتصادی صحار: ۹ کیلومتر
فاصله تا بندر صحار: ۱۳.۲ کیلومتر
فاصله تا صحار کورنیش: ۲۰ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
child_care کلاب کودکان
pool استخر رو باز
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است