search
menu

هتل Rozana Hotel Muscat

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Rozana Hotel Muscat
امکانات کلی هتل روزانا مسقط
اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل روزانا مسقط تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل Rozana Hotel Muscat


هتل روزانا یکی از هتل‌های سه ستاره است که در یک موقعیت عالی در قلب مسقط با منظره‌ای عالی از کوه‌ها واقع شده است. این هتل دارای فضایی عالی و آرام با تمامی امکاناتی است که برای استراحت و لذت بردن نیاز دارید. این هتل ۶ طبقه دارای مساحتی بالغ بر ۱۵۲۱۹ متر مربع است. هتل در ۲.۷ کیلومتری مرکز خرید عمان اونیز مال قرار دارد. مسجد جامع سلطان قابوس، خانه اپرای سلطنتی مسقط، موزه تاریخ طبیعی و موزه ملی عمان از جمله جاذبه‌های گردشگری نزدیک این هتل به شمارمی‌آیند که توجه گردشگران و مسافران زیادی را به سوی خود جلب می‌کنند. کسانی که مایلند زیبایی‌های طبیعی منطقه را تجربه کنند می‌توانند پارک طبیعی قورم و ساحل قورم را بررسی کنند. نزدیک‌ترین فرودگاه، فرودگاه بین‌المللی مسقط است که در ۱۶ کیلومتری هتل Rozana Hotel Muscat قرار دارد و این هتل خدمات شاتل فرودگاهی را ارائه می‌دهد. آژانس‌های موجود در سفرمارکت می‌توانند به شما در تهیه بلیط هواپیمای خارجی کمک کنند.

امکانات کلی هتل روزانا مسقط


پذیرش هتل به صورت ۲۴ ساعته آماده ارائه خدمات به میهمانان گرامی است. سالن بزرگ در طبقه همکف با دسترسی آسان از یک ورودی خصوصی قرار دارد. با مجهز شدن به آخرین فناوری صوتی و تصویری از جمله پروژکتور، کنترل نور پیشرفته، گزینه‌های استثنایی نوشیدنی و میهمان نوازی عمانی، مقصد بهتری برای عروسی، میهمانی، رویداد شرکتی یا جلسه شما وجود ندارد. در صورت نیاز به تبدیل ارز می‌توانید به صرافی هتل مراجعه کنید. توجه داشته باشید به هنگام اقامت در این هتل اجازه آوردن حیوانات خانگی خود را به داخل هتل ندارید. این هتل دارای یک رستوران، مرکز تناسب اندام و یک استخر سرپوشیده است. ساعت کاری استخر از ساعت ۷ صبح تا ۱۰ شب است. وای فای رایگان در سراسر هتل Rozana Hotel Muscat قابل دسترس است. کسانی که با خودروی شخصی سفر می‌کنند می‌توانند از خدمات پارکینگ هتل به صورت رایگان بهره‌مند شوند. به هنگام گشت و گذار می‌توانید پول و اشیای قیمتی خود را به صندوق امانات هتل بسپارید و نگرانی از این بابت نداشته باشید. جا به جایی بین طبقات از طریق آسانسور صورت می‌گیرد. برای میهمانانی که دارای ناتوانی جسمانی هستند خدماتی مانند ویلچر نیز ارائه می‌شود. خدمات نظافتی به صورت روزانه در این هتل انجام می‌گیرد. کشیدن سیگار در اتاق‌ها و مکان‌های عمومی ممنوع بوده و اتاق‌های مخصوصی برای افراد سیگاری تعبیه شده است. هتل مجهز به سیستم اعلام و اطفا حریق است تا از بروز هر گونه حادثه ناگوار جلوگیری به عمل آید. علاوه بر خدماتی که در بالا به آن‌ها اشاره شد، خدماتی مانند خشکشویی، لباسشویی، اتوکشی، فکس و فتوکپی نیز در دسترس هستند. تخت نوزاد به صورت رایگان و تخت بزرگسال با هزینه اضافی در اختیار میهمانان قرار می‌گیرد. کارکنان مجرب هتل به زبان‌های انگلیسی، عربی و هندی مسلط بوده و با خوشرویی از میهمانان استقبال می‌کنند. ورود به هتل از ساعت ۱۴ الی ۲۲ و تخلیه اتاق از ساعت ۱۲ تا ۱۴ ظهر صورت می‌گیرد.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل


۱۹۸ اتاق میهمان شیک و با سلیقه دکور شده در انواع مختلف مانند اتاق سوئیت لوکس، اتاق خانوادگی، اتاق لوکس و اتاق اجرایی وجود دارد. اتاق‌ها دارای پنجره‌های بزرگی هستند که به مناظر زیبایی از مسقط باز می‌شوند. همه واحدها مجهز به تلویزیون صفحه تخت با کانال‌های ماهواره‌ای، کتری، دوش، لوازم آرایشی رایگان و میز هستند. اینترنت بی سیم رایگان نیز در اتاق‌ها وجود دارد. در هتل هر اتاق دارای ملحفه و حوله است. در صورت تمایل می‌توانید صبحانه را در اتاق خود میل کنید.

رستوران هتل


رستوران ماجان زیر نظر کارشناسان آشپزی و سرآشپزها، انواع غذاهای بین المللی را ارائه می‌دهد و همیشه آماده پذیرایی از میهمانان در فضایی آرام و میهمان نواز است. بوفه صبحانه، ناهار و شام تازه آماده شده هر روز علاوه بر پذیرایی اتاق در دسترس میهمانان قرار می‌گیرد. همچنین این هتل یک کافه دارد که در طول روز تنقلات و نوشیدنی سرو می‌کند. مساحت لابی هتل Rozana Hotel Muscat ۹۶ متر مربع است و به گونه ای طراحی شده که مکانی راحت و مجلل برای پذیرایی از تعداد زیادی میهمان باشد. لابی به سبک مدرن با نورپردازی طراحی شده است که حالتی راحت و آرام را ایجاد می‌کند.

فاصله هتل روزانا مسقط تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا موزه تاریخ طبیعی: ۲.۳ کیلومتر
فاصله تا مسجد جامع سلطان قابوس: ۵.۸ کیلومتر
فاصله تا موزه کودکان عمان: ۷.۵ کیلومتر
فاصله تا خانه اپرای سلطنتی مسقط: ۸.۲ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر سرپوشیده
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است