search
menu

هتل The Platinum Hotel Muscat

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل The Platinum Muscat
امکانات عمومی هتل پلاتینیوم مسقط
امکانات و انواع اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل پلاتینیوم مسقط تا جاهای دیدنی نزدیک

درباره هتل The Platinum Muscat


هتل پلاتینیوم مسقط از جمله هتل‌های باکیفیت در کشور عمان است که با توجه به سطح و رتبه آن دارای امکانات بسیار خوبی نیز هست. طبق نظر سنجی از مسافران این هتل از جهات مختلفی همچون نزدیکی به فروشگاه‌ها، رستوران‌ها و جاده اصلی یک انتخاب بسیار مناسب است. تمام کارکنان هتل The Platinum Muscat نیز با روی گشاده جواب‌گوی سوالات و درخواست‌های مسافران هستند. تمام این عوامل باعث می‌شوند که شما بتوانید سفر خوبی را در این شهر تجربه کنید. شهر مسقط دارای جاذبه‌های طبیعی فراوانی است که می‌تواند بر جذابیت سفر شما بیفزاید. با انتخاب یک هتل خوب و درجه یک می‌توانید از جاهای دیدنی مسقط مانند: کاخ العالم، قلعه الجلالی، بازار مطرح، مسجد جامع سلطان قابوس و ... نیز دیدن فرمایید تا سفری به یاد ماندنی‌تر را تجربه کنید. می‌توانید با رزرو اینترنتی بلیط هواپیما از طریق سایت‌های گردشگری و تورهای گردشگری نسبت به خرید بلیط اقدام کنید تا با خیالی راحت و بسیا آسان به مسقط سفر کنید.

امکانات عمومی هتل پلاتینیوم مسقط


هتل مجهز و بسیار زیبای The Platinum Muscat از امکانات بسیار زیادی برخوردار است و شما به راحتی می‌توانید تمام امکانات اولیه و حتی امکانات مورد نیاز برای سرگرمی را نیز در اختیار داشته باشید. در این هتل شما امکان استفاده از پارکینگ اختصاصی را خواهید داشت که برای استفاده از آن نیازی به رزرو کردن نخواهید داشت. مطمئنا مانند تمام افراد دنیا شما نیز برای برقراری ارتباطات و حتی کنترل امور خود از راه دور، نیاز دارید تا به راحتی به اینترنت دسترسی داشته‌باشید. برای تحقق این امر، هتل اینترنت رایگان وای فای را در تمام بخش‌ها در دسترس مسافران قرار داده‌است. هتل دارای لابی بزرگ و بسیار شیک و مجللی است که می‌تواند توجه شما را در بدو ورود به خود جلب کند. هتل دارای استخر روبازی است که در تمام فصول سال امکان استفاده از آن وجود دارد. اتاق بخار و سونا نیز در کنار استخر وجود دارد و مطمئن باشید سعی شده‌است تا تمام امکانات تفریحی و بهداشتی در بهترین درجه از کیفیت برای مسافراران ارائه شود . میزان رضایت مسافران نیز نشان دهنده و تصدیق کننده همین امر است. تسلط به زبان‌های عربی، انگلیسی و هندی توسط کارکنان هتل نشان دهنده این است که در صورت صحبت با یکی از این سه زبان به راحتی می‌توانید با کارکنان هتل رابطه برقرار کنید. نظافت روزانه در بهترین کیفیت و دقت انجام می‌گیرد و همانطور که از عکسهای هتل نیز هویدا است تمام بخش‌های هتل نظم و تمیزی چشمگیری دارند. در مورد لباس‌هایتان نیز نگران نباشید زیرا لاندری، خشکشویی و اتو لباس‌های شما در هتل انجام می‌گیرد ولی برای استفاده از این امکانات باید هزینه مجزای آن پرداخت شود. امکان تبدیل ارز، استفاده از آسانسور، مجهز بودن به خدمات شاتل فرودگاهی، مجهز بودن به دوربین‌های مدار بسته، وجود اتاق کنفرانس و ... خدمات بسیار دیگری در این هتل آن را برای اقامت شما مناسب ساخته‌است.

امکانات و انواع اتاق‌های هتل


اتاق‌ها نیز از جذابیت ویژه‌ای برخوردار هستند. مانند سایر بخش‌های هتل اتاق‌ها نیز از نظم و تمیزی خاصی برخوردار هستند و شما به راحتی می‌توانید در محیط مجهز و تمیز اتاق‌ها از اقامت خود لذت ببرید. مبلمان زیبا، تخت‌های راحت و شیک، حمام و سرویس بهداشتی اختصاصی، تلویزیون و امکان اتصال رایگان به اینترنت از خدمات موجود در واحدهای هتل The Platinum Muscat است. انواع اتاق‌هایی که می‌توانید در هتل رزرو کنید شامل:
• اتاق دلوکس
• سوئیت رویال
• سوئیت پرزیدنت - چای / قهوه رایگان در کافه عربیکا
• اتاق دو نفره دلوکس

رستوران هتل


هتل دارای رستوران و کافه است. تمام غذاهایی که در هتل The Platinum Muscat ارائه می‌شوند در بهترین درجه از کیفیت هستند و محیط رستوران نیز بسیار تمیز و شیک است.

فاصله هتل پلاتینیوم مسقط تا جاهای دیدنی نزدیک


فاصله مسجد جامع سلطان قابوس: ۴.۱ کیلومتر
فاصله تا خانه اپرای سلطنتی مسقط: ۴.۸ کیلومتر
فاصله تا موزه ملی عمان: ۶ کیلومتر
فاصله تا پارک طبیعی کوروم: ۶.۹ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
fitness_center باشگاه ورزشی
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر رو باز
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است