search
menu

هتل Radisson Blu Hotel Muscat

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Radisson Blu Hotel Muscat
امکانات هتل رادیسون بلو مسقط
خدمات هتل رادیسون بلو مسقط
واحدهای اقامتی و امکانات واحدها
فاصله هتل رادیسون بلو مسقط تا اماکن مهم و گردشگری نزدیک

درباره هتل Radisson Blu Hotel Muscat


هتل رادیسون بلو مسقط یکی از هتل‌های ۴ ستاره شهر مسقط است و اگر به دنبال یک اقامت رویایی و ایده آل در این شهر هستید، بدون شک باید اقامت در این هتل را تجربه کنید. همه چیز در این هتل عالی و ایده آل است و کیفیت امکانات و خدمات ارائه شده در هتل به گونه‌ای است که از اقامت در آن پشیمان نخواهید شد. از فضای جذاب و بی‌نظیر هتل گرفته تا رفتار فوق العاده کارکنان و غذاهای بسیار متنوع و لذیذ ارائه شده به مهمانان، همگی سبب ساز این هستند که مهمانان بهترین اوقات فراعت را با حضور در این هتل تجربه کنند. علاوه بر آن هتل رادیسون در نزدیکی مرکز شهر مسقط واقع شده است و این امکان را برای مسافران فراهم می‌کند تا بدون نیاز به رفت و آمد‌های اضافه تنها در همان اطراف هتل به گشت و گذار و تفریح بپردازند و از مراکز تجاری و رفاهی فراوانی که در این شهر وجود دارد لذت ببرند. اگر شما نیز دوست دارید تجربه یک سفر شگفت‌انگیز را به شهر مسقط داشته باشید، تنها کافی است با خرید بلیط هواپیما به این شهر زیبا سفر کنید و با اقامت در Radisson Blu Hotel Muscat اقامتی ایده آل را در این هتل تجربه کنید.

امکانات هتل رادیسون بلو مسقط


مهمانان در بدو ورود به هتل رادیسون بلو مسقط با معماری بی‌نظیر و جذاب آن رو به رو می‌شوند که بدون شک برای آنان جذاب خواهد بود. ورودی هتل به وسیله فواره‌های زیبا و درختان نخل تزئین شده است که این مسئله احساس خوشایندی را برای مسافران ایجاد می‌کند. چندین غذاخوری و رستوران در محوطه هتل قرار دارند که طعم بی‌نظیر و فوق العاده غذاهایشان می‌تواند هر سلیقه‌ای را خشنود سازد. غذاهای ارائه شده در این مکان‌ها از غذاهای محلی شهر مسقط گرفته تا غذاهای بین المللی متنوع هستند و این امکان را برای مهمانان فراهم می‌کنند تا در زمان اقامت خود در هتل تجربه صرف غذا در سبک‌های متنوع را داشته باشند. وجود چندین سالن برگزاری کنفرانس مجلل و مجهز در هتل، امکان میبزبانی مهمانان برای برگزاری انواع جلسات کاری و اداری را فراهم می‌سازد. مرکز تناسب اندام هتل کاملا مجهز است و با امکانات بسیار خوبی که دارد می‌تواند تجربه بسیار خوبی از ورزش کردن در طول سفر را برای مهمانان ایجاد کند. چندین استخر سر باز با دمای آب تنظیم شده نیز در Radisson Blu Hotel Muscat وجود دارند که مسافران می‌توانند در زمان اقامت به صورت رایگان از آن‌ها استفاده کنند.

خدمات هتل رادیسون بلو مسقط


رفتار فوق العاده حرفه‌ای کارکنان هتل رادیسون بلو مسقط اولین ویژگی جذاب در این هتل است که سبب می‌شود مهمانان در سفرهای بعدی خود نیز، این هتل را به عنوان محل اقامت خود انتخاب کنند. صبحانه ارائه شده در این هتل بیش از آنچه تصور می‌کنید متنوع و جذاب است و بدون شک صرف صبحانه در این هتل شما را به وجد خواهد آورد. هتل دارای پذیرش ۲۴ساعته است و در تمام ساعات شبانه روز از مسافران استقبال می‌کند. ماساژ‌های تخصصی ارائه شده در هتل بسیار مورد توجه مهمانان هستند و خستگی مسافران را برای ادامه یک سفر پر از ماجرا از تن آن‌ها بیرون می‌کنند. خدمات نظافتی این هتل شامل خدمات خانه داری، خشکشویی، لباسشویی و سرویس اتو هستند که خیال مهمانان را از هر جهت برای حضور در این هتل آسوده می‌سازند. شب‌های این هتل با اجرای موسیقی زنده و مهمانی‌های شبانه متنوع همراه است که بدون شک برای مسافران جذاب خواهد بود. از دیگر خدمات موجود در Radisson Blu Hotel Muscat نیز می‌توان به میز تور، انبار چمدان، تبدیل ارز، وعده‌های غذایی مخصوص کودکان و… اشاره کرد.

واحدهای اقامتی و امکانات واحدها


۱۵۳ سوئیت و واحد اقامتی متنوع در هتل رادیسون بلو مسقط در اختیار مسافران قرار می‌گیرد که تمامی این واحدها فضای مناسب و امکانات رفاهی خوبی را برای اقامت دارا هستند. اتاق‌ها دارای حمام خصوصی و وان هستند و لوازم بهداشتی به صورت رایگان در آن‌ها یافت می‌شود. اینترنت سیمی در این واحدها برای مهمانان فراهم شده است و استفاده از آن نیز برای مسافران رایگان است. از دیگر امکانات موجود در واحدهای Radisson Blu Hotel Muscat می‌توان به صندوق امانات، مینی بار، تلویزیون صفحه تخت کابلی و… اشاره کرد.

فاصله هتل رادیسون بلو مسقط تا اماکن مهم و گردشگری نزدیک


فاصله تا موزه تاریخ طبیعی: ۱.۵ کیلومتر
فاصله تا مسجد جامع سلطان قابوس: ۴.۲ کیلومتر
فاصله تا خانه اپرای سلطنتی مسقط: ۴.۹ کیلومتر
فاصله تا موزه کودکان عمان: ۶.۱ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر رو باز
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است