search
menu

هتل Swiss- Belinn Muscat

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Swiss- Belinn Muscat
امکانات عمومی هتل سوئیس بل این مسقط
امکانات تفریحی هتل
اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل سوئیس بل این مسقط تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل Swiss- Belinn Muscat


هتل سوئیس بل این از هتل‌های میان‌رده در شهر مسقط در عمان است. این هتل به دلیل فراهم کردن اقامتی به‌یادماندنی و خاطره‌انگیز برای مسافران در طول سال مملو از توریست و گردشگر می‌شود. شهر مسقط در کشور عمان جزو توریست پذیر ترین شهرها محسوب می‌شود که با خرید بلیط هواپیما سفری رویایی برای خود و خانواده‌تان رقم خواهید زد. به دلیل قرارگیری این هتل در منطقه Al Azaiba دسترسی آسانی به ساحل خواهید داشت و همین امر سبب جلب‌توجه در میان مسافران می‌شود. با توجه به اینکه از این هتل تا فرودگاه فاصله اندکی وجود دارد، ولی بااین‌حال شاتل فرودگاهی برای این امر تعبیه‌شده است که با پرداخت هزینه مجزا می‌توانید از این امکانات بهره‌مند شوید. فقط لازم به ذکر است که بابت این کار باید هزینه اضافی پرداخت کنید.
علاوه بر آن، با اقامت در این هتل به سایر جاذبه‌های دیدنی شهر مسقط دسترسی آسانی خواهید داشت، حتی چندین جاذبه‌ دیدنی و تاریخی نیز در نزدیکی هتل Swiss- Belinn Muscat واقع‌شده‌اند. برخی از جاهای دیدنی مشهور در شهر مسقط عبارت‌اند از موزه ملی عمان، بازار مطرح مسقط، قلعه الجلالی، موزه بیت الزبیر و سواحل مسقط. همچنین به وسایل حمل‌ونقل عمومی نیز دسترسی بسیار آسانی خواهید داشت که از این طریق می‌توانید به جاهای مختلف دسترسی داشته باشید. از جمله امکانات مشهور ارائه‌شده در این هتل می‌توان به شاتل فرودگاهی، اینترنت وای فای رایگان، تبدیل ارز، سیستم تهویه مطبوع هوا و نظافت روزانه اشاره کرد.

امکانات عمومی هتل سوئیس بل این مسقط


از امکانات ارائه‌شده در این هتل می‌توان به میز پذیرش ۲۴ ساعته اشاره کرد که پرسنل در این قسمت با خوش‌رویی از مهمانان استقبال می‌کنند و در فراهم کردن اقامتی خوش و به‌یادماندنی تلاش می‌کنند. همچنین برای گشت‌وگذار در میان جاذبه‌های دیدنی شهر مسقط می‌توانید از شاتل رفت‌وبرگشت بهره‌مند شوید. علاوه بر آن برای میهمانانی که با ماشین شخصی سفر می‌کنند، پارکینگ ارائه می‌شود. اینترنت وای فای رایگان نیز در سراسر نقاط هتل و در تمامی اتاق‌ها قابل‌دسترس است. پرسنل در مجموعه Swiss- Belinn Muscat به زبان‌های انگلیسی، عربی، فیلیپینی، فرانسوی، هندی و ترکی استانبولی تسلط دارند. افرادی که مشکلات حرکتی و جسمانی دارند، با خیال راحت می‌توانند در هر طبقه از این هتل اتاق رزرو کنند، زیرا امکانات رفاهی مناسبی برایشان در نظر گرفته‌شده است. خدماتی نظیر خشک‌شویی، لباسشویی و اتوکشی نیز در لابی هتل دایر گردیده شده و با پرداخت هزینه مجزا می‌توانید از این خدمات بهره‌مند شوید.
در صورت نیاز می‌توانید چمدان‌هایتان را به اتاق چمدان سپرده و تا زمان فرارسیدن ساعت پروازتان خیالتان از بابت آن‌ها راحت باشد. در صورت سفر کاری جلسات و کنفرانس‌های کاری‌تان نیز در بخش بیزینس این هتل برگزار می‌شود. دقت داشته باشید که در هتل سوئیس بل این اجازه بردن حیوانات خانگی را به همراه خود ندارید.

امکانات تفریحی هتل


از جمله امکانات تفریحی ارائه‌شده در این هتل می‌توان به باشگاه بدن‌سازی اشاره کرد که با مجهزترین دستگاه‌ها در اختیار مسافران قرار داده می‌شود. علاوه بر آن تورهای گردشگری و پیاده‌روی میز در این هتل دایر گردیده‌اند که در صورت علاقه‌مندی می‌توانید در این تورها شرکت کنید.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل


از اتاق‌های موجود در داخل هتل سوئیس بل این می‌توان به اتاق توئین سوپرییر، اتاق کینگ دلوکس، اتاق کینگ با چشم‌انداز دریا، اتاق سوپرییر با چشم‌انداز دریا و اتاق توئین دلوکس. اتاق‌های موجود در داخل این هتل به‌طور روزانه و رایگان نظافت می‌شوند. در هنگام رزرو اتاق در این هتل به تعداد نفرات و سلیقه‌تان توجه کنید، مطمئناً یکی از بی‌نظیرترین سفرهایتان را در هتل Swiss- Belinn Muscat تجربه خواهید کرد. بر اساس قوانین رایج در این هتل اجازه استعمال سیگار به مسافران داده نمی‌شود، بدین‌جهت باید افراد سیگاری به این مورد توجه داشته و به محل‌های مشخص‌شده مراجعه کنند.

رستوران هتل


روزتان را با صبحانه سلف‌سرویس و کامل در رستوران این هتل می‌توانید آغاز کنید. توجه داشته باشید که در رستوران این مجموعه تمامی غذاها به‌صورت حلال سرو می‌شود و با خیال راحت می‌توانید هر غذایی را سفارش داده و نوش جان کنید. همچنین این هتل در منطقه مشهوری از شهر مسقط واقع‌شده است که ازلحاظ رستوران جزو مناطق مشهور به شمار می‌رود. برخی از رستوران‌ها در این منطقه عبارت‌اند از بازار ماهی منهتن، فناجین و بلاپایس که در صورت علاقه می‌توانید به این رستوران‌ها سرزده و انواع غذاها را سفارش دهید.

فاصله هتل سوئیس بل این مسقط تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا ساحل الزیبه: ۱.۲ کیلومتر
فاصله تا کلاب الشفق: ۲.۹ کیلومتر
فاصله تا ساحل مسقط: ۳.۱ کیلومتر
فاصله تا پارک ساحلی غبره: ۸.۱ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است