search
menu

هتل The Secure Inn Hotel Muscat

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل The Secure Inn Hotel Muscat
امکانات کلی هتل سکور این مسقط
امکانات تفریحی هتل
اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل سکور این مسقط تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل The Secure Inn Hotel Muscat


هتل سکور این از هتل های ۴ ستاره مسقط پایتخت کشور عمان است. مسقط، پایتخت کشور عمان به عنوان یکی از محبوب ترین مقاصد در طول چندین سال اخیر معرفی شده است که مسافران زیادی از سراسر دنیا با خرید بلیط هواپیما به این منطقه سفر می کنند. عمان به دلیل زیبایی طبیعی و مهمان نوازی، مقصد درجه یک بوده است. مناظر نفس گیر، تپه های شنی مواج، غذاهای محلی لذیذ و به طور کلی تجربه ای جذاب را به همراه خواهد داشت. این هتل در ۳.۷ کیلومتری مسجد جامع سلطان قابوس، دارای اقامتگاه با رستوران، پارکینگ خصوصی رایگان، مرکز تناسب اندام و تراس است. مسجد جامع شهر مسقط با نام سلطان قابوس شهرت دارد و یکی از زیباترین و باشکوه ترین مساجد مدرن جهان محسوب می شود که در سال ۲۰۰۱ افتتاح شده است.
طراحی داخلی این مسجد و فرش نمازگزاران جزو زیبایی های این شهر به شمار می روند؛ فرشی که هنگام اقامه نماز کل تالار را می پوشاند، ۲۱ تن وزن داشته است و اثر هنری فرش تبریز، کاشان و اصفهان در بافت این فرش به کار رفته است. هتل The Secure Inn Hotel Muscat هم برای سفرهای کاری و هم برای سفرهای تفریحی طراحی شده است، در منطقه Al Azaiba، یکی از محبوب‌ترین مناطق شهر، موقعیت ایده آلی دارد. انجمن اتومبیل عمان و مرکز خرید عمان اونوز، موزه ملی عمان، قلعه الجلالی در فاصله اندکی از این هتل قرار دارند. نزدیک‌ترین فرودگاه، فرودگاه بین‌المللی مسقط است که ۱۱ کیلومتر با این هتل فاصله دارد و می‌توان در عرض ۸ دقیقه به فرودگاه رسید.

امکانات کلی هتل سکور این مسقط


هتل The Secure Inn Hotel Muscat خدمات و امکانات مختلفی از جمله اتاق‌های بدون سیگار، آسانسور، سیستم تهویه و انبار چمدان دارد. اتاق چمدان یکی از امن‌ترین مکان‌ها برای نگهداری از چمدان‌های مسافران است. بخش پذیرش در قسمت ورودی لابی این هتل تعبیه‌شده است که در این بخش به‌صورت ۲۴ ساعته آماده ارائه خدمات به مسافران و توریست‌ها هستند. حیوانات خانگی اجازه ورود به داخل این هتل را ندارند. در رابطه با خدمات شستشو می‌توان به امکانات لباس‌شویی، خشک‌شویی، اتوکشی و پرس شلوار اشاره کرد که با پرداخت هزینه اضافی انجام می‌گیرد. این اقامتگاه دارای روم سرویس و صرافی است که در صورت نیاز به تبدیل ارز می‌توانید به این قسمت مراجعه کنید. خدمات فکس و فتوکپی، یک مرکز تجاری و اتاق جلسه نیز در هتل دایر گردیده است. برای پیشگیری از بروز حوادث ناگوار این هتل مجهز به سیستم اعلام و اطفا حریق شده است.
همچنین این هتل مجهز به دوربین مداربسته در همه قسمت‌ها است. به دلیل دسترسی به‌تمامی طبقات از طریق آسانسور مسافرانی که مشکلات جسمانی دارند یا به‌وسیله ویلچر حرکت می‌کنند، به‌راحتی می‌توانند در هر طبقه از این هتل واحد موردنظرشان را رزرو کرده و اقامتی به‌یادماندنی را تجربه کنند. مهمانان این هتل امکان دسترسی به اینترنت رایگان را در تمامی نقاط هتل خواهند داشت. کسانی که با خودروی شخصی سفر می‌کنند، نگران ماشین خود نباشند زیرا می‌توانند از خدمات پارکینگ هتل به‌صورت رایگان استفاده کنند. استعمال دخانیات در مکان‌های عمومی ممنوع است و اتاق‌های مخصوصی برای افراد سیگاری در نظر گرفته‌شده است. این هتل خدمات کرایه ماشین و شاتل فرودگاهی رفت‌وبرگشت با هزینه ارائه می‌دهد تا به شما کمک کند به هرجایی که می‌خواهید بروید. ورود به هتل از ساعت ۱۴ تا ۱۲ شب و تخلیه اتاق از ساعت ۶ صبح تا ۱۲ ظهر صورت می‌گیرد. کارکنان مؤدب و بااخلاق هتل به زبان‌های انگلیسی، فرانسوی، اردو، مالایی، روسی، عربی، هندی و فیلیپینی مسلط بوده و با رویی گشاده از میهمانان استقبال می‌کنند. برای ورود به این هتل محدودیت سنی وجود دارد و حداقل سن برای ورود ۱۸ سال است.

امکانات تفریحی هتل


علاقه‌مندان به ورزش و بدنسازی می‌توانند با مراجعه به مرکز تناسب اندام هتل از امکانات آن بهره‌مند شوند. همچنین زمین گلف در ۳ کیلومتری این هتل قرار دارد.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل


اتاق‌های این هتل انواع مختلفی دارند که همه آن‌ها باسلیقه مبله شده‌اند و امکانات رفاهی مانند تلویزیون ال‌سی‌دی، فرش، ملحفه، کمد، وای‌فای رایگان، گاوصندوق و مینی بار را نیز فراهم می‌کنند. چای‌ساز و قهوه‌ساز در اتاق‌ها وجود دارد. همچنین این هتل اتاق‌هایی با تهویه مطبوع با میز، کتری، مینی بار، صندوق امانات و حمام اختصاصی با حوله، دمپایی، شامپو و سشوار را در اختیار مهمانان قرار می‌دهد.

رستوران هتل


صبحانه‌های قاره‌ای و بوفه هر روز صبح در اقامتگاه موجود است. میوه، شیرینی، کیک، کوکی تنقلات، منوهای رژیم غذایی و غذای مخصوص کودک نیز در صورت درخواست در دسترس هستند.

فاصله هتل سکور این مسقط تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا مسجد جامع سلطان قابوس: ۱.۶ کیلومتر
فاصله تا مرکز خرید عمان اونیز: ۳.۹ کیلومتر
فاصله تا موزه تاریخ طبیعی: ۵.۲ کیلومتر
فاصله تا خانه اپرای سلطنتی مسقط: ۱۰.۲ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است