search
menu

هتل Tiger Home Hotel Apartments Muscat

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Tiger Home Hotel Apartments Muscat
امکانات و خدمات عمومی هتل آپارتمان تایگر هوم مسقط
اتاق های هتل
امکانات اتاق های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل آپارتمان تایگر هوم مسقطتا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل Tiger Home Hotel Apartments Muscat


هتل آپارتمان تایگر هوم مسقط، هتل ۳ ستاره زیبا در یکی از بهترین موقعیت‌های مکانی مسقط، پایتخت کشور عمان است. در این هتل امکانات رفاهی متنوع و مناسب فراهم گشته و اقامت خوش و به یادماندنی برای مهمانان رقم می‌زنند. برای مهمانانی که مسقط را به عنوان مقصد سفرشان انتخاب می‌کنند و دوست دارند جاهای دیدنی مسقط را به آسانی بازدید نمایند و در عین حال از اقامت خود لذت ببرند، رزرو هتل آپارتمان تایگر هوم مسقط پیشنهاد می‌گردد. هتل به بسیاری از جاذبه‌ها و سواحل مسقط دسترسی سریع و آسان دارد. سواحل مسقط از پاتوق‌های محبوب گردشگران مخصوصا در بهار و تابستان هستند. بازدید از موزه‌های مسقط نیز خالی از لطف نیست. پس از گشت و گذارهای هیجان انگیز در شهر، اقامت در هتل آپارتمان تایگر هوم مسقط خستگی کل روز را از تنتان رفع می‌کند. کارکنان هتل Tiger Home Hotel Apartments Muscat نیز تمام تلاش خود را می‌کنند تا رضایت و خرسندی مهمانان را به دست آورند.

امکانات و خدمات عمومی هتل آپارتمان تایگر هوم مسقط


امکانات و خدمات متنوع در هتل آپارتمان تایگر هوم مسقط برای آسایش و رفاه مهمانان در نظر گرفته شده‌اند. دسترسی به اینترنت وای فای پرسرعت در سراسر هتل برای مهمانان امکان پذیر است. مهمانانی که از دیگر شهرها و یا کشورهای نزدیک به جای خرید بلیط هواپیما مسقط سفر با خودروی شخصی‌شان را ترجیح می‌دهند، می‌توانند از پارکینگ رایگان هتل برای پارک ماشینشان استفاده کنند. لابی هتل در طبقه همکف واقع شده و دارای امکاناتی چون مبلمان، میز، تلویزیون، سیستم تهویه مطبوع، سیستم اعلام حریق، کپسول آتش نشانی، اتاق مخصوص سیگار، آسانسور و ... است. پذیرش ۲۴ ساعته هتل نیز در لابی مستقر یافته و به طور شبانه روزی آماده ارائه خدمات به مهمانان و پاسخگویی به سوالات و نیازهای آن‌ها است. مهمانان می‌توانند برای دریافت انواع خدمات از قبیل خدمات کانسرج، خدمات تور، تهیه بلیط، تبدیل ارز، لباسشویی، خشکشویی، اتو، کرایه خودرو، خدمات برای معلولین، اتاق چمدان، روم سرویس و ... به پذیرش مراجعه نمایند. پرسنل پذیرش مهمانان را به خوبی راهنمایی می‌کنند. کارکنان هتل آپارتمان تایگر هوم مسقطبه زبان‌های انگلیسی، فیلیپینی، هندی و عربی مسلط هستند و با مهمانان خارجی ارتباط گرم و صمیمی برقرار می‌کنند.
مهمانانی که قصد سفر با حیوان خانگی‌شان را دارند، توجه داشته باشند که در هتل آپارتمان تایگر هوم مسقط حیوانات خانگی پذیرش نمی‌شوند.

اتاق های هتل


در هتل آپارتمان تایگر هوم مسقط انواع اتاق‌ها مناسب هر سلیقه و نیاز وجود دارند. واحدهای هتل شامل اتاق‌های تک خوابه، دو خوابه، سینگل، خانواده و ... هستند. چشم انداز مقابل اتاق‌ها را منظره‌ای از خیابان و محوطه هتل تشکیل می‌دهد. اتاق‌های هتل شیک و ساده هستند و دکوراسیون دلنشینی دارند. اسباب و اثاثیه زیبا و باکیفیت در چیدمان اتاق‌ها به کار گرفته شده‌اند. از ترکیب رنگ‌های مناسب در طراحی اتاق‌ها استفاده شده است. کف اتاق‌ها با سرامیک پوشش یافته و نظافت و تمیزی اتاق‌ها رضایت بخش است. خدمات خانه داری به طور روزانه و رایگان به تمام واحدها ارائه می‌گردد. زمان تحویل اتاق‌ها در هتل آپارتمان تایگر هوم مسقط ساعت ۱۲ و زمان تخلیه اتاق‌ها ساعت ۱۴ است.

امکانات اتاق های هتل


داخل اتاق های هتل امکانات رفاهی اساسی و استاندارد شامل مبلمان، تلویزیون، سیستم تهویه مطبوع، سیستم اعلام حریق، سیستم اطفاء حریق، صندوق امانات، قهوه/ چای ساز، کمد لباس، آباژور، تلفن، دراور، سرویس بهداشتی خصوصی، حمام، حوله، دمپایی، لوازم بهداشتی، سشوار و ... وجود دارند. واحدها دارای فضای آشپزخانه هستند که شامل کابینت، سینک ظرفشویی، میز و صندلی ناهارخوری، ظروف پذیرایی و آشپزی، یخچال، ماکروویو و ... هستند. همچنین، برخی واحدها سالن نشیمن نیز دارند. مهمانان در این هتل خود را همچون در خانه خودشان راحت و امن احساس می‌کنند.

رستوران هتل


در هتل آپارتمان تایگر هوم مسقطرستوران الغزال فعالیت می‌کند. وعده صبحانه به صورت بوفه‌ای و رایگان به مهمانان سرو می‌گردد. دیگر وعده‌های غذایی نیز شامل غذاهای خوشمزه محلی هستند. مهمانان می‌توانند غذاهای خوشمزه هتل را امتحان کنند.

فاصله هتل آپارتمان تایگر هوم مسقطتا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا مسجد بزرگ سلطان قابوس: ۸۵۰ متر
فاصله تا مرکز خرید پانوراما مسقط: ۳٫۵ کیلومتر
فاصله تا موزه تاریخ طبیعی مسقط: ۵٫۳ کیلومتر
فاصله تا ساحل مسقط: ۵٫۶ کیلومتر
فاصله تا باشگاه گلف قلعه: ۴٫۷ کیلومتر
فاصله تا خانه اپرای رویال مسقط: ۱۲٫۴ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است