search
menu

هتل W Muscat

star star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل W Muscat
امکانات هتل دابلیو مسقط
خدمات هتل دابلیو مسقط
واحدهای اقامتی و امکانات آنها
فاصله هتل دابلیو مسقط تا اماکن مهم و گردشگری نزدیک

درباره هتل W Muscat


هتل دابلیو مسقط بدون شک یکی از بی‌نقص‌ترین و رویایی‌ترین هتل‌هایی است که می‌توانید در شهر مسقط اقامت در آن را تجربه کنید. امکانات رفاهی موجود در این هتل در سطح جهانی هستند و معماری بی‌نظیر این هتل به همراه تجهیزات و فضاهای لوکس و مدرنی که در آن قرار دارند می‌توانند نظر هر بیننده‌ای را به خود جلب کنند. هتل در امتداد ساحل دریا قرار دارد و منظره فوق العاده زیبای آن، به جذابیت‌های ظاهری این هتل افزوده است. همه چیز در این هتل شگفت‌انگیز‌تر آن است که تصور می‌کنید و پس از اقامت در آن متوجه خواهید شد که سکونت در این هتل یکی از بهترین و هیجان‌انگیز‌ترین خاطرات شما در طول سفر بوده است. در صورتی که شما نیز مایل به تجربه یک سفر شگفت‌انگیز و رویایی هستید تنها کافی است که با تهیه بلیط هواپیما به شهر زیبای مسقط سفر کنید و با اقامت در هتل W Muscat خاطرات فوق العاده‌ای را برای خود به یادگار بگذارید.

امکانات هتل دابلیو مسقط


فضاهای لوکس و مدرن و جذابی که در هر گوشه از این هتل قرار دارند می‌توانند مهمانان را برای گشت و گذار و تفریح در محیط داخلی هتل نیز به وجد آورند. استخرهای سرباز هتل که منظره جذاب و بسیار دلنشینی رو به دریا دارند یکی از بهترین محل‌های تفریح برای مهمانان هستند که اطراف آن‌ها با تخت‌های ساحلی مجهز پوشیده شده و این امکان را برای مسافران فراهم می‌سازد تا ساعت‌ها از اوقات فراغت خود در این محل لذت ببرند. چندین سالن کنفرانس در این هتل با عالی‌ترین تجهیزات سمعی و بصری برای مهمانان فراهم شده‌اند که امکان برگزاری انواع جلسات کاری و اداری را برایشان فراهم می‌کنند. رستوران‌ها و سالن‌های غذاخوری متنوعی در این هتل وجود دارند که تنوع و طعم لذیذ غذاهای ارائه شده در آن‌ها بدون شک برای مسافران جذاب خواهد بود. استخری که روی پشت بام قرار دارد نیز یکی از محل‌هایی است که در این هتل بسیار مورد استقبال مهمانان قرار می‌گیرد. مرکز آب گرم و سلامتی از جمله محل‌های آرامش بخش در هتل است که مهمانان می‌توانند برای ریلکس کردن و تجدید انرژی جسمی و روحی خود به بهترین نحو ممکن از آن بهره‌مند شوند. مرکز تناسب اندام هتل نیز با تجهیزات و امکانات کامل ورزشی در اختیار مسافران قرار دارد و در کنار دیگر امکانات موجود در هتل W Muscat سفری فوق العاده را به مسافران شهر مسقط هدیه می‌دهد.

خدمات هتل دابلیو مسقط


بخش بزرگی از محبوبیت هتل دابلیو مسقط مربوط به مهمانوازی فوق العاده کارکنان این مجموعه است که مسافران را برای بازگشت به این هتل ترغیب می‌کند و این هتل را به یکی از محبوب‌ترین مقاصد اقامتی برای مهمانان در شهر مسقط تبدیل کرده است. خدمات ارائه شده در این هتل مجموعه کاملی هستند که نه تنها رفاه و آرامش خاطر مهمانان را در زمان اقامت برای آنان فراهم می‌کنند، بلکه با ارائه انواع خدمات سرگرم کننده و تفریحی سبب می‌شوند که مسافران در زمان سکونت در این هتل اوقات فراغت خوشی را تجربه کنند و حضور در هتل برایشان جذاب و مهیج باشد. تفریحاتی مانند موج سواری، قایق رانی، ماهی گیری، دوچرخه سواری، غواصی، بولینگ، سرگرمی‌های عصرانه و… تنها بخشی از خدمات تفریحی موجود در این هتل هستند. هتل دارای گروه اجرای موسیقی زنده است که به همراه مهمانی‌های شبانه می‌توانند جذابیت ویژه‌ای برای مسافران داشته باشند. سالن آرامش و اسپا در این هتل به بخش‌های مجزایی تقسیم‌بندی شده است و با ارائه انواع ماساژ‌های اختصاصی و خدمات زیبایی می‌تواند یکی از سرگرم کننده‌ترین بخش‌های اقامت در هتل برای مهمانان باشد. کارکنان هتل به زبان انگلیسی تسلط دارند و در تمام ساعات شبانه روز از مسافران استقبال می‌کنند. از دیگر خدمات موجود در هتل W Muscat مسقط می‌توان به خشکشویی، لباسشویی، میز تور، تبدیل ارز و… اشاره کرد.

واحدهای اقامتی و امکانات آنها


سوئیت‌ها و واحدهای اقامتی هتل W Muscat با امکانات رفاهی متنوع و فضاهای گوناگون در اختیار مسافران قرار دارند و مهمانان می‌توانند براساس سلیقه و نیاز خود هرکدام از این واحدها را که مایل هستند برای اقامت انتخاب کنند. منظره این واحدها رو به دریا و باغ است که هر کدام از آن‌ها جذابیت‌های مخصوص خود را دارند و از جمله امکانات رفاهی موجود در این واحدها نیز می‌توان به حمام خصوصی به همراه حوله، سشوار و لوازم بهداشتی رایگان، کتری برقی، مینی بار، کاناپه، صندوق امانات، تلویزیون صفحه تخت، کانال‌های ماهواره‌ای و… اشاره کرد.

فاصله هتل دابلیو مسقط تا اماکن مهم و گردشگری نزدیک


فاصله تا خانه اپرای سلطنتی مسقط: ۵۰۰ متر
فاصله تا موزه کودکان عمان: ۱.۶ کیلومتر
فاصله تا موزه تاریخ طبیعی: ۴.۹ کیلومتر
فاصله تا موزه نیرو‌های مصلح سلطان: ۸.۲ کیلومتر
فاصله تا مسجد جامع سلطان قابوس: ۸.۷ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی آزاد
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر رو باز
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است