search
menu

هتل Safeer Continental EKONO by Leva Muscat

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Safeer Continental EKONO by Leva Muscat
امکانات و خدمات عمومی هتل سفیر کانتیننتال مسقط
اتاق های هتل
امکانات اتاق های هتل
رستوران هتل
امکانات تفریحی و سرگرمی هتل
فاصله هتل سفیر کانتیننتال مسقط تا جاهای دیدنی نزدیک

درباره هتل Safeer Continental EKONO by Leva Muscat


هتل سفیر کانتیننتال مسقط، هتل ۳ ستاره زیبا در شهر مسقط، پایتخت کشور عمان است که امکانات رفاهی و خدمات متنوع فراهم کرده و سعی در تامین اقامت راحت و دلنشین برای مهمانان دارد. مهمانانی که دوست دارند در سفر به عمان ضمن تجربه اقامت دلچسب، به آسانی از جاهای دیدنی مسقط بازدید کنند، هتل سفیر کانتیننتال مسقط می‌تواند گزینه مناسبی برایشان باشد. اگر دلتان هوس دریا و آفتاب کرده است، بدون معطلی بلیط هواپیما چارتر بخرید و هتل سفیر کانتیننتال مسقط را رزرو کنید. سواحل مسقط بسیار باصفا هستند و برای انجام تفریحات آبی و لذت بردن از حمام آفتاب پاتوق فوق‌العاده‌ای به حساب می‌آیند. موزه‌های مسقط، بازار مطرح مسقط و ... ازجمله مکان‌هایی هستند که گردشگران از آن‌ها بازدید می‌کنند. پس از گشت و گذارهای فراوان در شهر، می‌توانید از استراحت در اتاق دنج و دلنشینتان لذت ببرید. کارکنان هتل Safeer Continental EKONO by Leva Muscat نیز بسیار کاردان، خوش برخورد و محترم هستند و تمام تلاششان را می‌کنند تا رضایت و خرسندی مهمانان را به دست آورند.

امکانات و خدمات عمومی هتل سفیر کانتیننتال مسقط


در هتل سفیر کانتیننتال مسقط برای آسایش و رفاه مهمانان برخی خدمات و امکانات در نظر گرفته شده اند. مهمانانی که به جای خرید بلیط هواپیما خارجی سفر با خودروی شخصی‌شان را ترجیح می‌دهند، می‌توانند از پارکینگ رایگان هتل استفاده کنند. دسترسی به اینترنت وای فای رایگان و پرسرعت در همه نقاط هتل برای مهمانان امکان پذیر است. لابی هتل در طبقه همکف واقع شده و دارای امکاناتی نظیر مبلمان، میز، سیستم تهویه مطبوع، تلویزیون، کپسول آتش نشانی، اتاق چمدان، مرکز تجاری، آسانسور و ... است. پذیرش ۲۴ ساعته هتل نیز در لابی مستقر یافته و به طور شبانه روزی آماده ارائه خدمات به مهمانان و پاسخگویی به سوالات و نیازهای آن‌ها است. مهمانان می‌توانند برای دریافت انواع خدمات از قبیل خدمات تور، بیدارباش، اتو، لباسشویی، برگزاری میتینگ‌ها و جلسه‌های کاری، خدمات شاتل فرودگاهی، کرایه خودرو، روم سرویس و ... به پذیرش مراجعه نمایند. پرسنل هتل مهمانان را به خوبی راهنمایی می‌کنند. کارکنان هتل سفیر کانتیننتال مسقط به زبان‌های انگلیسی، و عربی مسلط هستند و با مهمانان خارجی به خوبی ارتباط برقرار می‌کنند.
مهمانانی که می‌خواهند همراه حیوان خانگی شان به استانبول سفر کنند، لازم است بدانند که در هتل سفیر کانتیننتال مسقط حیوانات خانگی پذیرش نمی‌شوند.

اتاق های هتل


انواع سوئیت ها با امکانات گوناگون در هتل سفیر کانتیننتال مسقط قابل رزرو هستند. مهمانان می‌توانند اتاقی را که باب سلیقه و نیازشان است، انتخاب و رزرو کنند. دکوراسیون اتاق‌های هتل سفیر کانتیننتال مسقط زیبا بوده و از ترکیب رنگ های مناسب و هماهنگ در طراحی آن‌ها استفاده شده است. اتاق‌ها با اسباب و اثاثیه باکیفیت چیدمان یافته اند. کف اتاق‌ها با سرامیک‌ها پوشش یافته است. تمیزی اتاق‌ها اطمینان‌بخش بوده و استعمال سیگار در داخل اتاق‌ها ممنوع است. خدمات خانه داری به طور روزانه و رایگان به تمام واحدها ارائه می‌گردد. زمان تحویل اتاق‌ها در هتل سفیر کانتیننتال مسقط از ساعت ۱۴ الی ۲۱ و زمان تخلیه اتاق‌ها از ساعت ۸ الی ۱۲ ظهر است.

امکانات اتاق های هتل


داخل تمام اتاق های هتل سفیر کانتیننتال مسقط امکانات رفاهی شیک، اساسی و استاندارد شامل مبلمان، میز، تلویزیون، سیستم تهویه مطبوع، سیستم گرمایش، صندوق امانات، مینی بار، قهوه/ چای ساز، کمد لباس، دراور، تلفن، ماشین لباسشویی، امکانات اتو، میز تحریر، سرویس بهداشتی خصوصی، حمام، لوازم بهداشتی، حوله، دمپایی، سشوار و ... وجود دارند. برخی واحدها دارای آشپزخانه هستند که تمام تجهیزات ضروری پخت و پز و پذیرایی مانند سینک ظرفشویی، ماشین ظرف‌شویی، کابینت، یخچال، و ... در آن‌ها فراهم گشته‌اند.

رستوران هتل


در رستوران هتل سفیر کانتیننتال مسقط همه روزه صبحانه به صورت بوفه‌ای و کانتیننتال سرو می‌شود. مهمانان روز خود را با صرف صبحانه متنوع و خوشمزه آغاز می‌کنند.

امکانات تفریحی و سرگرمی هتل


در این هتل یک باشگاه بدن‌سازی مجهز برای مهمانان ورزشکار در نظر گرفته شده تا بتوانند تمریناتشان را به طور مرتب انجام دهند.

فاصله هتل سفیر کانتیننتال مسقط تا جاهای دیدنی نزدیک


فاصله تا مرکز خرید نور مسقط: ۶۳۰ متر
فاصله تا بازار بزرگ مسقط: ۳٫۶ کیلومتر
فاصله تا موزه ایلوژن مسقط: ۳٫۶ کیلومتر

امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
fitness_center باشگاه ورزشی
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است