search
menu

هتل Shangri-La Al Husn Muscat

star star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Shangri-La Al Husn, Muscat
امکانات و خدمات عمومی هتل شانگری لا الحسن مسقط
اتاق های هتل
امکانات اتاق های هتل
امکانات تفریحی هتل
رستوران هتل
فاصله هتل شانگری لا الحسن مسقطتا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل Shangri-La Al Husn, Muscat


هتل شانگری لا الحسن مسقط، یک هتل ۵ ستاره زیبا و لوکس در یکی از بهترین موقعیت‌های مکانی مسقط، پایتخت کشور عمان است. در این هتل امکانات رفاهی متنوع و مناسب فراهم گشته و اقامت خوش و به یادماندنی برای مهمانان رقم می‌زنند. هتل با آب‌های زلال و شفاف خلیج برالجسه عمان احاطه شده و چشم انداز بی‌نظیری دارد. وجود کوهستان‌های در سمت دیگر هتل، منظره نفس‌گیر و جذابی خلق کرده است. این هتل دارای ۱۸۰ واحد لوکس جهت پذیرایی از مهمانان بوده و شکل معماری هتل از کاخ‌های سلطنتی عربی الهام گرفته شده است. مهمانان گردشگر و تجاری که در سفر به مسقط می‌خواهند اقامت به یاد ماندنی و شیک تجربه کنند، رزرو هتل شانگری لا الحسن مسقط پیشنهاد می‌گردد. اقامت در این هتل و بازدید از جاهای دیدنی و سواحل مسقط تجربه بسیار عالی از سفر به مسقط خواهد بود. بازدید از موزه‌ های مسقط ازجمله موزه ملی عمان، موزه بیت الزبیر مسقط و ... نیز خالی از لطف نیست. پس از گشت و گذارهای هیجان انگیز در شهر، اقامت در هتل شانگری لا الحسن مسقط خستگی کل روز را از تنتان رفع می‌کند. کارکنان هتل Shangri-La Al Husn, Muscat نیز تمام تلاش خود را می‌کنند تا رضایت و خرسندی مهمانان را به دست آورند.

امکانات و خدمات عمومی هتل شانگری لا الحسن مسقط


امکانات و خدمات متنوع در هتل شانگری لا الحسن مسقط برای آسایش و رفاه مهمانان در نظر گرفته شده‌اند. دسترسی به اینترنت وای فای پرسرعت در سراسر هتل برای مهمانان امکان پذیر است. مهمانانی که از دیگر شهرها و یا کشورهای نزدیک به جای خرید بلیط هواپیما مسقط سفر با خودروی شخصی‌شان را ترجیح می‌دهند، می‌توانند از پارکینگ رایگان هتل برای پارک ماشینشان استفاده کنند. لابی هتل در طبقه همکف واقع شده و دارای امکاناتی چون مبلمان، میز، تلویزیون، سیستم تهویه مطبوع، سیستم اعلام حریق، کپسول آتش نشانی، اتاق چمدان، اتاق مخصوص سیگار، مرکز تجاری، آسانسور و ... است. پذیرش ۲۴ ساعته هتل نیز در لابی مستقر یافته و به طور شبانه روزی آماده ارائه خدمات به مهمانان و پاسخگویی به سوالات و نیازهای آن‌ها است. مهمانان می‌توانند برای دریافت انواع خدمات از قبیل خدمات کانسرج، خدمات تور، تبدیل ارز، لباسشویی، خشکشویی، اتو، اتوپرس، فکس، فتوکپی، برگزاری میتینگ‌ها و جلسات مهم کاری، کرایه خودرو، خدمات برای معلولین، خدمات شاتل، روم سرویس و ... به پذیرش مراجعه نمایند. پرسنل پذیرش مهمانان را به خوبی راهنمایی می‌کنند. کارکنان هتل شانگری لا الحسن مسقطبه زبان‌های انگلیسی، فیلیپینی، هندی، آلمانی، ایتالیایی، روسی، چینی و عربی مسلط هستند و با مهمانان خارجی ارتباط گرم و صمیمی برقرار می‌کنند. ناگفته نماند، در محوطه بیرونی هتل فضای سبز، مبلمان مخصوص فضای باز، تراس، باغ و همچنین، ساحل اختصاصی وجود دارند. مهمانان می‌توانند از این فضاها برای تفریح و فراغت استفاده نمایند.
مهمانانی که قصد سفر با حیوان خانگی‌شان را دارند، توجه داشته باشند که در هتل شانگری لا الحسن مسقط حیوانات خانگی پذیرش نمی‌شوند.

اتاق های هتل


در هتل شانگری لا الحسن مسقط انواع اتاق‌ها مناسب هر سلیقه و نیاز وجود دارند. واحدهای هتل شامل اتاق‌های دلوکس کینگ، دلوکس توئین، سوئیت تک خوابه، سوئیت دو خوابه، اتاق کینگ و ... هستند. چشم انداز مقابل اتاق‌ها را منظره‌ای نفس گیر از دریا، ساحل و محوطه هتل تشکیل می‌دهد. مهمانان می‌توانند هنگام رزرو اتاق پانورامیک با چشم انداز دلخواهشان را انتخاب نمایند. اتاق‌های هتل بسیار شیک و لوکس هستند و دکوراسیون جذابی دارند. اسباب و اثاثیه اعلا و باکیفیت در چیدمان اتاق‌ها به کار گرفته شده‌اند. از ترکیب رنگ‌های مناسب و حرفه‌ای در طراحی اتاق‌ها استفاده شده است. کف اتاق‌ها با موکت‌های باکیفیت پوشش یافته و نظافت و تمیزی اتاق‌ها رضایت بخش است. خدمات خانه داری به طور روزانه و رایگان به تمام واحدها ارائه می‌گردد. زمان تحویل اتاق‌ها در هتل شانگری لا الحسن مسقط ساعت ۱۴ و زمان تخلیه اتاق‌ها ساعت ۱۲ است.

امکانات اتاق های هتل


داخل اتاق های هتل امکانات رفاهی اساسی و استاندارد شامل مبلمان، تلویزیون، سیستم تهویه مطبوع، سیستم اعلام حریق، سیستم اطفاء حریق، صندوق امانات، مینی بار، کمد لباس، آباژور، تلفن، دراور، سرویس بهداشتی خصوصی، حمام، حوله، دمپایی، لوازم بهداشتی، سشوار و ... وجود دارند. واحدهایی که بالکن رو به دریا دارند، از واحدهای پرطرفدار به حساب می‌آیند؛ زیرا که هر صبح چشم به روی چنین منظرهای باز کردن، حس سرزندگی و نشاط را ایجاد می‌کند. به طوری که می‌توانید ساعتها غرق تماشای این منظره آرامش بخش شوید. علاوه بر این، برخی واحدها سالن نشیمن نیز دارند که برای استراحت و تماشای تلویزیون در نظر گرفته شده‌اند. مهمانان در این هتل خود را همچون در خانه خودشان راحت و امن احساس می‌کنند.

امکانات تفریحی هتل


در هتل شانگری لا الحسن مسقط، خدمات تفریحی مهیج و متعدد برای مهمانان در نظر گرفته شده‌اند تا مهمانان با بهره‌مندی از آن‌ها لحظه‌ای احساس خستگی نکنند. در ساحل هتل انواع امکانات برای حمام آفتاب، شنا، قایق سواری، غواصی، دیگر ورزش‌های آبی فراهم گشته‌اند. همچنین، مهمانان می‌توانند به بازی مینی گلف، تنیس و ... بپردازند. یک استخر سرپوشیده نیز وجود دارد که مهمانان برای شنا می‌توانند استفاده کنند. در مرکز اسپا انواع خدمات ریلکسیشن و مراقبتی ارائه می‌گردند و روزی سرشار از احساس سبکی و آرامش برای مهمانان می‌سازند. برای مهمانانی که در سفر نیز به فکر سلامتی و تناسب اندامشان هستند، سالن بدنسازی در نظر گرفته شده است. یک سالن زیبایی نیز در هتل دایر است که خدمات زیبایی به خانم‌ها و آقایان ارائه می‌دهد.

رستوران هتل


در هتل شانگری لا الحسن مسقط سه رستوران حرفه‌ای با خدمات متنوع فعالیت می‌کنند. در این رستوران‌ها سه وعده اصلی و برانچ و کوکتیل ارائه می‌گردند. صبحانه به صورت بوفه‌ای سرو شده و دیگر وعده‌ها به صورت منوی آلاکارته در اختیار مهمانان قرار می‌گیرند. مهمانان می‌توانند انواع غذاهای خوشمزه مدیترانه‌ای و بین المللی را در رستوران‌های این هتل امتحان کرده و لذت ببرند.

فاصله هتل شانگری لا الحسن مسقطتا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا موزه ملی عمان: ۱۰ کیلومتر
فاصله تا قلعه الجلالی مسقط: ۱۰ کیلومتر
فاصله تا قلعه المیرانی مسقط: ۱۰ کیلومتر

امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر سرپوشیده
beach_access ساحل خصوصی
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است